abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 10 januari 2012 @ 14:18:10 #276
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_106641064
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:12 schreef vencodark het volgende:
Wie weet een goede mascara die de wimpers gewoon in model houdt (dus niet alle haren door elkaar haalt en verlengt) en ik ze gewoon mooi zwart kan maken.
Voor het aanbrengen van de mascara 'kam' ik mijn wimpers altijd even en dan zitten ze goed, maar zodra ik er met mascara overheen ga, wordt het een rotzooi wat dan weer even duurt voor het weer goed zit. Ik wil ook niet dat mijn wimpers nog eens extra verlengt worden want dan wordt het net een spinnenweb aangezien ik vrij lange wimpers van mezelf al heb.

Iemand een tip?
Klinkt misschien stom maar bij de Hema hebben ze zo'n 2-in-1 mascara en als je het 'voorbereinde'/witte gedeelte niet gebruikt krijg je een subtiel laagje en alles zit in model! Verlengd ook nauwelijks/niet want je hebt het eerste gedeelte niet gebruikt. Je hebt ze ook in bruin voor nog minder opvallend als zwart te hard/opvallend is.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_106641182
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Klinkt misschien stom maar bij de Hema hebben ze zo'n 2-in-1 mascara en als je het 'voorbereinde'/witte gedeelte niet gebruikt krijg je een subtiel laagje en alles zit in model! Verlengd ook nauwelijks/niet want je hebt het eerste gedeelte niet gebruikt. Je hebt ze ook in bruin voor nog minder opvallend als zwart te hard/opvallend is.
En wat zou daar stom aan zijn?! :) Het klinkt namelijk best wel goed. Wimpers mogen best diep zwart zijn, maar ik wil geen spinnenpoten krijgen. Dat vind ik afschuwelijk.
Ben ook gewoon heel kritisch als het op mijn wimpers komt. Ik zie namelijk weleens vrouwen die hun mascara zodanig hebben opgebracht dat het lijkt alsof ze geen spiegel hebben gebruikt. Overal dotjes en veel te overdreven. Dat vind ik lelijk.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 10 januari 2012 @ 14:28:24 #278
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_106641466
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

En wat zou daar stom aan zijn?! :) Het klinkt namelijk best wel goed. Wimpers mogen best diep zwart zijn, maar ik wil geen spinnenpoten krijgen. Dat vind ik afschuwelijk.
Ben ook gewoon heel kritisch als het op mijn wimpers komt. Ik zie namelijk weleens vrouwen die hun mascara zodanig hebben opgebracht dat het lijkt alsof ze geen spiegel hebben gebruikt. Overal dotjes en veel te overdreven. Dat vind ik lelijk.
Haha nouja omdat het maar Hema is, maartoch. Voor wat jij wilt werkt hij denk ik perfect.
En ja, ik weet wat je bedoelt.. echt verschrikkelijk inderdaad!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_106641561
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Haha nouja omdat het maar Hema is, maartoch. Voor wat jij wilt werkt hij denk ik perfect.
En ja, ik weet wat je bedoelt.. echt verschrikkelijk inderdaad!
Het merk maakt mij niet uit, als het maar zijn werk doet. :) Ik las trouwens dat ik mijn mascara ook verkeerd gebruikt. Ik 'pomp' met het borsteltje in het flesje en deze is al wat ouder (lente/zomer ofzo). Dus wie weet zorgt dat er ook voor dat het de laatste tijd vaker mis dan goed gaat.
Bedankt voor de tip iig!
pi_106641755
ik vind juist mascara die overdreven is mooi, haha
geen klontjes, of spinnenpoten, maar wel zoiets (en dan doel ik vooral op de onderwimpers. Bovenwimpers krijg ik nooit zo mooi, zijn hier ook nep)


ik heb vanmorgen trouwens voor het eerst mijn foundation met een kwast aangebracht, en nu vraag ik me af waarom ik dat niet eerder heb gedaan O+
pi_106641877
Oh, ik heb nog een tip nodig!
Ik gebruik altijd poeder in zo'n rond doosje. 2 keer Miss Sporty, 1 keer Etos. Bij alledrie gaat op den duur de poeder in kleine korreltjes breken. Erg irritant want je knoeit daardoor vaker en het zit overal.
Welke poeder doet dit niet? Gewoon betere merken?
pi_106641910
eigenlijk alle poeders op den duur wel. alleen sommige sneller dan de andere. Mn rimmel poeder houdt het lang uit, en gosh ook wel
pi_106641930
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:30 schreef vencodark het volgende:
Het merk maakt mij niet uit, als het maar zijn werk doet. :) Ik las trouwens dat ik mijn mascara ook verkeerd gebruikt. Ik 'pomp' met het borsteltje in het flesje en deze is al wat ouder (lente/zomer ofzo). Dus wie weet zorgt dat er ook voor dat het de laatste tijd vaker mis dan goed gaat.
Bedankt voor de tip iig!
Uitproberen, verschilt per persoon. En inderdaad zorgen dat je verse mascara blijft gebruiken, elke 3 maanden een nieuwe. Ik heb zelf het minste last van korreligheid bij deze:
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:45:16 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_106642061
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:40 schreef vencodark het volgende:
Oh, ik heb nog een tip nodig!
Ik gebruik altijd poeder in zo'n rond doosje. 2 keer Miss Sporty, 1 keer Etos. Bij alledrie gaat op den duur de poeder in kleine korreltjes breken. Erg irritant want je knoeit daardoor vaker en het zit overal.
Welke poeder doet dit niet? Gewoon betere merken?
ik heb er een van essence, en die is al bijna leeg maar nog geen barstje gehad!
Ik bewaar wel mijn make-up in lades en sjouw het niet mee in mijn tas overigens.
disclaimer
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 09:21:02 #285
155227 crew  Guppy
dus
pi_106672321
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:13 schreef Enfermera het volgende:
Guppyfriend: 1 product springt er echt bovenuit voor mij;
[ afbeelding ]
Dan kan je zelfs gewone oogschaduw gebruiken, en het blijft de hele dag (of nacht) zitten. _O_ ;) Het is een oogschaduwbasis, dus die breng je aan vóórdat je oogschaduw op doet.
Ik ben zelf niet zo van de sticks aangezien ik een beetje hangende oogleden heb en het daardoor snel in mn crease (die vouw) gaat zitten van mn bovenste oogleden :) Zelfs het goedje hierboven voorkomt dat, maar ik hou meer van de gewone oogschaduws!
Beetje late reactie, maar bedankt voor de tip! Ik heb nog wel een basis die enigzins helpt, maar ik ga dit zeker ook proberen :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:29:42 #286
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106679120
Ik wil dat de sale bij Sephora stopt :') Dan komt er hopelijk weer een 25% op 2 artikelen actie en kan ik mijn mascara opnieuw kopen :P
吴 曼 迪
pi_106683185
Nou, ik heb de Hema mascara gekocht hoor! (die mij aangeraden was). Kom ik er nét voor het uitpakken achter dat het bruin is i.p.v. zwart. :') Kan ik nog terug.
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:16:01 #288
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106690409
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:21 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Beetje late reactie, maar bedankt voor de tip! Ik heb nog wel een basis die enigzins helpt, maar ik ga dit zeker ook proberen :D
Yw! :* Het is wel even wat dieper in je buidel tasten voor een klein tubetje, maar it lasts foreeeeverrr... _O_ Ik heb ook een keer de primer potion van Urban Decay gebruikt (zat bij mn naked palette), maar vond ik toch duidelijk minder....
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:19 schreef vencodark het volgende:
Nou, ik heb de Hema mascara gekocht hoor! (die mij aangeraden was). Kom ik er nét voor het uitpakken achter dat het bruin is i.p.v. zwart. :') Kan ik nog terug.
De bruine is ook mooi hoor :) En lang niet zo bruin als ie lijkt :P Ik zie het verschil bijna niet tussen zwart & bruin, alhoewel ie net iets zachter oogt :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 18:20:32 #289
155227 crew  Guppy
dus
pi_106690591
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:16 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Yw! :* Het is wel even wat dieper in je buidel tasten voor een klein tubetje, maar it lasts foreeeeverrr... _O_ Ik heb ook een keer de primer potion van Urban Decay gebruikt (zat bij mn naked palette), maar vond ik toch duidelijk minder....

Als het z'n werk doet, ben ik best bereid wat te betalen :Y heb nu ook een basis van the Body Shop. Op zich oké, maar het kan beter.
Is die Too Faced alleen via Ebay te koop, of ook in NL winkels?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:48:17 #290
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_106691817
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Als het z'n werk doet, ben ik best bereid wat te betalen :Y heb nu ook een basis van the Body Shop. Op zich oké, maar het kan beter.
Is die Too Faced alleen via Ebay te koop, of ook in NL winkels?
Bij de Sephora is ie te koop :Y
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:00:31 #291
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106692325
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:48 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Bij de Sephora is ie te koop :Y
Dat ja :D Daar koop ik 'm ook idd :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 20:18:04 #292
155227 crew  Guppy
dus
pi_106696056
Zo te zien zit er een Sephora in de V&D in Utrecht. Morgen eens kijken :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:49:53 #293
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106702194
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:16 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Yw! :* Het is wel even wat dieper in je buidel tasten voor een klein tubetje, maar it lasts foreeeeverrr... _O_ Ik heb ook een keer de primer potion van Urban Decay gebruikt (zat bij mn naked palette), maar vond ik toch duidelijk minder....
Maar jij hebt toch ook een vettige huid, is het niet? Die primer potion werkte bij mij ook echt voor geen meter toen ik even op een andere pil zat en dus een vette huid had. Mijn oogschaduw creasde als de malle!
Nu heb ik weer mijn oude pil + rustigere huid en nu blijft hij wel goed zitten. Maar ik denk toch dat als dat kleine potje leeg is ook de twofaced erbij koop. Ben heel blij met mijn paintpot, maar ik wil gewoon soms wisselen :P
吴 曼 迪
pi_106729515
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:12 schreef vencodark het volgende:
Wie weet een goede mascara die de wimpers gewoon in model houdt (dus niet alle haren door elkaar haalt en verlengt) en ik ze gewoon mooi zwart kan maken.
Voor het aanbrengen van de mascara 'kam' ik mijn wimpers altijd even en dan zitten ze goed, maar zodra ik er met mascara overheen ga, wordt het een rotzooi wat dan weer even duurt voor het weer goed zit. Ik wil ook niet dat mijn wimpers nog eens extra verlengt worden want dan wordt het net een spinnenweb aangezien ik vrij lange wimpers van mezelf al heb.

Iemand een tip?
Herkenbaar probleem, ik heb ook best 'veel' wimpers waardoor het al gauw een zooitje wordt. Na een jarenlange zoektocht en enorm veel uitproberen ben ik nu al járen erg blij met de 100% Waterproof van Rimmel. Echt een aanrader! :)
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:25:35 #295
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106730559
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef megamandy het volgende:

[..]

Maar jij hebt toch ook een vettige huid, is het niet? Die primer potion werkte bij mij ook echt voor geen meter toen ik even op een andere pil zat en dus een vette huid had. Mijn oogschaduw creasde als de malle!
Nu heb ik weer mijn oude pil + rustigere huid en nu blijft hij wel goed zitten. Maar ik denk toch dat als dat kleine potje leeg is ook de twofaced erbij koop. Ben heel blij met mijn paintpot, maar ik wil gewoon soms wisselen :P
Klopt.. Momenteel andere verzorginsproducten dus het vettige is er wel behoorlijk vanaf moet ik zeggen, en mn shadow insurance is nog steeds even heerlijk als altijd O+ En het zijn meer andere delen van mn huid die vettig zijn, niet mn oogleden :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 12 januari 2012 @ 19:16:15 #296
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_106732207
Heeft er hier iemand ervaring met de blush van Nars?

Heb een hele mooie kleur gezien maar wil weten of i goed blijft zitten en hoe lang doe je met de inhoud?
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_106742479
Ik maak al jaren met vloeibare eyeliner zo'n 'cateye' elke dag O+ zonder moeite. Overigens draag ik foundation, mascara en oogpotlood. Niets meer en niets minder.

Trouwens de foto's van mensen hun makeup hier O+ O+

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 22:33:38 ]
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:46:17 #298
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106743157
Ik had van de week nog een oog lookje gepost in een SC, even snel en slordig opgeflatst op een oog om uit te proberen (slecht geblend enzo), daarna lekker eraf gehaald en gedoucht :P
Maar goed, even het idee van groen/blauwe ogen met paarse knal smokey :P



Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_106743555
Wauw, super mooi O+
Hoe kun je dat er nou snel en slordig opflatsen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:57:21 #300
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106743764
1 kwast gebruiken en die in heel gepigmenteerde oogschaduwtjes kwakken (Sleek Storm palette). Op en rond oog smeren en dan beetje heen en weer vegen, kwastje leeg maken op een tissue en dan randjes blenden. Ik heb maar 1 kwastje gebruikt omdat ik de rest van mijn kwasten al gewassen had en geen zin had om ze allemaal weer binnen 1 minuut diep paars te hebben :P
Toen zwart lijntje met potloodje (Sephora merk) en toen mascara op.
Oh en met Hema potloodje nog mijn wenkbrauw ingevuld, want die is anders blond.

Vaak oefenen en handiger worden in de techniekjes, dat helpt enorm :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')