Datquote:Op woensdag 23 november 2011 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
"kusje aan iedereen die het nodig heeft"![]()
Oh vreselijkquote:Op woensdag 23 november 2011 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
"kusje aan iedereen die het nodig heeft"![]()
quote:
Oh, nee, dat vind ik ook kut.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:00 schreef Joysa het volgende:
[..]lekker hoor
Maar ik bedoel van mensen die hebben terug gelezen ofzo, en zich dan verplicht voelen om te reageren zo van 'kusjes voor iedereen die het nodig heeft'
of die niet teruglezen en om zich in te dekken maar kusjes geven aan iedereen die het nodig heeftquote:Op woensdag 23 november 2011 14:00 schreef Joysa het volgende:
[..]lekker hoor
Maar ik bedoel van mensen die hebben terug gelezen ofzo, en zich dan verplicht voelen om te reageren zo van 'kusjes voor iedereen die het nodig heeft'
Dat is nog mooier jaquote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of die niet teruglezen en om zich in te dekken maar kusjes geven aan iedereen die het nodig heeft
Ochja, OUDquote:Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik reageer niet altijd op "ik ben heeuw ziewwig!" berichten. Ligt er aan of ik er zin in heb en anders staat het hele topic vol met kusjes. We wonen niet in OUD!
Niet?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik reageer niet altijd op "ik ben heeuw ziewwig!" berichten. Ligt er aan of ik er zin in heb en anders staat het hele topic vol met kusjes. We wonen niet in OUD!
Ik krijg altijd jeukende handen van OUDquote:Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is privé!! EINZ!!11111!!111!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ik moest echt lachenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is privé!! EINZ!!11111!!111!
nee, nu moet je je excuses aanbieden voor je egoïsme en dan drie kantjes over je eigen sores gaan typen. Wat uiteraard op hun beurt ook niemand weer leest.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
Kusje voor iedereen die het nodig heeft. Ik heb niet teruggelezen
Kusjekroel.
En hoe is het met jullie kids ?
weet je zeker dat het een hond was?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef BGTes het volgende:
Ololol een hond heeft op een stoel in de bus gepoept
Lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef BGTes het volgende:
Ololol een hond heeft op een stoel in de bus gepoept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |