Datquote:Op woensdag 23 november 2011 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
"kusje aan iedereen die het nodig heeft"![]()
Oh vreselijkquote:Op woensdag 23 november 2011 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
"kusje aan iedereen die het nodig heeft"![]()
quote:
Oh, nee, dat vind ik ook kut.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:00 schreef Joysa het volgende:
[..]lekker hoor
Maar ik bedoel van mensen die hebben terug gelezen ofzo, en zich dan verplicht voelen om te reageren zo van 'kusjes voor iedereen die het nodig heeft'
of die niet teruglezen en om zich in te dekken maar kusjes geven aan iedereen die het nodig heeftquote:Op woensdag 23 november 2011 14:00 schreef Joysa het volgende:
[..]lekker hoor
Maar ik bedoel van mensen die hebben terug gelezen ofzo, en zich dan verplicht voelen om te reageren zo van 'kusjes voor iedereen die het nodig heeft'
Dat is nog mooier jaquote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of die niet teruglezen en om zich in te dekken maar kusjes geven aan iedereen die het nodig heeft
Ochja, OUDquote:Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik reageer niet altijd op "ik ben heeuw ziewwig!" berichten. Ligt er aan of ik er zin in heb en anders staat het hele topic vol met kusjes. We wonen niet in OUD!
Niet?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik reageer niet altijd op "ik ben heeuw ziewwig!" berichten. Ligt er aan of ik er zin in heb en anders staat het hele topic vol met kusjes. We wonen niet in OUD!
Ik krijg altijd jeukende handen van OUDquote:Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is privé!! EINZ!!11111!!111!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ik moest echt lachenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is privé!! EINZ!!11111!!111!
nee, nu moet je je excuses aanbieden voor je egoïsme en dan drie kantjes over je eigen sores gaan typen. Wat uiteraard op hun beurt ook niemand weer leest.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
Kusje voor iedereen die het nodig heeft. Ik heb niet teruggelezen
Kusjekroel.
En hoe is het met jullie kids ?
weet je zeker dat het een hond was?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef BGTes het volgende:
Ololol een hond heeft op een stoel in de bus gepoept
Lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef BGTes het volgende:
Ololol een hond heeft op een stoel in de bus gepoept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
lulz, de lootjes zijn zojuist getrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, nu moet je je excuses aanbieden voor je egoïsme en dan drie kantjes over je eigen sores gaan typen. Wat uiteraard op hun beurt ook niemand weer leest.
OUD
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
lulz, de lootjes zijn zojuist getrokkenNiiiice ! Wat is het max. bedrag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit net te bedenken dat wij voor oud en nieuw ook nog lootjes moeten maken
Hoe hebben jullie dat gedaan? Online iets gemaakt hiervoor? (Ja ik kan het zelf ook googlen en nee daar heb ik geen zin in. Ik wil het hier neerpleuren![]()
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik lees trouwens net in OUD dat het helemaal mis is met de zwangerschap van Incantrix... geen woorden![]()
WAT???????? Hoezo? Whattup??quote:Op woensdag 23 november 2011 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik lees trouwens net in OUD dat het helemaal mis is met de zwangerschap van Incantrix... geen woorden![]()
Ah nee toch.......quote:Op woensdag 23 november 2011 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
www.lootjestrekken.nlquote:Op woensdag 23 november 2011 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
NU BEN IK OOK ZIELIG !!
[..]
Niiiice ! Wat is het max. bedrag?
Zit net te bedenken dat wij voor oud en nieuw ook nog lootjes moeten maken
Hoe hebben jullie dat gedaan? Online iets gemaakt hiervoor? (Ja ik kan het zelf ook googlen en nee daar heb ik geen zin in. Ik wil het hier neerpleuren![]()
)
Het was te makkelijk...quote:
Net gelezen ook........ Heb het bij schoonzusje ook gezien en die is er nog steeds niet bovenop (april is het gebeurd).... Vreselijk zoiets...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
vanaf hier: Zwangerschap en geboorte deel 870
Ik stond er naastquote:Op woensdag 23 november 2011 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een hond was?
quote:Description
Een pallet met 12 hoog gepigmenteerde oogschaduws. Inclusief applicator.
De Idivine Eyeshadow pallets zijn bij veel beautyguru's niet meer weg te slaan. Ga jij ook overstag?
Nou, doe mij maar een pallet!quote:
Sterkte Trixquote:Op woensdag 23 november 2011 15:30 schreef Incantrix het volgende:
Liefjens, even een dikkeen
dat jullie je allemaal voor míj in OUD waagden
thnx
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zooooo weer even de wegenbelasting betaald.
Dáááhááág 116 ekkies!
Voor jou welquote:Op woensdag 23 november 2011 15:30 schreef Incantrix het volgende:
thnx
Hummers zijn lillijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
Uft zal wel niet per maand betalen, tenzij ze in een Hummer rijdt
Daarom betaal ik per maand. Dan lijkt het bedrag niet zo hoogquote:Op woensdag 23 november 2011 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
Wat dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Nee, maar wel bijna een oldtimer
Wauw das een hoop! Ik zou per maand 38 betalen. Waar rij jij in?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
wij betalen iets van 58 per maand
Een Opel Astra GSI uit 92'quote:
V40:quote:Op woensdag 23 november 2011 15:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wauw das een hoop! Ik zou per maand 38 betalen. Waar rij jij in?
Mijne ook nog maar 3 en half jaarquote:Op woensdag 23 november 2011 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Nee, maar wel bijna een oldtimer
Damn girl!!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
wij betalen iets van 58 per maand
Lekker ruim wel. Maar ik vind 58 wel heul veul.quote:
Burgertruttenbak.quote:
Is er iets veranderd?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Jammer dat de oldtimerregeling niet meer hetzelfde werkt.
Ieuw... Ik vind die van jullie veul mooier!!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Alhoewel de buren aan weerszijden dit rijden:
[ afbeelding ]
dus eigenlijk zijn we ook nog de volvosloebers van het blok
is het ook, maar wij verdienen ook heul veul!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekker ruim wel. Maar ik vind 58 wel heul veul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.absoluut, passen met gemak drie kiendjes en een grote kinderwagen inquote:
disclaimer
Jep, alles na '87 valt niet meer in de oude oldtimerregeling. Er rijden er nog te veel rond.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, alles na '87 valt niet meer in de oude oldtimerregeling. Er rijden er nog te veel rond.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het ook, maar wij verdienen ook heul veul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
absoluut, passen met gemak drie kiendjes en een grote kinderwagen inGelukkig maar en je bent alvast voorbereid op een gezinsuitbreiding indd
![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Wat is je geboortejaar?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Best jammer, want ik had best een oldtimer uit mijn geboortejaar willen hebben.
Jep. Hebben ze laatst besloten.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:52 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
![]()
Neeeee wat flauw!!
Nou, dan breng ik de mijne maar gewoon naar de sloop ofzo. Pffff flauw...
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, alles na '87 valt niet meer in de oude oldtimerregeling. Er rijden er nog te veel rond.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
plus dat het meestal sterk vervuilende roestbrikken zijn
Wel cool als je een auto hebt uit je geboortejaar. Beetje jammer dat ie dan net niet meer in die oldtimerregeling valt.quote:
Gelukkig zijn de meeste auto's uit die periode ronduit lillijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wel cool als je een auto hebt uit je geboortejaar. Beetje jammer dat ie dan net niet meer in die oldtimerregeling valt.
Bazending.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vader had pas een bazenauto:
[ afbeelding ]
heeft de oldtimerstatus niet meer gehaald tho, hij werkt nu als taxi in casablanca![]()
![]()
jep, zo is de mercedes ook in marokko gekomen. Op een gegeven moment stonden de Achmeds zelfs aan de deurquote:Op woensdag 23 november 2011 15:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
En ik heb al zoveel briefjes/kaartjes onder m'n ruiterwisser gehad met de vraag of ik diegene wil bellen als ik m'n auto wegdoe.
Whehehehquote:Op woensdag 23 november 2011 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, zo is de mercedes ook in marokko gekomen. Op een gegeven moment stonden de Achmeds zelfs aan de deur
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben ik op zoek naar een foto van mijn karretje, vind ik deze uberblije fotoDat was toen ik net de auto voor het eerst ging ophalen bij mijn schoonmoeder.
[ afbeelding ]
En ja, ik zit heel ver naar voren, anders kan ik mijn koppeling niet intrappen
Die 2e doet me denken aan een raketquote:Op woensdag 23 november 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel deze auto van ons pap ook wel episch was:
[ afbeelding ]
en daarna kwam deze:
[ afbeelding ]
Motto: 't moet goedkoop zijn en rijen!
hehehe, dat doen alle vrouwenschquote:Op woensdag 23 november 2011 16:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben ik op zoek naar een foto van mijn karretje, vind ik deze uberblije fotoDat was toen ik net de auto voor het eerst ging ophalen bij mijn schoonmoeder.
[ afbeelding ]
En ja, ik zit heel ver naar voren, anders kan ik mijn koppeling niet intrappen
Ik nietquote:Op woensdag 23 november 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, dat doen alle vrouwensch![]()
Heel veel sterktequote:Op woensdag 23 november 2011 15:30 schreef Incantrix het volgende:
thnx
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:05 schreef Lindytje het volgende:
Mijn papa heeft zo eentje in de garage staan, maar dan in het donkerblauw
[ afbeelding ]
Nice!!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:05 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Heul niet, als ik dat doe ben ik alle controle kwijt.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, dat doen alle vrouwensch![]()
haha die zijn leuk ja, die kleur ookquote:Op woensdag 23 november 2011 16:05 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Nice! Dat vind ik echt zo'n autootje om mee in Frankrijk ofzo te rijden. In de bergen. Met sjaaltje om je nek en zonnebril op
Bwhehhehehe, iddquote:Op woensdag 23 november 2011 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha die zijn leuk ja, die kleur ookstukken beter dan een Golf in de kleur van ochtendurine
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha die zijn leuk ja, die kleur ookstukken beter dan een Golf in de kleur van ochtendurine
Damn, dat wil ik ook lerenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een vriendin van mij heeft op fb al een Chaneltas gewonnen, 150 euro shoptegoed bij h&m, pastry schoenen, shoptegoed bij wehkamp en nog een paar prijzen van vage, net beginnende online winkels. Ik vind het eigenlijk heel triest dat ze overal aan meedoet, maar stiekem wil ik ook winnen
Probeer het wel eens, maar niet zo fanatiek als zij.
Ziek zijn sucks...quote:Op woensdag 23 november 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
van 39,1 naar 38,6 en nu weer 38,9
positief punt: het gemiddelde daalt
mijn lijf
Nee 520 'maar'quote:Op woensdag 23 november 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
heeft die vriendin ook 900 facebook'vrienden'?
Aan alle winacties meedoenquote:
Hoezo? Jij kan er toch niks aan doen dat je ziek bent?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
ben benieuwd hoe mijn wederhelft zo gaat reageren
En dat is het laatste wat je wilt horen als je ziek bent.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
klopt, maar ik denk dat het zo gaat:
ben je nou alweer ziek? Wat zei je baas? Denk er aan dat je een jaarcont
ract hebt he! Straks krijg je het imago van de zieke kneus en dan verlengen ze je niet.
En dan gaat ie oplossingen bedenken, want man.
Wheheheh mannenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
ract hebt he! Straks krijg je het imago van de zieke kneus en dan verlengen ze je niet.
Oh god...quote:Op woensdag 23 november 2011 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Dan douw je die thermometer onder zn neus, wat denk je zelf?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik gok ook nog op deze:
weet je wel zeker dat je ziek bent?
Ook een goedenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik gok ook nog op deze:
weet je wel zeker dat je ziek bent?
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
ben je ziek of voel je je gewoon niet zo lekker? Kun je gewoon werken?
klopt die thermometer wel???
(toen ik 'm vroeg of ik het ding dan in zijn anus mocht steken ter referentie hield ie wel meteen op)
Vrouwenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:20 schreef Lindytje het volgende:
Mijnlaat me het liefst 3 dagen thuis blijven als ik me 'niet zo lekker voel'
5-6-7 euro?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat is een beetje een redelijke prijs voor 4 mini opi's waarvan 1 een rapid dry is?
ik zou zeggen 8 euro?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat is een beetje een redelijke prijs voor 4 mini opi's waarvan 1 een rapid dry is?
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:20 schreef Lindytje het volgende:
Mijnlaat me het liefst 3 dagen thuis blijven als ik me 'niet zo lekker voel'
quote:
quote:
Terwijl het zelf zulke mietjes zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, mannen nemen je vaak pas serieus als je bloed kotst in dat opzicht, whehehe
En je daarbij door je benen zakt; want anders vinden ze nog dat we hun blouzen moeten strijkenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, mannen nemen je vaak pas serieus als je bloed kotst in dat opzicht, whehehe
Dit!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Terwijl het zelf zulke mietjes zijn![]()
quote:
quote:Username Jessie is invalid! Only english letters (a to z), digits (0 to 9), hyphen (-) or underscore (_) are allowed!
Maar dan hoeven ze niet al mijn velden weer leeg te makenquote:
Tijd voor een nieuwe thermometer?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, na de 39,4 van nu ga ik ook bijna twijfelen aan de thermometer!
volgens mij moet dat ongeveer hetzelfde zijn als onze temp. Misschien 1 graden minder?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is de lichaamstemp van een huiskat?
Vriendlief laten halen op z'n weg naar huis?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, waar haal ik die nu ff vandaan dan
volgens internotz 38-39 graden.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
volgens mij moet dat ongeveer hetzelfde zijn als onze temp. Misschien 1 graden minder?
ooh een graden hoger danquote:Op woensdag 23 november 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens internotz 38-39 graden.
maar ik kan ze nooit 2 minuten stil houden met een staafje in hun anus
Kruidvatquote:Op woensdag 23 november 2011 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, waar haal ik die nu ff vandaan dan
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Veel plezier! Ga je met
of vriendinnen ofzo?
Mental image.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens internotz 38-39 graden.
maar ik kan ze nooit 2 minuten stil houden met een staafje in hun anus
nopequote:Op woensdag 23 november 2011 16:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb je niet zo'n douche met temperatuur knop? Dan kan je hem bijv op 35 graden zetten en kijken wat de thermometer meet.
toch denk ik dat op de fiets stappen met vermoedelijk 39,5 graad koorts verminderd handig isquote:
nee da's gemaakt voor ranges tussen de dertig en vijfenveertig ofzo!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En kokend water testen? Of overleeft 'ie dat niet.
Helaasch. Laat anders vanavond bb testen. Als er bij hem een normale temp uitrolt weet je genoegquote:Op woensdag 23 november 2011 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope
[..]
toch denk ik dat op de fiets stappen met vermoedelijk 39,5 graad koorts verminderd handig is
Owquote:Op woensdag 23 november 2011 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee da's gemaakt voor ranges tussen de dertig en vijfenveertig ofzo!
Enige optie is blei, maar die wil niet
Faalding.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee da's gemaakt voor ranges tussen de dertig en vijfenveertig ofzo!
Enige optie is blei, maar die wil niet
ja, ik ga hem maar lief aankijken als ie uitgemopperd isquote:Op woensdag 23 november 2011 16:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Helaasch. Laat anders vanavond bb testen. Als er bij hem een normale temp uitrolt weet je genoeg
Ohjaquote:Op woensdag 23 november 2011 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope
[..]
toch denk ik dat op de fiets stappen met vermoedelijk 39,5 graad koorts verminderd handig is
omdat snelle temperatuurschommelingen kunnen wijzen op een acute infectie.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja
Stupid![]()
Maarre, vraagje, waarom temp je zo vaak?? (dit was al de 4e keer vandaag, toch?)
Oh, zo. Ik temp echt nooit, laatste keer was 14 jaar geleden ofzo denk ikquote:Op woensdag 23 november 2011 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat snelle temperatuurschommelingen kunnen wijzen op een acute infectie.
Dus het is zeer raadzaam om bij koorts elk uur te meten
Bwhehehehe, BB is een sukkel af en toequote:Op woensdag 23 november 2011 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
En ik ben para, ik wil morgen naar mijn werk namelijk
en ik heb bewijs nodig voor bb
Dat wist ik helemaal niet joh. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat snelle temperatuurschommelingen kunnen wijzen op een acute infectie.
Dus het is zeer raadzaam om bij koorts elk uur te meten
Maarre, moet jij eigenlijk niet slapen of met een kopje thee lekker tv kijken op de bank?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
ja als de koorts al een paar uur constant is hoef je trouwens niet zo vaak te meten, maar zolang het nog zo stijgt blijf ik ff lekker doorgaan
quote:Wanneer de variatie tussen piektemperatuur en normale temperatuur groot is spreekt men van hectische koorts. Dit type koorts vindt men voornamelijk bij bacteriële infecties (hoofdzakelijk wanneer er abcessen gevormd zijn), maar ook bij miliaire tuberculose en kwaadaardige lymfomen
die kun je dimmen. En ik lig al op de bank, met poesjesquote:Op woensdag 23 november 2011 17:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maarre, moet jij eigenlijk niet slapen of met een kopje thee lekker tv kijken op de bank?Ik verdraag het licht van de laptop nooit zo goed als ik koorts heb.
Mag ik 1 lippenstift met je meefalen?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Betaal je verzendkosten bij Cherryculture?
Ja ik zit er weer op
Maarre... dan moet je temperatuur steeds ook weer terug gaan naar normaal, zoals ik het hier lees. Dat is bij jou niet toch?quote:
ik paniek ook niet hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 17:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maarre... dan moet je temperatuur steeds ook weer terug gaan naar normaal, zoals ik het hier lees. Dat is bij jou niet toch?
Niet dat ik betweterig wil zijn, maar paniek niet te hard
Truequote:Op woensdag 23 november 2011 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik paniek ook niet hoor
alleen is 39,4 aan de hoge kant voor een volwassene. Dus moet je het in de gaten blijven houden
Better safe than half dead!
En je bothert niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik zal jullie er niet meer mee botheren, ding gaat uit, skjoe gaat liggen
Ja, maar als ik ga bestellen pas als ik mijn stufi hebquote:Op woensdag 23 november 2011 17:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Mag ik 1 lippenstift met je meefalen?
Aahw poezengezelschapquote:Op woensdag 23 november 2011 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kun je dimmen. En ik lig al op de bank, met poesjes
Even kieken bij mijn vorige bestelling.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, maar als ik ga bestellen pas als ik mijn stufi hebEn wilde ff weten wat de verzendkosten zijn want heb nu voor 9euro in mijn mandje maar
![]()
Weet jij wat het shippen kost?
Ah okee dat valt redelijk mee. Als ik ga bestellen geef ik wel even een seintje.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:12 schreef Mss het volgende:
Ik had de vorige keer 10 kleine items (blushes, eye pencils) en de verzenkosten waren $11,66
Ja, eerst moet ik nog jarig zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 17:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
Is het raar om nu al kerstverlichting op te hangen??
Hier welquote:Op woensdag 23 november 2011 17:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
Als je daar zin in hebt, gewoon doenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
Van de H&M weet ik dat je het op een tegoedkaart terug krijgt. Bij WE d8 ik dat je gewoon geld terugkrijgt. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:36 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Weet iemand of je je geld terug krijgt als je een kledingstuk ruilt bij de WE?
Staat wel op bon dat je kunt ruilen, maar soms krijg je ook een tegoedbon in een winkel.
Gewoon lekker doen als je dat wilquote:Op woensdag 23 november 2011 17:38 schreef Jacqie1986 het volgende:
Meestal doe ik het pas ná sinterklaas...Maar omdat ik ookal een kerststuk heb staan... En een van sfeerlampen het begeven heeft
Bij H&M krijg je ook gewoon geld terug als je het kledingstuk in de winkel hebt gekochtquote:Op woensdag 23 november 2011 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van de H&M weet ik dat je het op een tegoedkaart terug krijgt. Bij WE d8 ik dat je gewoon geld terugkrijgt. Maar zeker weten doe ik het niet.
Oww ja ik koop alleen onlinequote:Op woensdag 23 november 2011 17:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij H&M krijg je ook gewoon geld terug als je het kledingstuk in de winkel hebt gekocht
(online aankopen, daar krijg je wel een tegoedbon voor)
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen als je dat wilmaar wel kans dat je het ook weer eerder zat bent.
Nee boom nog niet. Over paar weekjes pas. Anders is ie met oud & nieuw al weer kaal.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:39 schreef megamandy het volgende:
Zondag is al de eerste advent, zolang je maar geen boom in je kamer plant
Neuh, ik vind 'm gewoon bruin.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.ebay.com/itm/O(...)5c18b7#ht_4434wt_952
Dat is toch niet dé holo toch? Voor dat geld?
Lijkt me niet, helemaal niet in die aantallen.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
En dat, hij lijkt verdomd veel op wat ik op mijn nagels heb.quote:
Poep?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat, hij lijkt verdomd veel op wat ik op mijn nagels heb.
Nopequote:Op woensdag 23 november 2011 17:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Jonguh, poep is heul anders bruin.quote:
Ja kon toch jonguh!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jonguh, poep is heul anders bruin.
Kan wel, lijkt me niet heel prettig.quote:
Lekker geurtje ook de hele dagquote:Op woensdag 23 november 2011 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan wel, lijkt me niet heel prettig.
ligt er aan wat je hebt gegetenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jonguh, poep is heul anders bruin.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan wat je hebt gegeten
we stijgen door, 39,6 op de teller! Einz!
En bij hoeveel punten ga je de dokter bellen??quote:Op woensdag 23 november 2011 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
straks scoor ik veertig points!
Maar ik ga weer verder slapen...
Heb je verder eigenlijk nog klachten? Hoofdpijn, misselijk of whatever?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
40 punten! TING TING TING TING!quote:Op woensdag 23 november 2011 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveel korting??quote:Op woensdag 23 november 2011 18:26 schreef princess-a het volgende:
IncantrixWat een nieuws
Heel veel sterkte, wat er ook uit komt!
SQ feel better soon!
Vanavond korting bij Hunkemoller en C&A! Ook online
25%! Bij allebeiquote:
Uhhuquote:
Ai da's ni tof.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:43 schreef Mss het volgende:
Ik heb vandaag heftige keelpijn gekregen. En dat is niet tof want ik ga een weekendje weg!
ohh noeeeesquote:Op woensdag 23 november 2011 18:43 schreef Mss het volgende:
Ik heb vandaag heftige keelpijn gekregen. En dat is niet tof want ik ga een weekendje weg!
Noeeess! Maar je hebt nog 2 dagen voor heel veel thee, thijmsiroop, mucoangin en vitamine C. Zet hem opquote:Op woensdag 23 november 2011 18:43 schreef Mss het volgende:
Ah nee! Nou beterschap en ik zie al veel goede tips voorbij komen om het de kop in te drukkenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:43 schreef Mss het volgende:
Oh dat heeft mijn moeder ook gehad! Als je goed leert schijnt het examen nog mee te vallenquote:
Dat is fijnquote:Op woensdag 23 november 2011 19:34 schreef Diconnected het volgende:
Oh en heb net even lekker uitgehuild bij m'n mama
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:34 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met leren. Het examen is morgenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dat heeft mijn moeder ook gehad! Als je goed leert schijnt het examen nog mee te vallen
Ah, mooi zoquote:Op woensdag 23 november 2011 19:34 schreef Diconnected het volgende:
Heheheh en is het veel dat er geleerd moet worden of valt het mee?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen met leren. Het examen is morgen.
En fijn dat je ff lekker hebt kunnen uithuilen. Huilen
.
Hmm, 't is wel redelijk wat, maar grotendeels is het wel logica.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:48 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heheheh en is het veel dat er geleerd moet worden of valt het mee?
Ik mag geen vreemde mannen kussen van m'n mama, I'm sorry!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef Totaalzinloos het volgende:
'met kusjes voor de zielige en zieke mensen'
Ben super verkouden, en ga overmorgen naar Parijs :/
Gmtaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik mag geen vreemde mannen kussen van m'n mama, I'm sorry!
They doquote:
quote:
Nah, het is interessant, maar niet op de bloed manierquote:Op woensdag 23 november 2011 20:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
Had jij trouwens ook reclame gezien van de Dr. Oz show? Of is dat niet bloederig en interessant genoeg?
Me lovez!quote:
Vond het altijd wel jammer dat het niet op de NLse tv te zien was. Maar nu dus wel!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nah, het is interessant, maar niet op de bloed manier
Ook lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
We zouden hier Indonesisch gaan maken, maar ik ben dat vergeten en heb dus aardappeltjes en broccoli gekauft![]()
Gelukkig hebben we nog merguez worstjes voor erbij
Lang leve uitzendinggemist appsquote:Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Vond het altijd wel jammer dat het niet op de NLse tv te zien was. Maar nu dus wel!Vanaf maandag dan. Dus als ik het niet vergeet ga ik dat braaf volgen denk ik.
Rijst met gado gado en ajam smoor of rendang, maar dat moet eigenlijk te lang stoven.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Wat voor indonesisch zou je eigenlijk gaan maken?
Nee, maar ik vergeet zulke dingen vaak te kijkenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wattan?
Jij hebt alle afl. al gezien?
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Rijst met gado gado en ajam smoor of rendang, maar dat moet eigenlijk te lang stoven.
Het begon allemaal met een blok santen en een overgebleven halfvol blik kokosmelk
Oooh op die manierquote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, maar ik vergeet zulke dingen vaak te kijken
Morgen eet ik lekker buiten de deur, maar overmorgen mag je langs komen hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
Als je dat dan morgen maakt he.... Mag ik dan aan komen schuiven??![]()
Potdikkie... Vrijdag moet ik metquote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Morgen eet ik lekker buiten de deur, maar overmorgen mag je langs komen hoor
Morgen lekker sushi denk ik. Plan was om dat afgelopen zondag te gaan eten, maar omdat de mist zo extreem was duurde mijn trip met de auto ongeveer 3 x zo lang als normaal, dus hadden we daar geen tijd meer voor. Hebben toen maar een lekkere hamburger in de pub gegeten
Oe, niet verkeerd. Indien leuke paps dan hequote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Potdikkie... Vrijdag moet ik meten z'n paps uit eten .
Mwah... Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Heb wel het idee dat ie wat aan het veranderen is.. Maar we zullen zienquote:Op woensdag 23 november 2011 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe, niet verkeerd. Indien leuke paps dan he
Waar/wat gaan jullie eten?
Ja, dat helpt wel!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
hoi! Maar even wat panadollen er in geschovenhopelijk remt het echt de koorts
Ik heb geen schoonvader (geen contact meer, lang verhaal), alleen een lieve schoonmoeder, dat scheeltquote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Mwah... Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Heb wel het idee dat ie wat aan het veranderen is.. Maar we zullen zien
Nog geen idee waar/wat we gaan eten..
Ik zeg 2 dingen:quote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!![]()
Dank voor alle felicitaties! Ik ben nog steeds hieperdepiep
En nu wil ik een auto
Mijn schoonmama is ook superlief!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb geen schoonvader (geen contact meer, lang verhaal), alleen een lieve schoonmoeder, dat scheelt
Hmmmm, eettentjes staan dus nog open, gewoon lekker impulsief bedenken?
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zeg 2 dingen:
Kontje + station
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zeg 2 dingen:
Kontje + station
zweten doe ik niet en mijn vriend negeert mijquote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat helpt wel!
Net als lekker zweten en lief verzorgd worden door je vriendje![]()
![]()
Hoe voel je je?
Heeft 'ie niet al gezegd: "kan je niet gewoon een beetje doorzetten en dan gewoon werken, zo erg is het toch niet?"quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zweten doe ik niet en mijn vriend negeert mijen ik voel me kloten want 40,2 is heeeeel heet. Maar morgen is het vast beter
Whehehehquote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Fok topics!ik hou ervan
![]()
Dit maakt mijn dag weer goed
getuigenverklaring afleggen bij rechter.
En als dan de man ziek is.. ohhh jeeej, dan vergaat de wereldquote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heeft 'ie niet al gezegd: "kan je niet gewoon een beetje doorzetten en dan gewoon werken, zo erg is het toch niet?"
Wat jij zei is ook heel herkenbaar hier hoor... mannen
Jonge ik heb het geld allangquote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zeg 2 dingen:
Kontje + station
Jouw vent is stomquote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zweten doe ik niet en mijn vriend negeert mijen ik voel me kloten want 40,2 is heeeeel heet. Maar morgen is het vast beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |