Ja bedoelde ook meer in de categorie: goedkoop = duurkoop.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
BBC zou toch goedkoop moeten zijn? Nja heb er nog nooit iets gekocht eigenlijk
Scart ? waar heb je die voor nodig dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, dan moet dat ding dus wel een scart en 2 hdmi aansluitingen hebben. Dat wordt alweer een categorie duurder.
Net me 600D daar gekocht, was het goedkoopst. Ik haal electronica niet via internet.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
BBC zou toch goedkoop moeten zijn? Nja heb er nog nooit iets gekocht eigenlijk
Meeste hebben volgens mij wel 4 HDMI en component en vga en een scart plus a/vquote:Op donderdag 24 november 2011 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, dan moet dat ding dus wel een scart en 2 hdmi aansluitingen hebben. Dat wordt alweer een categorie duurder.
Voor m'n tv kastje, ik kan toch geen hd tv ontvangen.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Scart ? waar heb je die voor nodig dan?
Hoezo dat? Ik vind het juist heeeeeeerlijk om te gamen op mijn 42" tvquote:Op donderdag 24 november 2011 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zou alleen voor geen goud op zo'n tv willen gamen, misschien wat singleplayers.
Maar op mijn 46" kan ik echt geen BF MW etc spelen.
Monitor zal wat scherper zijn denk ikquote:Op donderdag 24 november 2011 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind het juist heeeeeeerlijk om te gamen op mijn 42" tv
Ja maar jij bent ook niet zo 1337 als teun.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind het juist heeeeeeerlijk om te gamen op mijn 42" tv
Ik heb zelf zo'n Samsung monitor/tv unit, T240HD, al weer wat ouder, maar fijn dingetje dat zeker!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Voor m'n tv kastje, ik kan toch geen hd tv ontvangen.
Ah oke, zijn er monitors die scart hebben dan? Wist ik niet..quote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Voor m'n tv kastje, ik kan toch geen hd tv ontvangen.
Scherper en veel betere reactietijd.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Monitor zal wat scherper zijn denk ik
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 24 november 2011 13:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Scherper en veel betere reactietijd.
Ja weet ik dus ook niet. Maar het gaat vooral om het gamen en m'n laptop dan. Dat tv kijken op dat barrel houd ik nog wel even vol, dat doe ik toch weinig.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, zijn er monitors die scart hebben dan? Wist ik niet..
Maar succes bij de BBC
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook niet zo 1337 als teun.
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook niet zo 1337 als teun.
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:41 schreef Pixell het volgende:
Ik heb wel scart op me monitor, en 2xhdmi, dvi, vga, component + ingang voor tvkabel
Ik heb skijt. HET monitorquote:
quote:
TMF is zo 1990...quote:
80's waren baaaaas!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |