Na voetbal ! En heb geen 2 tv's hierquote:
Kasthomosquote:
Frankjewel voor deze lach op mijn gezicht.quote:
watskebeurt dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:34 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga mw3 maar weer verkopen...Toch nog 2 weken volgehouden.
Jezus man...quote:Op woensdag 23 november 2011 22:34 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga mw3 maar weer verkopen...Toch nog 2 weken volgehouden.
Niet zo veel. Ik heb alleen liever een spel waar ik het idee heb dat ik doodga door fouten die ik gemaakt heb, in plaats van fouten die de developers gemaakt hebben.quote:
Ga je dan BF3 halen?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet zo veel. Ik heb alleen liever een spel waar ik het idee heb dat ik doodga door fouten die ik gemaakt heb, in plaats van fouten die de developers gemaakt hebben.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef tliciouz het volgende:
Oh no not this shit again, pringles paas me de chickenpopcorn!
Misschien dat ik hem omruilquote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ga je dan BF3 halen?![]()
Die ben ik ook maar weer gaan doen de laatste tijd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh ?!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:18 schreef tliciouz het volgende:
Haha Nick zing jij onder de douche ja?
Want het ligt nooit aan jou hèquote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet zo veel. Ik heb alleen liever een spel waar ik het idee heb dat ik doodga door fouten die ik gemaakt heb, in plaats van fouten die de developers gemaakt hebben.
Koop hem dan gewoonquote:Op donderdag 24 november 2011 00:29 schreef Kutstudent het volgende:
School of magic gejoined en nu lessen aan het volgen. Whadduppp #nolifeSkyrim.
Dat zei Gwen gister in een ander topic.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh ?!
[..]
Want het ligt nooit aan jou hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |