abonnement Unibet Coolblue
pi_105447753
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 12:13 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Voor het personeel is het geen pretje. Zeker de winkels waar 'de baas' zelf niet in de winkel staat zullen vaker open gaan lijkt me. Extra omzet jeej.
Dat vraag ik me af, kosten voor personeel op zondag zijn ook fors natuurlijk.
pi_105447761
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 12:05 schreef krioro het volgende:

[..]

Mooi toch.
Nee, het slaat een beetje te ver door. Je hoeft toch niet altijd te consumeren?
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:15 schreef theKiD het volgende:

[..]

Als het personeel het er niet mee eens is, zoeken ze toch een andere baan? Niet zo moeilijk doen, een x-aantal procent van NL werkt in ploegen en werkt dus al in het weekend, niks ergs aan...
Alsof het zo werkt :') Op het personeel komt gewoon meer druk te staan, zo simpel is het.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_105447796
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:15 schreef crossover het volgende:

[..]

Nee, het slaat een beetje te ver door. Je hoeft toch niet altijd te consumeren?
Nee, maar wel wanneer ik dat zelf wil. En ik ben niet gebonden aan antieke religieuze gewoonten die sowieso al nergens op slaan.
full stops and exclamation marks
pi_105447846
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:15 schreef crossover het volgende:

[..]

Nee, het slaat een beetje te ver door. Je hoeft toch niet altijd te consumeren?

[..]

Alsof het zo werkt :') Op het personeel komt gewoon meer druk te staan, zo simpel is het.
Begrijp 1 ding goed, ze MOETEN niks he.. Willen ze het niet,zoeken ze maar iets anders. Niet lopen janken om iets waar je zelf iets aan kunt doen...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 11 december 2011 @ 12:20:30 #180
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_105447874
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:15 schreef theKiD het volgende:

[..]

Als het personeel het er niet mee eens is, zoeken ze toch een andere baan? Niet zo moeilijk doen, een x-aantal procent van NL werkt in ploegen en werkt dus al in het weekend, niks ergs aan...
Ik spreek uit eigen ervaring dat ik in een weekend waarin ik op zondag moet werken, mijn schoolwerk vaak gewoon niet gedaan krijg. Vijf dagen per week naar school, en dan vrijdag tot en met zondag werken. Dat is best zwaar. En er van uitgaande dat het grootste deel van het personeel ook gewoon scholier is, denk ik dat ik hierin niet de enige ben.
pi_105447881
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 12:17 schreef krioro het volgende:

[..]

Nee, maar wel wanneer ik dat zelf wil. En ik ben niet gebonden aan antieke religieuze gewoonten die sowieso al nergens op slaan.
Klopt, maar er zijn ook nog andere argumenten dan die met religie te maken hebben.
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:19 schreef theKiD het volgende:

[..]

Begrijp 1 ding goed, ze MOETEN niks he.. Willen ze het niet,zoeken ze maar iets anders. Niet lopen janken om iets waar je zelf iets aan kunt doen...
Het is inderdaad in bepaalde mate een keuze. Maar de banen liggen niet voor het oprapen.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_105447902
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:20 schreef crossover het volgende:

[..]

Klopt, maar er zijn ook nog andere argumenten dan die met religie te maken hebben.

[..]

Vertel...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_105447976
Dit is een discussie die toch niet te winnen valt. Ik zie het liefst de supermarkten op iedere zondag open, mits zij hun personeel goed geregeld hebben. Maar alle andere (kleding)winkels vind ik een beetje overdreven. Ik ga studeren :W
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_105447980
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 12:20 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ik spreek uit eigen ervaring dat ik in een weekend waarin ik op zondag moet werken, mijn schoolwerk vaak gewoon niet gedaan krijg. Vijf dagen per week naar school, en dan vrijdag tot en met zondag werken. Dat is best zwaar. En er van uitgaande dat het grootste deel van het personeel ook gewoon scholier is, denk ik dat ik hierin niet de enige ben.
Ik zal niet alle scholieren over 1 kam proberen te scheren, maar als ik op zaterdagavond in de kroeg sta, en kijk om me heen, zien ik veel studenten staan. Mocht je nu op zondag moeten gaan werken, dan gebruik die zaterdagavond voor leren, en dan kun je zondag werken. Bijkomend voordeel; je komt sneller in het toekomstige werkritme terecht van niet zovaak gaan stappen...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_105447986
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:20 schreef crossover het volgende:

[..]

Klopt, maar er zijn ook nog andere argumenten dan die met religie te maken hebben.
Een groot deel van de wereld heeft er geen problemen mee en vindt het zelfs goed, evenals ik. Je mag er uiteraard tegen zijn, maar dan hoef je er niet aan mee te doen zoals gezegd.
full stops and exclamation marks
pi_105448061
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:23 schreef crossover het volgende:
Dit is een discussie die toch niet te winnen valt. Ik zie het liefst de supermarkten op iedere zondag open, mits zij hun personeel goed geregeld hebben. Maar alle andere (kleding)winkels vind ik een beetje overdreven. Ik ga studeren :W
Zonder valide argumenten niet nee. En dan dat er nog bij, jij wil wel boodschappen doen op zondag, maar mensen mogen geen kleding kopen op zondag? :')
full stops and exclamation marks
pi_105448120
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:23 schreef crossover het volgende:
Dit is een discussie die toch niet te winnen valt. Ik zie het liefst de supermarkten op iedere zondag open, mits zij hun personeel goed geregeld hebben. Maar alle andere (kleding)winkels vind ik een beetje overdreven. Ik ga studeren :W
Begin er dan niet over, ik was gewoon geintresseerd in de andere redenen.
Ik vind het zelf makkelijk als de winkels open zijn op zondag, ik heb zelf weinig tijd om te gaan shoppen, en een dag dag extra is wel fijn dan hoeft niet iedereen op koopavond of op zaterdag. Beetje spreiding is prima, is het niet zo druk als ik dan een keer ga.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_105448213
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 12:27 schreef krioro het volgende:

[..]

Zonder valide argumenten niet nee. En dan dat er nog bij, jij wil wel boodschappen doen op zondag, maar mensen mogen geen kleding kopen op zondag? :')
Ik vind eten toch wel meer prioriteit hebben dan kleding, mobiele telefoons, elektronica, etc. Zo gek is dat toch niet?
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:29 schreef Guard het volgende:

[..]

Begin er dan niet over, ik was gewoon geintresseerd in de andere redenen.
Ik vind het zelf makkelijk als de winkels open zijn op zondag, ik heb zelf weinig tijd om te gaan shoppen, en een dag dag extra is wel fijn dan hoeft niet iedereen op koopavond of op zaterdag. Beetje spreiding is prima, is het niet zo druk als ik dan een keer ga.
Dat was niet direct op jou gericht ;)

Ik vind het soms ook wel makkelijk om zondag de stad even in te kunnen, maar ik houd gewoon niet van die massaconsumptie. Van beide is wat te zeggen. Daarbij zie ik mijn vriendin de hele maand december bijna niet omdat ze het weekend moet werken dus misschien ben ik niet helemaal objectief :')
Op zaterdagochtend over de markt struinen is pas leuk O+ dat is tenminste nog authentiek O+
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_105448321
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:32 schreef crossover het volgende:

[..]

Ik vind eten toch wel meer prioriteit hebben dan kleding, mobiele telefoons, elektronica, etc. Zo gek is dat toch niet?
Dat is niet gek, maar voor anderen liggen die prioriteiten misschien elders op zondag.

quote:
[..]

Ik vind het soms ook wel makkelijk om zondag de stad even in te kunnen, maar ik houd gewoon niet van die massaconsumptie. Daarbij zie ik mijn vriendin de hele maand december bijna niet omdat ze het weekend moet werken :')
Op zaterdagochtend over de markt struinen is pas leuk O+ dat is tenminste nog authentiek O+
Er gaat niet ineens (heel veel) meer geconsumeerd worden dunkt me, alleen anders gespreid.

En je redeneert duidelijk enkel vanuit je eigen beleving ja, dat vind ik nogal asociaal.
full stops and exclamation marks
pi_105448457
quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2011 12:35 schreef krioro het volgende:

[..]

Dat is niet gek, maar voor anderen liggen die prioriteiten misschien elders op zondag.

[..]

Er gaat niet ineens meer geconsumeerd worden dunkt me, alleen anders gespreid.

En je redeneert duidelijk enkel vanuit je eigen beleving ja, dat vind ik nogal asociaal.
Ik redeneer helemaal niet enkel vanuit mijn eigen beleving :') Ik geef duidelijk aan dat ik twee kanten zie. Iedereen reageert (mede) vanuit de eigen beleving dus niet zo hypocriet doen en mij asociaal noemen :')
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_105448505
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:40 schreef crossover het volgende:

[..]

Ik redeneer helemaal niet enkel vanuit mijn eigen beleving :') Ik geef duidelijk aan dat ik twee kanten zie. Iedereen reageert (mede) vanuit de eigen beleving dus niet zo hypocriet doen en mij asociaal noemen :')
redeneer jij vanuit 2 kanten? Ik lees alleen maar; massaconsumptie en ik zie mijn vriendin niet in December
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_105448518
Voor mensen die in ploegen werken (en mensen zoals kid en mij die smorgens vroeg al moeten beginnen) is een koopzondag de oplossing.

Normaal hebben we alleen de zaterdag om dan te shoppen, maar er zijn nog meer dingen die er gedaan moeten worden in huis en dergelijke. Dus een zondag is dan de oplossing om toch in je weekend ook nog te kunnen shoppen :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zondag 11 december 2011 @ 12:43:01 #193
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105448548
quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2011 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
Voor mensen die in ploegen werken (en mensen zoals kid en mij die smorgens vroeg al moeten beginnen) is een koopzondag de oplossing.

Normaal hebben we alleen de zaterdag om dan te shoppen, maar er zijn nog meer dingen die er gedaan moeten worden in huis en dergelijke. Dus een zondag is dan de oplossing om toch in je weekend ook nog te kunnen shoppen :)
"Dingen in huis" doen bij jou je ouders toch. :P
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_105448568
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:41 schreef theKiD het volgende:

[..]

redeneer jij vanuit 2 kanten? Ik lees alleen maar; massaconsumptie en ik zie mijn vriendin niet in December
Ik heb het ook over het gemak gehad. Ik vind hier ook wel iets van te zeggen, aangezien ik zelf ook weinig vrije tijd heb:

quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2011 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
Voor mensen die in ploegen werken (en mensen zoals kid en mij die smorgens vroeg al moeten beginnen) is een koopzondag de oplossing.

Normaal hebben we alleen de zaterdag om dan te shoppen, maar er zijn nog meer dingen die er gedaan moeten worden in huis en dergelijke. Dus een zondag is dan de oplossing om toch in je weekend ook nog te kunnen shoppen :)
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_105448570
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:40 schreef crossover het volgende:

[..]

Ik redeneer helemaal niet enkel vanuit mijn eigen beleving :') Ik geef duidelijk aan dat ik twee kanten zie. Iedereen reageert (mede) vanuit de eigen beleving dus niet zo hypocriet doen en mij asociaal noemen :')
Nou vooruit, dat stelde ik niet helemaal juist. Ik bedoelde dat ik het willen opleggen van je eigen standpunt (zonder geldige objectieve argumenten) aan de rest van de wereld asociaal vind. En nee ik ben niet hypocriet, ik laat die keuze juist graag aan iedereen zoals ik al zei.
full stops and exclamation marks
pi_105448573
quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2011 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
Voor mensen die in ploegen werken (en mensen zoals kid en mij die smorgens vroeg al moeten beginnen) is een koopzondag de oplossing.

Normaal hebben we alleen de zaterdag om dan te shoppen, maar er zijn nog meer dingen die er gedaan moeten worden in huis en dergelijke. Dus een zondag is dan de oplossing om toch in je weekend ook nog te kunnen shoppen :)
Ik werk niet alleen vroeg in de morgen.. ik werk ook nachten en weekenden... En met mij nog veel meer.. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_105448588
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

"Dingen in huis" doen bij jou je ouders toch. :P
jah ... dus ?
ook dat moet gedaan worden.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_105448610
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:43 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik werk niet alleen vroeg in de morgen.. ik werk ook nachten en weekenden... En met mij nog veel meer.. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt, maar jij werkt ook vaak al vroeg op de dag :P
ligt aan je ploeg indeling :) maar we snappen elkaar ;)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_105448633
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

"Dingen in huis" doen bij jou je ouders toch. :P
Maar bij mij niet...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 11 december 2011 @ 12:46:03 #200
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105448647
quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2011 12:44 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

jah ... dus ?
ook dat moet gedaan worden.
Ja maar dan heb jij toch tijd om te shoppen. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')