Nee, svann. Ik neem het niet eens op. Duizendmaal excuus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef svann het volgende:
Jullie zitten nu toch wel Jools te kijken, he?
Ik neem het nooit op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, svann. Ik neem het niet eens op. Duizendmaal excuus.
Daar is wel een manier voor, maar ik weet niet hoe (zij weet niet hoe, zij weet niet hoe...).quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef svann het volgende:
Ik neem het nooit op.
Gaaf net die KT Tunstal met haar pedaaltjes (uit 2004).
Weet nog goed hoe verbaasd ik daar naar zat te kijken toen.
Ik zou trouwens wel eens willen weten hoe je die BBC-player kunt bedotten.
Zodat ik wél de gemiste uitzendingen kan bekijken of (op z'n Vlaams) herbekijken.
Zonder Brian Wilson en al die anderen? Ik las iets daarover, maar dat was op oor.nl.quote:
Voor het eerst weer met alle nog levende originele leden, dus (zoals je waarschijnlijk hebt gezien) een reünie mét Brian Wilson, en zelfs David Marks, die er sinds 1963 niet meer bij is geweest. Een zeer bijzondere aangelegenheid dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:12 schreef tim. het volgende:
[..]
Zonder Brian Wilson en al die anderen? Ik las iets daarover, maar dat was op oor.nl.
Ik heb het niet gezien, ik kijk nooit naar de kortere uitzendingen op dinsdag. Ik las dat een groot deel van de groep (waaronder Wilson) niet op tournee ging, ik vond het opmerkelijk dat er dan nog werd getourd, maar zoals ik al zei was dat op oor.nl. Nu ik er langer over nadenk: ik geloof dat dat bericht sloeg op een Amerikaanse tournee. Ik herinner me overigens dat The Beach Boys nog niet zo lang geleden ook al bij Jools speelden. De huidige bezetting zal dan inderdaad wel bijzonder zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Voor het eerst weer met alle nog levende originele leden, dus (zoals je waarschijnlijk hebt gezien) een reünie mét Brian Wilson, en zelfs David Marks, die er sinds 1963 niet meer bij is geweest. Een zeer bijzondere aangelegenheid dus.
Mike Love bezit de naam ´The Beach Boys', dus die heeft jarenlang zowat in zijn eentje optredenquote:Op woensdag 26 september 2012 01:11 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, ik kijk nooit naar de kortere uitzendingen op dinsdag. Ik las dat een groot deel van de groep (waaronder Wilson) niet op tournee ging, ik vond het opmerkelijk dat er dan nog werd getourd, maar zoals ik al zei was dat op oor.nl. Nu ik er langer over nadenk: ik geloof dat dat bericht sloeg op een Amerikaanse tournee. Ik herinner me overigens dat The Beach Boys nog niet zo lang geleden ook al bij Jools speelden. De huidige bezetting zal dan inderdaad wel bijzonder zijn.
Serie 41 alweer van Jools Hollands Later.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:30 schreef svann het volgende:
Vrijdagavond een langere aflevering, 0:05 uur.
Beach Boys? Ik neem het op, voor de verandering.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:09 schreef golfer het volgende:
OMG.
Alsof het bejaardentehuis is leeggehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |