Owwww.... dat gaat nog wel een aantal weken duren hoor. Geen nieuws dusquote:
Is er gebatst?quote:
Nou...dan ga ik maar slapen in mijn igloquote:
Super, echt beste keus in mijn levenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alles prima hier
Hoe was je trip?
Hehe. Is goed. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...dan ga ik maar slapen in mijn iglo
Neuj, dat was nog naar Barbusse, maar ik moest echt even nadenken hoe je dat nu ook alweer schreef (voordat er iets heel anders komt te staan).quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:21 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Super, echt beste keus in mijn leven
Embrassez-moi, je parle francais.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj, dat was nog naar Barbusse, maar ik moest echt even nadenken hoe je dat nu ook alweer schreef (voordat er iets heel anders komt te staan).
Ben begonnen in San Francisco, daarna zijn we naar Yosemite gegaan waar we hebben gekampeerd, was echt heel gaaf, alleen super koud.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mooi zo
Wat heb je allemaal gedaan/gezien?
Ja! Dat was het! Ow.... dat vind ik echt super sexyquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Embrassez-moi, je parle francais.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ben begonnen in San Francisco, daarna zijn we naar Yosemite gegaan waar we hebben gekampeerd, was echt heel gaaf, alleen super koud.Dag erna door gereden naar beneden en in het plaatsje ' Bisshop' gekampeerd. Toen doorgereden naar Death Valley en zo naar Las Vegas, daar de nacht doorgrebracht wat echt geniaal was
De dag erna waren we ook nog in Las Vegas, nu by day dus lekker in de volle zon over de LV boulevard gelopen. De dag erna vroeg op om richting de Grand Canyon te vertrekken, daar helikoptervlucht gemaakt van een uur over de Canyon. Toen in de Grand Canyon gekampeerd. After that doorgereden naar een plaats aan de Colorado river waar we hebben gekampeerd. Dag erna naar Joshua Tree Park en zo naar Los Angeles. De dag daarna vertrok ik weer naar Nederland.
Echt, het was ZO verschrikkelijk geweldig, de groep was ook onwijs leuk en de tourguide was zo goed in vertellen.
Oooow ja je was met die ene organisatie meequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ben begonnen in San Francisco, daarna zijn we naar Yosemite gegaan waar we hebben gekampeerd, was echt heel gaaf, alleen super koud.Dag erna door gereden naar beneden en in het plaatsje ' Bisshop' gekampeerd. Toen doorgereden naar Death Valley en zo naar Las Vegas, daar de nacht doorgrebracht wat echt geniaal was
De dag erna waren we ook nog in Las Vegas, nu by day dus lekker in de volle zon over de LV boulevard gelopen. De dag erna vroeg op om richting de Grand Canyon te vertrekken, daar helikoptervlucht gemaakt van een uur over de Canyon. Toen in de Grand Canyon gekampeerd. After that doorgereden naar een plaats aan de Colorado river waar we hebben gekampeerd. Dag erna naar Joshua Tree Park en zo naar Los Angeles. De dag daarna vertrok ik weer naar Nederland.
Echt, het was ZO verschrikkelijk geweldig, de groep was ook onwijs leuk en de tourguide was zo goed in vertellen.
Die ken ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef MNR het volgende:
Ow CL, die film waar ik het vorige week over had, "Perfume", komt morgenavond op Veronica om 20.30u. Vrij bizarre film. Kun je nog opnemen als je nog wat van je harddisc hebt afgegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |