quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
Met trots presenteer ik jullie de terugkeer van 'De FMK.' The master strikes BACK!
• Ik ben 12, wat is een Marktplaatsklootzak?
Iemand die fake op advertenties reageert via Marktplaats en de meest geniale antwoorden en gesprekken hier op FOK! post.
• Dat klinkt wel erg gemakkelijk..![]()
Dat kan kloppen, echter, als een actie gezamenlijk goed verloopt en er duidelijke afspraken gemaakt worden of de verkoper gewoon heerlijk hapt kunnen er geniale situaties ontstaan..Zie bijvoorbeeld:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Oke! Je hebt me overtuigd!Ik wil ook een FMK'er zijn, hoe kan ik meedoen?
Zorg in ieder geval voor een Fake emailadres en een marktplaats account. Zoek naar grappige, vage, of achterlijke advertenties, reageer er op en wacht op de antwoorden. Het kan niet gek genoeg! Bedenk wel dat je het niet te ver doorvoert, iemand laten wachten op degene die zijn pluche dolfijn van 3,95 op komt halen gaat wel iets te ver.
• Zijn er verder nog regels?
Ja. Achternamen en E-mailadressen willen we liever niet zien. Sowieso is dat niet netjes, maar ook omdat de verkopers dan gemakkelijk bij dit topic uitkomen.
----
Let the FMK-games begin!~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ik ben bezig met eentje.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:51 schreef Barbapapamama het volgende:
idz back, maak me maar weel is aan het lachen mensen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Dear Robert, I've received email from Brian Kralman maybe you can help us with the canteen, I will send pictures and what responses I have received so far, I translate with Google translate so if my Engelish is not perfect you know how it happens with any questions you may email me, best regards Kim S.
Comments:
To begin with I have a lot of experience with antique canteens. So quite often I see people wanting to know how their canteen actually worth. I often see bottles from the First and Second World War, and I am almost certain that this bottle is from the First World War. Mr. Smith knows about my own experience and so on. I still can not say how much this is worth canteen, first I have some more about this bottle to find out. One question: where did you find this bottle / bought?
Wow! Do you know that this is a fantastic Jacques Polak, the meat is!?
If you are willing to let him reconstruct as soon as possible, I expect an email back!
Good evening.
I saw your images to a bottle to sell. If I'm not mistaken, this is a bottle of Polak.
Ga nou niet bijdehand zitten doen. Dit is besproken in het topic dat op FB is geweest.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:28 schreef Façade het volgende:
Omdat het best vervelend is voor de marktplaatsmenschen. En Fok!, nogmaals, in een kwaad daglicht kan worden gezet.
Oh.jpgquote:Op woensdag 23 november 2011 18:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ga nou niet bijdehand zitten doen. Dit is besproken in het topic dat op FB is geweest.
quote:Goedenavond,
Ik zag uw advertentie op Speurders en besloot om direct te reageren. Momenteel zit ik thuis en dat eigen ondernemer zijn lijkt mij wel wat. Kan u mij meer info geven?
Frans.
Vriendelijke groeten,
Mail even de volgende gegevens:
Naam
Adres
Pc/plaats
Gsm
Tel
Groetjes,
Groetjes,
Waarom niet? Ik zit al maanden thuis en wil graag aan het werk! Help mij nou mevrouw, alstublieft.
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |