Hoe oud ben je en hoelang zit je al in de business?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn CV is nog aardig kort hoor
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:30 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Zo, dus jij denkt dat ik me laat verslaan door scumbag fok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wel een win-win situatie. Seks hebben en er nog mee verdienen ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt je niets, af en toe een seksdate tegen betaling?
amateurquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en hoelang zit je al in de business?
dit is niet echt effortquote:
Ik wil geen banquote:
Je wilt mij als je manhoer pimp?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
amateurwil jij mij helpen een pro te worden
Je zou het kunnen overwegenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een win-win situatie. Seks hebben en er nog mee verdienen ook
[..]
amateurwil jij mij helpen een pro te worden
http://www.encyclo.nl/begrip/effortquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil geen banen ik wil ook een beetje normaal gevonden worden door andere
Toe toe, mag wel een beetje vriendelijker hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/effort
normaal ben je toch niet
Hij meent het, pas maar opquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt mij als je manhoer pimp?
waar ben ik nu weer onvriendelijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toe toe, mag wel een beetje vriendelijker hoor
Echt niet dat jij denkt dat hij de betekenis van dat woord niet kent. Je weet best wat ik bedoel rhuquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar ben ik nu weer onvriendelijk?
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt mij als je manhoer pimp?
Oh dat was ik toch al nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou het kunnen overwegen
Zo'n carrière maakt je alleen waarschijnlijk niet geliefder bij de dames.
Fair enoughquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/effort
normaal ben je toch niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij gebruikt echt altijd van smileys waar ik geen hout van snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een chick -->quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij gebruikt echt altijd van smileys waar ik geen hout van snap
oh je kunt vanaf nu mijn gedachten lezen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt niet dat jij denkt dat hij de betekenis van dat woord niet kent. Je weet best wat ik bedoel rhu
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
kip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles kits achter de rits?![]()
hahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha, cool, heb ik ook weer een baan
Oh oke, dank je.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben een chick -->![]()
en ik begroet dawg met zn:
Whoooow, take it easy rhu!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh je kunt vanaf nu mijn gedachten lezen?
het kwam in mijn ogen wel over alsof ie de betekenis niet wist
serieus als je alle lange tenen in dit topic achter elkaar legt komen we minstens tot aan china
Gewoon je eigen draai aan geven ->quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke, dank je.
Ik snap sommige van die smileys gewoon echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |