Als zijn geld gestolen word kan dat niet.quote:
Ik dacht dat jij wat meer effort ging steken in het shokerenquote:
Dat sowieso hahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als zijn geld gestolen word kan dat niet.
En aangifte doen terwijl je enige identiteitsbewijs een rijbewijs is dat daar waarschijnlijk nog inligt...
Ik weet niet, het lijkt me een heel erg slecht plan.
ik ken het verhaal helaas niet!? iemand een korte samenvatting?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als zijn geld gestolen word kan dat niet.
En aangifte doen terwijl je enige identiteitsbewijs een rijbewijs is dat daar waarschijnlijk nog inligt...
Ik weet niet, het lijkt me een heel erg slecht plan.
Ik ga kijken of usablequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hier.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tsja ik kan het niet echt uitleggen ofzo. Maar zoenen en knuffelen dat lijkt mij niets met mannen. Seks welquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zullen wel mijn persoonlijke (vage) normen en waarden zijn maar in je reet geneukt worden vind ik ook best intiem
quote:
Wil je dan zo iemand die goed hard kan stoten of eentje die het heel rustig doet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja ik kan het niet echt uitleggen ofzo. Maar zoenen en knuffelen dat lijkt mij niets met mannen. Seks wel
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wat meer effort ging steken in het shokeren
eerst maar rustig. ben nog niet zo veel gewendquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wil je dan zo iemand die goed hard kan stoten of eentje die het heel rustig doet?
Succes,quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ga kijken of usable
Be prepared for a loempiafest
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef Myraela het volgende:
TT aangepast, houd de reeks lekker hetzelfde.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ga kijken of usable
Be prepared for a loempiafest
quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lijkt anders aardig op weg naar een carrièrequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
eerst maar rustig. ben nog niet zo veel gewend
Wat was jij van plan jongedamequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja mag wel maar moet niet perse![]()
en dit is wat er bij staat:
[..]
veeul te langquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hier.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mijn CV is nog aardig kort hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je lijkt anders aardig op weg naar een carrière
quote:
Helaas geen loempia's, maar hier heb je een tuutquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
dat is inderdaad echt een prikkie.
Zo, dus jij denkt dat ik me laat verslaan door scumbag fok?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helaas geen loempia's, maar hier heb je een tuut
Het lijkt je niets, af en toe een seksdate tegen betaling?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn CV is nog aardig kort hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |