Goed verwoordt. Ik zou het eerlijk gezegd ook ontzettend slecht trekken als ze weer bij elkaar komenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik wou gewoon dat ze gelukkig was.
En dat werd ze ondanks alles blijkbaar van die koorknaap, snappen deed ik het niet maar alles voor de liefde he.
De twee mannen in je leven zeggen nee.quote:
Not gonna happenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed verwoordt. Ik zou het eerlijk gezegd ook ontzettend slecht trekken als ze weer bij elkaar komen.
Ik blokkeer haar dan op MSN.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed verwoordt. Ik zou het eerlijk gezegd ook ontzettend slecht trekken als ze weer bij elkaar komen.
Naatje heeft het uitgemaakt. Dat was het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
VH: kan ik van jou een korte voorgeschiedenis (hihihihihi, daarom vraag ik het aan jou hihihihi) van dit gesprek op een presenteerblaadje krijgen? Ik snap het niet helemaal voel ik.
En nu hebben VH en heloef een herstelperiode nodig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Naatje heeft het uitgemaakt. Dat was het wel zo'n beetje.
sexy en gewaagdquote:
Sexy & Gewaagd topicquote:
quote:
Zeggen de twee kleintjesquote:
Wanneer stuur je naaktpics ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:41 schreef gewoonfaye het volgende:
What have I, What have I done to deserve this?
Oja. Lang niet geweest daar.quote:
Wij zijn eerlijk gezegd blij dat het uit is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
En nu hebben VH en heloef een herstelperiode nodig.
Ik ben grootquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Zeggen de twee kleintjes![]()
![]()
.
Ik zou nog eerder jou zoenen, moeilijk en akward lopen doen en mijn vriendschap op die manier verkloten. Wat denk je nou.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
I know
[..]
Ik niet maar ik ga wel schelden en zeggen dat ze alles vergooit.
Nu je het daarover hebt, die patat van die hendrikx jansen ofzo is inderdaad zeer goed te nassen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oja. Lang niet geweest daar.
Maar posten sowieso geen leuke mannen (meer)
oehquote:
DAt moet ik ook nog ff doen ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh![]()
oke ik meld mij officieel
incl goede instellingen
heb je mijn jingle nog ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh![]()
oke ik meld mij officieel
incl goede instellingen
Het klinkt alsof je er over na hebt gedacht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder jou zoenen, moeilijk en akward lopen doen en mijn vriendschap op die manier verkloten. Wat denk je nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |