Ja daar was ik al bang voor, ik moet meer water drinkenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja met Jezus hadden we al kennis gemaakt, Greys
Maar hij blijft wel leuk!quote:Op woensdag 23 november 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor, ik moet meer water drinken![]()
Hoe is het?quote:
Ja hier net zo. (Het wandelen doet Pagan nu)quote:Op woensdag 23 november 2011 00:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja gaat wel hoor, moet maar gaan he![]()
Ik ga de honden es van de elektrische deken afsleuren en wandelen![]()
Ja, ze hadden hier ook niet veel zin. Alle katten liggen hier ook al de hele week zo wat al in de verwarming. Het is echt al een week mistig en klam waterkoud hier.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh, mss kan ie hier ook nog ff komen, ik heb heul geen zin en ze slapen zo lekker, tis dat ik weet dat Sjon anders straks op de slaapkamer ontploft, anders sloeg ik over geloof ik
Da's toch het idee van strapless, geen bandjes?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's wel handig![]()
Ik heb 1 strapless BH, waarvan ik dus de bandjes kwijt ben![]()
Maar dit is idd wel handig met jurkjes/topjes e.d.
I know, maar er zaten wel bandjesquote:Op woensdag 23 november 2011 06:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's toch het idee van strapless, geen bandjes?
Ik vind die "onzichtbare" bandjes zo lelijk
Oh, jij bent ook bij de NuonclubGezellig.
Alleen als je het water eerst kooktquote:Op woensdag 23 november 2011 10:09 schreef Croli het volgende:
Nou lekker is dat dan. Of u even 4 dagen het water wilt gaan koken voor het te drinken. Moet je nog een eeuwigheid wachten tot het is afgekoelt. Water uit de supermarkt is weer duurder, vergoeden ze dat voor je?
En kun je wel dochen e.d.?
Douchewater is geen drinkwater, dus ik zie niet in waarom nietquote:Op woensdag 23 november 2011 10:09 schreef Croli het volgende:
Nou lekker is dat dan. Of u even 4 dagen het water wilt gaan koken voor het te drinken. Moet je nog een eeuwigheid wachten tot het is afgekoelt. Water uit de supermarkt is weer duurder, vergoeden ze dat voor je?
En kun je wel dochen e.d.?
En daarna t water in de vriezer doen zodat het zo snel mogelijk koud wordt... anders is het niet meer een koude douche!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Douchewater is geen drinkwater, dus ik zie niet in waarom niet.
Tenzij je onder de koude douche gaat, dan eerst koken.
Jippiequote:Op woensdag 23 november 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
Uit de douche komt uiteraard ook geen water
Benieuwd hoe lang ik mijn plees moet doorspoelen met Spa Blauw
quote:Op woensdag 23 november 2011 10:17 schreef Maes het volgende:
Wij krijgen net een marriage invitation uit Bhubaneswar, Orissa, India.
Ik weet nog niet of we wel gaan
Ja handig ook dat ze het al afgesloten hebben op het moment dat je het kaartje krijgtquote:
Nou goed er stond spoedoperatie toch? Misschien was er geen tijd.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja handig ook dat ze het al afgesloten hebben op het moment dat je het kaartje krijgt
Anders had ik nog wat emmers gevuld.
Collega van meneer Maes, werkt en woont hier maar gaat voor de trouwpartij terug naar zijn moederland. Het is maar 11.000 km en het kan, volgens google maps met de autoquote:Op woensdag 23 november 2011 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Wie woont daar dan?
Ik kom denk ik zonder honden, om 13.00 uur. Jij?
Hoe groot was jouw vijver?quote:Op woensdag 23 november 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
Uit de douche komt uiteraard ook geen water
Benieuwd hoe lang ik mijn plees moet doorspoelen met Spa Blauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |