Kun jij nou echt alleen maar klagenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:18 schreef Qwea het volgende:
ik heb de bergman kliniek in Naarden een mailtje gestuurd met de vraag hoelang het duurt voordat ik bij hun terecht kan. Privekliniek, dus ik hoop snel.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun jij nou echt alleen maar klagen?
Dan wordt 'ie zachtquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
Hij moest hard lachen om de cracker met ham, maar wil 'm bewaren voor morgen.
neequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, je kan echt echt niks gewoon normaal doen he
Is niet open hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef nokwanda het volgende:
Krijgen we nog een foto van de open brandwond?
dat had ik zondagquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef Qwea het volgende:
Ik heb mijn klauw weer eens verbrand aan de oven.
Over de blaar die tyfus pijn doetquote:
Life's a bitch, and then you die.quote:
Dat doe je stiekem ook en dan doe je net alsof je onhandig bent. De TT gaat toch ook over jou?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Over de blaar die tyfus pijn doet![]()
Als mensen mijn handen en polsen zouden bekijken zouden ze denken dat ik aan automutilatie doe met al die brandwond littekens
omg ik had die TT helemaal nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doe je stiekem ook en dan doe je net alsof je onhandig bent. De TT gaat toch ook over jou?!
Fail even morequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en toen was t gister n blaar die ik open heb getrokken
nu zit er wel n korstje opquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fail even more
Ik zit hem lekker te verwennen met vaseline. Want ik ben te lui om de koelzalf die standaard in het keukenkastje staat te pakkenEn de vaseline staat naast me
Automutilatie clubje oprichten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu zit er wel n korstje opwaar ik van af moet blijven
(ik zit echt onder de littekentjes
fail ja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |