Ik ben het met hem eens. Waar zijn de tijden dat je daadwerkelijk goed of slecht kon zijn in BF? Nu is het echt gestreamlined spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:16 schreef Xblister het volgende:
[..]
Oh hebben we onze beroepsklager ook weer
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef dennis3d het volgende:
Mensen die meewillen doen tot nu toe
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
Reserve
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef dennis3d het volgende:
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
Reserve
heyy Dennis , kwil wel meedoenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef dennis3d het volgende:
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
Reserve
Ik eigenlijk ook wel nu ik meer tijd heb.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:31 schreef dennis3d het volgende:
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
Reserve
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef wc-eend het volgende:
Zo net op bof server beste potje CQ Metro ooit gehad, was echt spannend jongens
had ik ook na die patch update, hadden ze inderdaad wat beter kunnen aanpakken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef JK het volgende:
Wat een kloteprutsers bij Dice. Miljoenen uitgeven aan marketing, maar fatsoenlijk programmeren: ho maar.
Disconnected from EA Online, 2x kicked from the server, veel zwarte schermen na mapchanges, bf3.exe loopt vast... ik kan hier gvd echt kwaad om worden.
Same here.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef andreas612 het volgende:
[..]
had ik ook na die patch update, hadden ze inderdaad wat beter kunnen aanpakken.
Dat was inderdaad een lekker potje! Eerst 200 punten ofzo achter en toen met 6 punten verschil gewonnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef wc-eend het volgende:
Zo net op bof server beste potje CQ Metro ooit gehad, was echt spannend jongens
Dat was ook een heerlijk potje ja. Ipv. de ribbons één voor één te laten zien kreeg ik gewoon:quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef WyriHaximus het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)7008914/1/172003855/ <---- dat was een heerlijk potje, lekker in een tank rond scheuren met TheNiker als boardgunner (weet niet of dat iemand van hier is maar het was tof) mijnen ruimen en vlaggen kapen.
Spel je mond is even heel snelquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef JK het volgende:
Wat een kloteprutsers bij Dice. Miljoenen uitgeven aan marketing, maar fatsoenlijk programmeren: ho maar.
Disconnected from EA Online, 2x kicked from the server, veel zwarte schermen na mapchanges, bf3.exe loopt vast... ik kan hier gvd echt kwaad om worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |