Wanneer er al een verloning plaats heeft gevonden kan je in principe LHK pas per nieuwe maand laten wijzigen en een studentenbijlage 1x per kwartaal (tenzij je opnieuw in dienst treed) in dit geval zal dit 1-1-2012 zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:30 schreef kirsten. het volgende:
Kan dit? Ik heb bij het begin van mijn baan (maand geleden) gezegd dat ik geen LHK wil, omdat dat nog bij een andere baan liep. Dit heb ik opgezegd daar en nu wil ik het bij mijn huidige baan toepassen. kan ik dan bij de 'ja, vanaf' de datum van het begin van mijn contract invullen of de datum van vandaag? Zelfde geldt voor de scholieren/studentenregeling (ik ben student), kan ik dat vanaf start contract in laten gaan of moet dat vandaag dan ingaan?
Wat in het vat zit, staat niet op je eigen rekening.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:43 schreef ArnoKlaassen het volgende:
idd waar om zou je dat willen? Teveel betaalde IB kun je gewoon terugkrijgen en wat in het vat zit verzuurt niet
Ok, dus bij de loonheffing 1-12 invullen en bij de studentenregeling 1-1-12 (ik dacht eerlijk gezegd dat dat hetzelfde was maar wat is dan het verschil?)quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:54 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Wanneer er al een verloning plaats heeft gevonden kan je in principe LHK pas per nieuwe maand laten wijzigen en een studentenbijlage 1x per kwartaal (tenzij je opnieuw in dienst treed) in dit geval zal dit 1-1-2012 zijn
klopt als een busquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:32 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Wat in het vat zit, staat niet op je eigen rekening.
http://financieel.infonu.(...)heffingskorting.htmlquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:59 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ok, dus bij de loonheffing 1-12 invullen en bij de studentenregeling 1-1-12 (ik dacht eerlijk gezegd dat dat hetzelfde was maar wat is dan het verschil?)