nee, wel als de kerstman er isquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je bent ook blij dat de sint weer in het land is of niet?
Een Led Lenser P5quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, wel als de kerstman er is
Ja ja, er zijn wat projecten afgelopen of bijna afgelopen, dus dan is het bedankjes tijd, deze kreeg ik voor een project waar ik ruim 2 jaar op gewerkt hebquote:
quote:
Achja.......... sowieso dat sinterklaas geouwehoer, ouders kunnen bijna niet meer eerlijk zijn tegen hun kinderen.quote:
Ik heb miniDuck meteen dit jaar verteld dat het een verklede man is en dat het een feest is waarbij je elkaar kado's geeftquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Achja.......... sowieso dat sinterklaas geouwehoer, ouders kunnen bijna niet meer eerlijk zijn tegen hun kinderen.
einde aan de romantiek van sinterklaasquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb miniDuck meteen dit jaar verteld dat het een verklede man is en dat het een feest is waarbij je elkaar kado's geeft
Heel goed...... moest je niet verklaren hoe het dan kan dat er wel een sinterklaas binnen komt? En wat dat geneuzel op tv is... (die sinterklaas shows enzo)quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb miniDuck meteen dit jaar verteld dat het een verklede man is en dat het een feest is waarbij je elkaar kado's geeft
Jep, begin van de realiteitquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
einde aan de romantiek van sinterklaas
Nee hoor, zoveel vraagt ze nog niet door, zal volgende jaren wel komenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Heel goed...... moest je niet verklaren hoe het dan kan dat er wel een sinterklaas binnen komt? En wat dat geneuzel op tv is... (die sinterklaas shows enzo)
Zin om te slapen? Of zin om met jou te kussen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |