Niet mee eens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Rossdale het volgende:
Vrouwen in de SCOpbokken!
Alleen Tam wordt getolereerd door bewezen diensten
Neuh, dat noemen ze sarcasmequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je bent ook wel een huilie hè?
Dank je schat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Rossdale het volgende:
Welke diensten ?! Godver, ik had gewoon naar de meet moeten komenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedoel in het algemeen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neuh, dat noemen ze sarcasme
[ afbeelding ]
Ik en Ross hebben samen de wc gedeeld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke diensten ?! Godver, ik had gewoon naar de meet moeten komen
Geen diensten op de meet hoor, anders heb ik die ook gemistquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke diensten ?! Godver, ik had gewoon naar de meet moeten komen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik en Ross hebben samen de wc gedeeld.
Zegt de man die als ie niet kan winnen, uit de lobby gaatquote:
Niet als ik niet kan winnen, maar als het gewoon slecht gaat. Ipv schelden gewoon rustig de lobby verlaten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zegt de man die als ie niet kan winnen, uit de lobby gaat
SCHELE JOEKELquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet als ik niet kan winnen, maar als het gewoon slecht gaat. Ipv schelden gewoon rustig de lobby verlaten.Volg je 'm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schelden doe je erbij kerelquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet als ik niet kan winnen, maar als het gewoon slecht gaat. Ipv schelden gewoon rustig de lobby verlaten.Volg je 'm?
Ga lekker Fifa doen jongeeeeeh!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schelden doe je erbij kerel. Maar goed, ieder zijn ding
Kom klessebessen danquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga lekker Fifa doen jongeeeeeh!
Ajax had dit wel kunnen winnen hoor, maar goed het boeit mij alleen omdat het een Nederlandse club isquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef dreamzk het volgende:
Ajax, halve hartverzakking in de eindfase me bezorgd maar wel overwinteren in europa. Verwachte reacties van jullie zijndus laat die maar achterwege.
Wie is er morgen bij om klassiek lekker BF3 te spelen?
Zeker, daarom hartverzakking in eindfase. Lyon komt in een keer terug, ik werd helemaal gek. Gelukkig heeft Vermeer even laten zien waarom hij 1ste keeper isquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ajax had dit wel kunnen winnen hoor, maar goed het boeit mij alleen omdat het een Nederlandse club is
Inderdaad, zoveel kansen en Ajax weet ze allemaal te verpesten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeker, daarom hartverzakking in eindfase. Lyon komt in een keer terug, ik werd helemaal gek. Gelukkig heeft Vermeer even laten zien waarom hij 1ste keeper is
quote:
Ach het is altijd makkelijk om meteen de keeper de schuld te geven, maar tegen NAC geven ze het gewoon als team helemaal weg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeker, daarom hartverzakking in eindfase. Lyon komt in een keer terug, ik werd helemaal gek. Gelukkig heeft Vermeer even laten zien waarom hij 1ste keeper is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |