abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 november 2011 @ 14:46:14 #176
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104760725
Mignonne vallen en opstaan :*

Pompoen gaat hier niet , gepuzzel is het toch ook hè.
Appel geeft ansich hier geen sterke reactie, maar hij versterkt wel t reageren op andere dingen.

Ik vind je stoer :*
( en vriendin van me kwam er via bv allergeenvrij ( koemelk ei etc) dieet ook achter dat bepaalde klachten had, maar niet typische klachten en nu voor zichzelf t ook weg laat en echt opgeknapt is )
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104761212
Ik zat daarstraks Z&G te lezen en ik zie hier Evenstar en ik denk, nou ja meld die zich nu al met baby _O- Maar nee jij ligt bijna te bevallen en komt nog even met nuttige info :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104761404
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 14:46 schreef _evenstar_ het volgende:

Appel geeft ansich hier geen sterke reactie, maar hij versterkt wel t reageren op andere dingen.

Ik vind je stoer :*
( en vriendin van me kwam er via bv allergeenvrij ( koemelk ei etc) dieet ook achter dat bepaalde klachten had, maar niet typische klachten en nu voor zichzelf t ook weg laat en echt opgeknapt is )
lief :*
ik voel me niet stoer, ik voel me een ongeleid projectiel dat maar wat aanmoddert :') maar dat geeft niet. Doe jij eens je stoere truuk! net als wat MP zegt :D

en ik zie wel een klein beetje op tegen strakjes na het dieet hoor. Ik ben lactose-intolerant, maar net als het gros van de l.i. mensen kan ik gewoon kaas en yoghurt en dingen als knoflooksaus enzo eten zonder last te hebben. Nu koemelk geschrapt is krijg ik ook helemaal niets aan lactose binnen. Ik hoop dat de dreun voor mezelf niet te hard is als ik strakjes weer met zuivel begin.
Qua allergieën bij mezelf, ik had er nooit bij stil gestaan dat die jeuk in mn keel en in mn oren (weet je hoe ontzettend irritant! :X) van eten kwamen. Zo leer je nog eens wat van je kind :D
:)
  donderdag 24 november 2011 @ 15:08:57 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104761430
Moet toch wat tussen de activiteiten door :+ beetje inlezen gaat best tussen de krampen door ;)
pi_104761464
bikkel :D
  donderdag 24 november 2011 @ 15:10:42 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104761497
Helpen kerutabs voor je? Kun je op die manier opbouwen :)
pi_104761533
ik wil die dingen eigenlijk vermijden, maar misschien is t een idee tzt.
pi_104761667
Kerutabs??
En moet je daar dan toch niet voor uitkijken als je toch dingen eet?! Bij mijn vader was het bijvoorbeeld doordat hij het gewoon at bouwde zijn lichaam dat op ofzo iets en dan kreeg hij echt opeens een mega reactie (en sinds hij tarwevrij eet een stuk minder overgewicht ed. daar had die warwe allemaal invloed!)

En wat Mignonne zegt Evenstar, Bikkel
pi_104761988
kerutabs zijn een soort pillen die het enzym bevatten wat je nodig hebt om lactose af te breken. Als je zo'n pil inneemt kun je gewoon een glas melk drinken terwijl je dat normaal niet kunt zeg maar, even heel kort door de bocht.

MP waar ik "bang" (groot woord...) voor ben is dat mijn lichaam een bepaalde gewenning tegen lactose had opgebouwd, een grens die goed was voor mij, en doordat ik nu helemaal geen lactose meer binnen krijg, dat mn lichaam een beetje 'lui' is geworden en strakjes een opdonder krijgt als het ineens wel weer lactose moet gaan verwerken. Dat gebeurde bij mn zusje wel toen ze een soort eliminatie-provocatie ging doen, heeft ze mn vader uit bed gebeld omdat ze kolieken had :X achja we zien het allemaal wel, ik weet nu in ieder geval dat ik prima zonder kan!

/offtopic verder hier :+

mn kleine dame is nu bij de gastouder en ze ging gelijk lief spelen met al het moois daar, fijn om te zien, helemaal omdat ze toch niet echt de makkelijkste is op het moment. Ze is behoorlijk eenkennig en das niet altijd handig. Als ze ook maar dénkt dat je weggaat zet ze haar volumeknop open.

Aoraki fijn dat het wennen goed ging! En fijn dat jullie zo'n prettig kdv hebben :)
pi_104762358
Ik snap het Mignonne en ik hoop dat je er niet heftig op gaat reageren want wat is nou een leven zonder knoflooksaus :+

Fijn Aoraki dat jullie zo een fijn kdv hebben.

Ik heb een lief filmpje van mijn meiden die ik graag wil delen. Sarah zit zo lekker in haar velletje en ze zijn samen zo leuk!
pi_104762444
Ze houden elkaar in elk geval heel erg leuk bezig mammapurk :D _O-
Trotse mamma :)
pi_104762446
Aaaah wat lief *;
  donderdag 24 november 2011 @ 16:11:16 #188
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104763639
Wat lachen MP! En wat heeft Sarah lekker spekarmpjes! O+
En ook zo'n lief armbandje! Wij hebben een zilveren en gouden gekregen, ben benieuwd wanneer ik ze om kan doen. De zilveren is een stuk kleiner, maar wanneer is dat nou handig om om te doen? Nu in ieder geval niet, dan heeft ze nog meer om haar gezicht mee open te halen }:|
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104763947
dank voor jullie lieve reacties O+
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 16:11 schreef Susie het volgende:
Wat lachen MP! En wat heeft Sarah lekker spekarmpjes! O+
En ook zo'n lief armbandje! Wij hebben een zilveren en gouden gekregen, ben benieuwd wanneer ik ze om kan doen. De zilveren is een stuk kleiner, maar wanneer is dat nou handig om om te doen? Nu in ieder geval niet, dan heeft ze nog meer om haar gezicht mee open te halen }:|
Sarah heeft haar armbandje al van een week of 4 om. Die hebben we tussendoor 1x laten verlengen nu :) En Jaël heeft er ook eentje maar die had hem pas met een half jaar om. (met je eerste kindje is dat toch anders qua idee enzo...)
pi_104764124
Eva heeft er ook eentje, dacht er van de week ineens weer aan, zo van 'oh ja, die moet ze wel eens gaan dragen'.
Binnenkort eens kijken wat ze ervan vindt.

MP wat een héérlijk filmpje. Wat is Sarah toch een heerlijke blijerd.
  donderdag 24 november 2011 @ 16:46:44 #191
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104764892
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 16:18 schreef MamaPurk het volgende:
dank voor jullie lieve reacties O+

[..]

Sarah heeft haar armbandje al van een week of 4 om. Die hebben we tussendoor 1x laten verlengen nu :) En Jaël heeft er ook eentje maar die had hem pas met een half jaar om. (met je eerste kindje is dat toch anders qua idee enzo...)
Misschien volgende week dan maar proberen. Ik wil volgende week met Anouk naar mijn werk... ff showen natuurlijk O+ En dan staat dat natuurlijk superschattig!

Vandaag trouwens alweer 1 maand! *O*
ernstig, dat bedenk ik me net, aangezien mijn salaris gestort is :@
  donderdag 24 november 2011 @ 16:48:33 #192
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104764948
Een vraag; ik heb ergens in OUD wel eens gelezen over een geboortekist. Weet alleen niet meer wie het was, maar vroeg mij af waar dat besteld was? Ik wil er graag ook eentje, maar via google kom ik wel op diverse sites, maar heb liever een site van iemand die al eens zo'n kist heeft laten maken.
Dus wie?
pi_104765067
Fannetje was dat bij opeenrozewolk.nl

Waarom weet ik dit vraag je je af. Omdat mijn moeder er eentje voor Puck in bestelling heeft staan voor zijn verjaardag :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 24 november 2011 @ 17:02:08 #194
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104765485
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fannetje was dat bij opeenrozewolk.nl

Waarom weet ik dit vraag je je af. Omdat mijn moeder er eentje voor Puck in bestelling heeft staan voor zijn verjaardag :P
Thanks! Ga ik es even neuzen, lijkt me gewoon zo leuk!
pi_104765607
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 14:46 schreef _evenstar_ het volgende:

Pompoen gaat hier juist goed en appel (nu) niet. Op t kdv hadden ze haar maandag weer gewoon met de groep laten meeeten :(
"Ja ze heeft zo'n jeuk vandaag"... duh

Daarvan hadden wij weer 2 dagen zielig kind. En nu is ze ziek.
Bah.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104765809
Nou ja Vanyel, ik zou dat bijna onprofessioneel willen noemen, zij zijn daar toch voor het kind en de ouders beslissen over het kind en als die zeggen dit of dat willen we niet zullen ze zich daar toch aan moeten houden. Kun je niet een klacht ofzo indienen?? (ik ben helemaal niet thuis hoor in het KDV wezen en regeltjes en dingetjes)
pi_104765901
Niks bijna hoor. Ik vind het echt slecht. Waren ook boos. Ze hebben erover gehad van hun baas, uitgebreid excuus aangeboden en proberen nu een andere manier om het wel te onthouden. En ze moeten dagelijks alles opschrijven wat ze eet, dan zijn ze er hopelijk bewuster mee bezig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104765966
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 17:12 schreef Vanyel het volgende:
Niks bijna hoor. Ik vind het echt slecht. Waren ook boos. Ze hebben erover gehad van hun baas, uitgebreid excuus aangeboden en proberen nu een andere manier om het wel te onthouden. En ze moeten dagelijks alles opschrijven wat ze eet, dan zijn ze er hopelijk bewuster mee bezig.
okeej nou hopelijk komt het niet meer voor arme Dottir (en mama's natuurlijk ook)
pi_104766242
Susie, ik heb er eentje voor mijn zusje besteld op www.ateliernanda.com (of .nl, maar volgens mij .com) die is echt heel gaaf geworden. Ik zit nu op mijn telefoon, maar ik kan wel een foto uploaden als je wilt.
pi_104766311
Vanyel, echt belachelijk sorry hoor! Kan me voorstellen dat je pissig bent! Hoe moeilijk kan het zijn om een schemaatje te maken waar de bijzonderheden per kind op staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')