liefquote:Op donderdag 24 november 2011 14:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Mignonne vallen en opstaan![]()
Pompoen gaat hier niet , gepuzzel is het toch ook hè.
Appel geeft ansich hier geen sterke reactie, maar hij versterkt wel t reageren op andere dingen.
Ik vind je stoer
( en vriendin van me kwam er via bv allergeenvrij ( koemelk ei etc) dieet ook achter dat bepaalde klachten had, maar niet typische klachten en nu voor zichzelf t ook weg laat en echt opgeknapt is )
Sarah heeft haar armbandje al van een week of 4 om. Die hebben we tussendoor 1x laten verlengen nuquote:Op donderdag 24 november 2011 16:11 schreef Susie het volgende:
Wat lachen MP! En wat heeft Sarah lekker spekarmpjes!![]()
En ook zo'n lief armbandje! Wij hebben een zilveren en gouden gekregen, ben benieuwd wanneer ik ze om kan doen. De zilveren is een stuk kleiner, maar wanneer is dat nou handig om om te doen? Nu in ieder geval niet, dan heeft ze nog meer om haar gezicht mee open te halen
Misschien volgende week dan maar proberen. Ik wil volgende week met Anouk naar mijn werk... ff showen natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 16:18 schreef MamaPurk het volgende:
dank voor jullie lieve reacties
[..]
Sarah heeft haar armbandje al van een week of 4 om. Die hebben we tussendoor 1x laten verlengen nuEn Jaël heeft er ook eentje maar die had hem pas met een half jaar om. (met je eerste kindje is dat toch anders qua idee enzo...)
Thanks! Ga ik es even neuzen, lijkt me gewoon zo leuk!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fannetje was dat bij opeenrozewolk.nl
Waarom weet ik dit vraag je je af. Omdat mijn moeder er eentje voor Puck in bestelling heeft staan voor zijn verjaardag
Pompoen gaat hier juist goed en appel (nu) niet. Op t kdv hadden ze haar maandag weer gewoon met de groep laten meeetenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Mignonne vallen en opstaan![]()
Pompoen gaat hier niet , gepuzzel is het toch ook hè.
Appel geeft ansich hier geen sterke reactie, maar hij versterkt wel t reageren op andere dingen.
okeej nou hopelijk komt het niet meer voor arme Dottir (en mama's natuurlijk ook)quote:Op donderdag 24 november 2011 17:12 schreef Vanyel het volgende:
Niks bijna hoor. Ik vind het echt slecht. Waren ook boos. Ze hebben erover gehad van hun baas, uitgebreid excuus aangeboden en proberen nu een andere manier om het wel te onthouden. En ze moeten dagelijks alles opschrijven wat ze eet, dan zijn ze er hopelijk bewuster mee bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |