En morgen weer precies hetzelfde.quote:Op maandag 21 november 2011 22:28 schreef BGTes het volgende:
Kut wat is het koudgelukkig ben ik over een uur al thuis
hahahahahaa!quote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik lig al in m'n nest, maar dit wil ik nog even delen.
Mijn ouders spelen allebei wordfeud (denk dat ik ze voor kerstmis analoog scrabble ga geven) en gisteren was ik bij hen en tegelijk aan het spelen. Mijn broer speelt ook en ik was ook met hem aan het spelen. Mijn moeder zat te klagen dat hij aan de beurt was en maar niet speelde. Dus ik stuur mijn broer een chatbericht dat moeders wacht op een nieuw woord. Stuurt mijn broer terug "dan kan ze lang wachten, want ik speel niet met haar".
Het blijkt dus dat mijn moeder al een hele tijd speelt met een wildvreemde waarvan de nick 1 teken verschilt met die van m'n broer. En ze heeft al hele gesprekken via de chat met dat figuur gehad, in de veronderstelling dat het mijn broer was
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ze belde me net helemaal flabbergasted op en ik kon alleen maar heel hard lachen![]()
Morgen ben ik vrijquote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En morgen weer precies hetzelfde.
Leukquote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga morgen naar Breaking Dawn yaaaay!
Morgen gewoon dat boek lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:09 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ik kom er net achter dat ik woensdagmorgen theorie-examen heb. Ik heb dat boek nog niet eens open gehad
Ik voelde me aangesprokenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
goedesmorgens!
[..]
Ik voelde me aangesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |