Verrassing.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:14 schreef emzor1994 het volgende:
Wow ik was de enige die op 1 december heeft gepost
Doe niet zo blij, terug de keuken in jij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Duitsland geloot, Nederland gaat falen.
Vuil tuigquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Duitsland geloot, Nederland gaat falen.
Nee, daar hoor jij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe niet zo blij, terug de keuken in jij.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Om jou te slaan met de zweep als je niet snel genoeg kookt ja [ afbeelding ]
Als je mij laat koken heb je niet echt lekker eten, dus ik weet niet of dat een goed idee is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Om jou te slaan met de zweep als je niet snel genoeg kookt ja [ afbeelding ]
Het ging me er dan ook vooral om dat je flink met de zweep geslagen wordt door Klinkerbotsing met die walgeijke uitspraken van jequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je mij laat koken heb je niet echt lekker eten, dus ik weet niet of dat een goed idee is.
Ik heb nog wel walgelijkere uitspraken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het ging me er dan ook vooral om dat je flink met de zweep geslagen wordt door Klinkerbotsing met die walgeijke uitspraken van je![]()
Hou die voor je meid.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb nog wel walgelijkere uitspraken.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef JanPiraat het volgende:
Wowow langstlopende topic in de historie van historische topics ofzo. Wat win ik ?
Eeuwige roem!quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef JanPiraat het volgende:
Wowow langstlopende topic in de historie van historische topics ofzo. Wat win ik ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |