abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juli 2002 @ 09:49:54 #1
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_4951980
Okay even een korte samenvatting:
Mijn vriendin (18 jaar) gaat samen met vriendinnen op vakantie naar zon/zee/strand/discotheek.
Aan het begin van de vakantie na 2 dagen kreeg ik SMS'jes alla: "Denk veel aan je, mis je, hou van je."
Dat ging tot en met dag 7 goed (ze bleef 10 dagen weg).

Ze is erg aantrekkelijk en ze krijgt enorm veel aandacht van jongens (dat weet ik wel zeker). Verder is ze erg trouw en houdt ze van me. Vlak voordat ze wegging hadden we even een dipje, maar dat was 1 dag voordat ze weg ging wel bijna opgelost. (Voor mijn idee).

Maar ik kreeg ineens niks meer, en ik belde haar op:
Ze vertelde dat "alles goed was en dat ik LIEF was."

(Gister ging ze met de bus naar huis, vandaag (vanavond) is ze thuis). Ik belde haar ook nog toen ze net de bus ingestapt was, nu zei ze nieteens meer "ik hou van je of je bent lief" maar gewoon "tot morgen, doei."

Mijn gevoel vind dit een erge afname van enthousiasme voor mij. Ik heb haar ook niet overdreven gestalkt en ge-sms't, ik heb haar erg vrijgehouden tijdens de vakantie. Maar toch, ik heb het idee dat ze me vanavond gaat evrtellen toch perongeluk vreemdgegaan te zijn, al is het alleen een zoen... Is mijn voorgevoel onterecht?

pi_4952001
Relax man...

Je moet zekerder van je zelf zijn...!
Een beetje vertrouwen hebben...

Het kan natuurlijk ook zijn dat net voordat zij jouw belde vette ruzie had met haar vriendin en daarom een beetje kort was...

Wacht het rustig af joh

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_4952006
Waarom, ze hoeft toch niet elke dag hetzelfde te zeggen.
<<---- Just because you are paranoid, ---->>[br] <<---- it does *NOT* mean they are not out to get you ---->>
  woensdag 10 juli 2002 @ 09:55:17 #4
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4952018
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 09:49 schreef DeWaarheid het volgende:
Maar toch, ik heb het idee dat ze me vanavond gaat evrtellen toch perongeluk vreemdgegaan te zijn, al is het alleen een zoen... Is mijn voorgevoel onterecht?
Dat zul je pas weten als je haar gesproken hebt.. Dus ik zou zeggen probeer even aan iets anders te denken..

Als ze normaal altijd zegt dat ze van je houdt en nu niet dan kan dat vreemd zijn, maar als ze dat zo af en toe zegt dan hoef je er niets achter te zoeken als ze het een keer niet zegt..

Misschien is het ergens een stukje onzekerheid waardoor je dit denkt, misschien terecht.. Praat erover, jullie komen er best uit lijkt me..

pi_4952032
quote:
Mijn vriendin (18 jaar) gaat samen met vriendinnen op vakantie naar zon/zee/strand/discotheek.
Aan het begin van de vakantie na 2 dagen kreeg ik SMS'jes alla: "Denk veel aan je, mis je, hou van je."

Ze is erg aantrekkelijk en ze krijgt enorm veel aandacht van jongens (dat weet ik wel zeker). Verder is ze erg trouw en houdt ze van me. Vlak voordat ze wegging hadden we even een dipje, maar dat was 1 dag voordat ze weg ging wel bijna opgelost. (Voor mijn idee).

(Gister ging ze met de bus naar huis, vandaag (vanavond) is ze thuis). Ik belde haar ook nog toen ze net de bus ingestapt was, nu zei ze nieteens meer "ik hou van je of je bent lief" maar gewoon "tot morgen, doei."

Mijn gevoel vind dit een erge afname van enthousiasme voor mij. Ik heb haar ook niet overdreven gestalkt en ge-sms't, ik heb haar erg vrijgehouden tijdens de vakantie. Maar toch, ik heb het idee dat ze me vanavond gaat evrtellen toch perongeluk vreemdgegaan te zijn, al is het alleen een zoen... Is mijn voorgevoel onterecht?

Is heel moeilijk te zeggen. Misschien is ze terughoudender doordat jij dit ook bent (geweest) gedurende haar vakantie. Je weet niet of ze wel of niet vreemd gegaan is, ander heeft ontmoet of wat dan ook. Het enige wat je kan doen is haar vertrouwen (en dat er dus niets is gebeurt) en wachten tot vanavond.
  woensdag 10 juli 2002 @ 10:00:18 #6
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_4952053
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 09:55 schreef TripleM het volgende:
Misschien is het ergens een stukje onzekerheid waardoor je dit denkt, misschien terecht.. Praat erover, jullie komen er best uit lijkt me..
Ze zegt het niet altijd inderdaad, en we hebben wel vaker onenigheid over haar manier van laten blijken dat ze me nog leuk vind. (Ik krijg af en toe het idee dat ik "er ook bij" hoor ipv echt "erbij")

Maar ik had me nu dus voorgenomen eerst aan de leuke dingen te denken alvorens weer mijn negatieve conclusies te trekken. En als ik dan zo de eerste SMSjes lees zie ik wel degelijk dat ze van me houdt.

Maar als ik dan aan de telefoon gesprekken denk blijkt dit er absoluut niet uit..

En wonder boven wonder heb ik de eerste 7 dagen van haar afwezigheid me absoluut niet druk gemaakt over haar. Ik heb haar wel gemist, maar ik had er alle vertrouwen in.

En toch, de laatste 2 dagen is dit zomaar ingestort...

pi_4952069
Wacht eerst af tot ze terug is, misschien is ze wel vermoeid na 10 dagen vakantie vieren ..

Vooral je nog niet ongerust maken. En haar gewoon ophalen als ze terugkomt en dan gezellie doen. Dus niet direct gaan zeggen van:

Waarom reageerde je zo en heb je een ander ?? .. Gewoon afwachten en vertrouwen hebben.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 10 juli 2002 @ 10:04:32 #8
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_4952096
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 10:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wacht eerst af tot ze terug is, misschien is ze wel vermoeid na 10 dagen vakantie vieren ..

Vooral je nog niet ongerust maken. En haar gewoon ophalen als ze terugkomt en dan gezellie doen. Dus niet direct gaan zeggen van:

Waarom reageerde je zo en heb je een ander ?? .. Gewoon afwachten en vertrouwen hebben.

Nee dat had ik mij ook al voor genomen.

We hebben al anderhalf jaar een relatie (Ik heb hiervoor ook al een jaar een relatie gehad) dus ik kan me wel degelijk in andere personen verplaatsen en de boel deels inschatten.

En ik durf er nu al bijna vergif op in te nemen dat ze me gewoon in de armen vliegt en er echt niks aan de hand is.

Maar aan de andere kant zou het me ook weinig verbazen als er dus toch wat is voorgevallen... En die onzekerheid doet mij (en deze relatie) nog eens een keer de das om.

pi_4952118
Je moet nog geen conclusies trekken, en als je haar vanavond of morgen ziet gewoon normaal tegen d'r doen zoals je normaal gesproken ook altijd doet. Als ze dan nog raar blijft doen dan vraag je het gewoon normaal aan haar.

Maar wees niet boos op haar omdat ze niet elke dag heeft gesmst dat ze van je houdt en dat ze een beetje kortaf tegen je deed over de telefoon. Hoogst waarschijnlijk is er helemaal niks gebeurt dus dan begrijpt ze jou woede ook niet...

Mijn tip is: kijk het rustig aan, doet ze raar praat erover!!

Succes!!!!!!!!!

Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
  woensdag 10 juli 2002 @ 10:14:44 #10
24709 Tjippie
Don't dream it. Be it.
pi_4952181
Weg zijn van vriend/vriendin en aandacht krijgen van anderen maakt je er natuurlijk bewust van wat je 'moet' missen door je relatie. Misschien is ze daar nu wat meer doordrongen van dan vroeg in de vakantie. Het is extra moeilijk wanneer haar vriendinnen wel gewoon kusten (of meer)...

Ik zou me geen zorgen maken. Wanneer jullie weer bijelkaar zijn zul je zien hoe snel de voordelen van de relatie weer de overhand krijgen in haar gedachten.

En anders... beter snel erachter komen dan over lange tijd.

Ehhh....
  woensdag 10 juli 2002 @ 10:20:09 #11
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_4952211
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 10:14 schreef Tjippie het volgende:
Weg zijn van vriend/vriendin en aandacht krijgen van anderen maakt je er natuurlijk bewust van wat je 'moet' missen door je relatie. Misschien is ze daar nu wat meer doordrongen van dan vroeg in de vakantie. Het is extra moeilijk wanneer haar vriendinnen wel gewoon kusten (of meer)...

Ik zou me geen zorgen maken. Wanneer jullie weer bijelkaar zijn zul je zien hoe snel de voordelen van de relatie weer de overhand krijgen in haar gedachten.

En anders... beter snel erachter komen dan over lange tijd.

Hier doelde ik dus ook een beetje op.
Want ze is erg "Independend" en gaat graag haar "Own way".
Zonder mij kan ze als nog veel plezier maken, terwijl ik haar toch eerder ga missen, waar mijn plezier dan vaak onder gaat lijden.

Maar van die eigenschappen hou ik dan weer, maar ze brengen dus wel een risico met zich mee.

Dus al is ze niet eens uit principe vreemdgegaan, de kans dat ze het gewoon om haar vrijheid nu gaat uitmaken, die speelt ook nog een rol.

Misschien komt de onzekerheid daar wel vandaan.

Maar aan de andere kant, als ze me straks weer ziet weet ik dat de vonk weer zal overslaan. Maar misschien ook niet.

En haar vriendinnen zijn ook erg "kuis", en ze zijn niet allemaal vrijgezel. (Voor de vrijgezellen moet je ook heel wat uit de kast halen wil je bij ze doordringen, iets dat ik ook bij mijn vriendin heb moeten doen).

pi_4952287
ga maar gewoon vanuit dat nix gebeurd is..
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_4952333
Ik denk echt niet dat er wat is gebeurd.... tuurlijk ben je daar altijd bang voor, maar waarschijnlijk heeft ze het gewoon onbewust even niet gezegd, is vast niks aan de hand
  woensdag 10 juli 2002 @ 10:59:32 #14
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4952536
Ik denk dat ze gewoon erg moe was, ze had er net een tijd spanje op zitten, dan ben je dood op.
Maak je niet te druk.
  woensdag 10 juli 2002 @ 11:03:07 #15
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_4952576
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 10:59 schreef Frenkie het volgende:
Ik denk dat ze gewoon erg moe was, ze had er net een tijd spanje op zitten, dan ben je dood op.
Maak je niet te druk.
Spanje
Ja ik denk ook dat het waarschijnlijk ook met moeheid & niet helder meer kunnen nadenken te maken heeft.

Hierbij komt nog eens dat ik me tijd wel degelijk heb kunnen gebruiken om even flink uit te rusten en die hele zooi van onder andere de dip op een rij te zetten.

Dus ik heb me eigen leven even onder de loep kunnen nemen, ook erg verhelderend. En zij heeft alleen lopen feesten, zonnen en zuipen

woensdag 10 juli 2002 @ 11:08:06 #16
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4952624
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 11:03 schreef DeWaarheid het volgende:
Spanje
dat was een wilde gok.. italie of Frankrijk kan ook natuurlijk
quote:
Ja ik denk ook dat het waarschijnlijk ook met moeheid & niet helder meer kunnen nadenken te maken heeft.
maak je niet te druk!
pi_4953612
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 11:03 schreef DeWaarheid het volgende:

Spanje

Hierbij komt nog eens dat ik me tijd wel degelijk heb kunnen gebruiken om even flink uit te rusten en die hele zooi van onder andere de dip op een rij te zetten.

Dus ik heb me eigen leven even onder de loep kunnen nemen, ook erg verhelderend. En zij heeft alleen lopen feesten, zonnen en zuipen

conclusie
jij ziet de spoken terwijl er waarschijnlijk nix aan hand is
maargoed
hou ons op hoogte
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_4953635
maak je maar niet zo'n zorgen, er zal wel niks aan de hand zijn joh. Wedden dat ze hardstikke blij is om je weer te zien?
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
  woensdag 10 juli 2002 @ 12:41:18 #19
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_4953698
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 12:35 schreef Maanbeertje het volgende:
maak je maar niet zo'n zorgen, er zal wel niks aan de hand zijn joh. Wedden dat ze hardstikke blij is om je weer te zien?
I really hope so,
Ookal zie ik haar pas over 5/6uurtjes, ik ben nu al flink zenuwachtig. (Concentratie op me werk is echt nul) Niet zozeer voor slecht nieuws maar gewoon om haar weer te zien.

m.a.w. Ik ben nogsteeds "verliefd", hoop dat ze ook nog hetzelfde voelt, zou wel zo fijn zijn

pi_4953715
quote:

Dat verdomde temptation island!!!

veel suc6 trouwens vanavond

Advanced SIM Application Transport Protocol
  woensdag 10 juli 2002 @ 12:46:44 #21
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4953766
Ik zou gewoon een mooie roos voor haar kopen ofzo Laten weten dat je haar gemist hebt maar niet op een dramatische manier. Ik denk niet dat je er vanuit moet gaan dat ze vreemdgegaan is. Lekker alle vakantieverhalen aanhoren en kwijlen van jaloezie, maar alleen over de vakantie zelf Het kán natuurlijk wel, maar ik acht de kans niet zo groot hoor

Keep it up

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_4953797
Kan weinig zeggen, alleen heel veel succes, en volgens mij als ik het zo hoor komt het allemaal wel goed!

Houdt ons op de hoogte!

pi_4953824
Komt wel goed joh... ze is heus niet vreemdgegaan ofzo. Let maar op, als ze er is zal ze je meteen bellen.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  woensdag 10 juli 2002 @ 13:01:03 #24
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_4953971
Ik weet niet of het al gezegd is maar ik denk dat je heel bang bent dat er wat gebeurd, dat proef ik wel uit je verhaal. Er hoeft dus maar een heel klein iets te gebeuren en je hebt al enorme argwaan. En dat ik nu net gebeurd...

Het komt allemaal wel goed. Waarom zou zij vreemdgegaan zijn als ze alleen doei zegt???
Ik zei (zei, aaaaaw ) het ook niet altijd...

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 10 juli 2002 @ 13:40:40 #25
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_4954472
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 12:46 schreef Pridemeid het volgende:
Ik zou gewoon een mooie roos voor haar kopen ofzo
Dat idee had ik ook al ja.
Gewoon even een warm welkom en idd jaloers zijn over haar vakantie. ( Want dat ben ik ook wel en dat had ik haar al duidelijk gemaakt )

Maar we gaan (als alles nog goed is, wat ook wel zo zal zijn) nog samen naar Spanje toe een paar weken. Dus mijn tijd komt ook nog.

quote:
Door portier - woensdag 10 juli 2002 13:01
Ik weet niet of het al gezegd is maar ik denk dat je heel bang bent dat er wat gebeurd, dat proef ik wel uit je verhaal. Er hoeft dus maar een heel klein iets te gebeuren en je hebt al enorme argwaan. En dat ik nu net gebeurd...
Dit is ook zo, en ik ben hard bezig dit te verbeteren, niet zo zeer voor haar, maar vooral voor mezelf.

Want ik maak mezelf echt steeds gek met dit soort gedachten en uiteindelijk is er helemaal niks gebeurt en toch lag ik dan een aantal dagen in de stress alles op te blazen in me hoofd.
(Precies wat waarschijnlijk nu weer aan de hand is).

iig bedankt voor de gerustellende reacties tot nu toe.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')