abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_319422
Mac Donalds ,weg ermee zou ik zeggen
Ik heb vanavond daar voor de laatste keer gegeten.
Het is elke keer raak,nooit klopt een bestelling,maar dan ook nooit he
Ben je thuis met je bestelling ,godverdomme geen fritsaus erin gepleurd,en terug rijden voor wat fritsaus doe je niet he.
Vanavond was het weer raak,gelukkig zou ik die shit op de parkeerplaats opeten anders was ik er weer te laat achter gekomen.
Waar zijn mijn Mc chicken en 4*fritsaus?
ik naar binnen:"ja sorry meneer ik sta hier al 6 uur
"Kan mij dat verroten ,ik heb honger en het is toch geen werk waar je je verstand bij moet gebruiken of wel"?

Als ze weer een actie hebben met krasloten is het ook altijd raak
:"nee menner u probeert de boel te flashen u heeft 2 vakjes open gekrast"(ik had dat kaartje een week in mijn zak en er was een miniscuul stukje van het foute vakje af,alleen te zien met microscoop)

Die mcdrive is ook waardeloos uren sta je daar te wachten,
terwijl mensen die gewoon naar binnen gaan ,allang en breed weer thuis voor de tv zitten

En dan die reclames om te kotsen zo gemaakt,ik zag die mc amerika op tv ,ik denk ziet er lekker uit en niet echt duur
Jezus man,dat ding is 10 keer zo klein als op tv

concluderend resumerend:Mc donalds raus

wie is voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bad to tha bone
  donderdag 31 augustus 2000 @ 00:31:22 #2
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_319429
quote:
Op 31 augustus 2000 00:24 schreef craziest het volgende:
En dan die reclames om te kotsen zo gemaakt,ik zag die mc amerika op tv ,ik denk ziet er lekker uit en niet echt duur
Jezus man,dat ding is 10 keer zo klein als op tv
* PingPong denkt dat craziest in het bezit is van een breedbeeldtelevisie
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_319439
Agossie...
Nou ga dan maar lekker naar de Febo jonkie gooi er 2 guldenkies in, in die gleuf, trek aan het hendeltje en et voila een satékroket!

Voor een burgertje met chilisaus dezelfde handeling maar o wee o wee heb je geen kleingeld? Wel het gaat makkelijk als je een vijfje hebt kijk je hebt daan een geldwisselmachine staan daar gooi je dan je vijfje in en er gebeurt iets miracaleus het wisselt! Alleen guldens in dit geval maar nu gooi je een van de vijf guldens erin en je hebt kwartjes! Ideaal voor die 2,50,- burgers. Geweldig nie? Niks geen wachtrijen het is godver nèt Kijkshoppen bij de Febo.

Alleen 1 nadeel voor een patje of iets vettigs a la speciale moet je even naar de patatbakkster ook voor het wisselen van papiergeld.

Maar verder jonkie...
vergeet de Mac ga Kijkshoppen bij de Febo!

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  donderdag 31 augustus 2000 @ 00:52:44 #4
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_319445
hahaha, kijkshoppen

maar die McAmerika was wel zwaar yummy

nu nog ff de McAzie proberen

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_319446
quote:
Op 31 augustus 2000 00:45 schreef Priscella het volgende:

vergeet de Mac ga Kijkshoppen bij de Febo!

nee dank je:
-pindasaus is niet lekker bij de febo
-werken geen aantrekkelijke mokkels bij de febo(in grunn tenminste)
-ze zeggen daar geen meneer tegen je
-en ze hebben nooit kras acties
en als een ding leuk is ,is dat wel krassen krassen krassen
bad to tha bone
  donderdag 31 augustus 2000 @ 00:54:26 #6
5260 Stewie
March on down the field !
pi_319447
Ik geef je helemaal gelijk , ze zeggen dat ze je Big Mac nabrengen , en als je na 5 minuten vraagt waar die blijft weten ze niet meer wie je bent , terwijl ze je net nog geholpen hebben... als er een BK hier was zou ik voortaan daarheen gaan....
  donderdag 31 augustus 2000 @ 01:07:08 #7
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_319456
Tja, groningen... dat ligt niet aan de Mac maar aan de plaats waar ie zit
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_319460
Hebben ze bij de Mac pindasaus?

Jottem!!!

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_319465
hé Aaargh nu je hier toch bent los dat biosprobleempje even voor me op in D & S je bent een slimme nerd toch?
  donderdag 31 augustus 2000 @ 01:26:13 #10
5260 Stewie
pi_319477
dat ligt wel aan de mac, want hetzelfde verschijnsel doet zich voor in (onder andere)Den Haag, Zandvoort, Zwolle, Epe, Strand Horst, Barneveld, Rotterdam. Amsterdam, Assen, Bodegraven en zelfs in Parijs en Londen.... nou is Groningen uiteraerd een extreem boerengat zonder enige klasse whatsoever, maar een Mac is toch een Mac en dan mag je toch wel iets verwachten dacht ik...
pi_319485
Tja, ga zelf eens een maandje bij de McDonald's werken, dan praat je heel anders
Hatsjoe!
  donderdag 31 augustus 2000 @ 01:47:23 #12
5260 Stewie
pi_319493
quote:
Op 31 augustus 2000 01:41 schreef Ali Salami het volgende:
Tja, ga zelf eens een maandje bij de McDonald's werken, dan praat je heel anders
ik dacht dat jij alleen in pizzaria's werkte?
bad to tha bone
pi_319517
Het leuke van mcDonalds is dat je altijd het voordeel van de twijfel krijgt. Probeer het maar eens. Gewoon zeggen dat je 4 big mac menu's besteld had en dat er 1 big mac ontbrak. Het is niet netjes natuurlijk, maar kinderarbeid en gekke koeienziekte en mensen opsluiten in vriezers is ook niet netjes..
oh ja. Zeggen dat er de vorige keer een kapot speeltje in je happymeal zat.. voila.. een mooi chinees speledingetje voor u
pi_319537
of je big mac, of wat je dan ook eet, bijna helemaal opeten, op 2 happen na, terug gaan en dan zeggen: dit is niet wat ik besteld had. Wat krijg: je een heerlijke (?) verse (?) nieuwe (?) big mac
pi_319538
Mac Donald's moet blijven!!!! (meer heb ik niet te zeggen)
True friendship is like sound healthy; the value of it it seldom known until it is lost...
pi_319648
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  donderdag 31 augustus 2000 @ 12:06:31 #18
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_320051
Het is idd altijd een hele grote zooi bij de mac, omdat het voltalige personeel naar boven likt en naar onderen schopt, maar je kan er wel mooi misbruik van maken en gratis eten
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 augustus 2000 @ 12:11:49 #19
862 Arcee
Look closer
pi_320057
quote:
Het is elke keer raak,nooit klopt een bestelling,maar dan ook nooit he
Is me echt nog NOOIT gebeurd. Echt niet. Zal wel aan jou liggen dus.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_320176
quote:
Die mcdrive is ook waardeloos uren sta je daar te wachten, terwijl mensen die gewoon naar binnen gaan, allang en breed weer thuis voor de tv zitten
Ik zou best bij Mc Donalds willen wonen. Er is altijd genoeg speelgoed en soms mag je zelf pannekoeken bakken. Het is ook erg spannend om daar te eten. Wat je ook bestelt, het blijft altijd een verrassing wat je krijgt. Ze zijn er erg beleefd. Zelfs tegen mijn moeder zeggen ze 'Meneer'.

Het lijkt me nog leuker als ze Mc Febo's uitvinden. Dat ze dat glas voor die snacktrekvakjes afplakken, zodat je nooit weet wat je uit de muur gaat sjorren. Of dat ze die snackmuur combineren met een gokkast, zodat je ineens 40 kroketten voor een knaak krijgt, of dat je een hongerige zwerver zijn laatste gulden er in ziet gooien en dat ie dan niets krijgt. Hi hi.

En het mooiste snoepje wint een kruiwagen vol chocolade.
pi_320340
McMurder is evil
pi_321230
Ik krijg honger van deze topic.. Ik ga nu effe lekker langs de MAC (2 minuten hier vandaan... )
... na vijf jaar
pi_321263
Je HOEFT er niet te eten hoor!
En zijn die andere snacktenten veel beter? Nee, ik denk dat het eens tijd wordt voor wat meer concurrentie op dit gebied. Waar blijft Wendy's Arby's en whatever?

Overigens hangt mij die slappe smaak van de mek me inmiddels wel een beetje de keel uit. Nee dan de burger king. Heeft tenminste nog een beetje smaak. Hoewel, het is wel errug vet en zo.

Nou ja, nu ik erover nadenk, denk ik dat ik maar eens een fijne bak rauwkost ga eten. Mjammjam, lekkur. Hoewel....

pi_321267
Ik hou meer van Sloppy Joe's
pi_321273
Nu je het zegt.... *rommel* HONGER! maarja om nu nog naar de Mac te gaan. Ik ga maar gewoon slapen.

Trsuet beste fokkers en dat we morgen maar veel biggies mogen eten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')