Als ze weer een actie hebben met krasloten is het ook altijd raak
:"nee menner u probeert de boel te flashen u heeft 2 vakjes open gekrast"(ik had dat kaartje een week in mijn zak en er was een miniscuul stukje van het foute vakje af,alleen te zien met microscoop)
Die mcdrive is ook waardeloos uren sta je daar te wachten,
terwijl mensen die gewoon naar binnen gaan ,allang en breed weer thuis voor de tv zitten
En dan die reclames om te kotsen zo gemaakt,ik zag die mc amerika op tv ,ik denk ziet er lekker uit en niet echt duur
Jezus man,dat ding is 10 keer zo klein als op tv
concluderend resumerend:Mc donalds raus
wie is voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:* PingPong denkt dat craziest in het bezit is van een breedbeeldtelevisie
Op 31 augustus 2000 00:24 schreef craziest het volgende:
En dan die reclames om te kotsen zo gemaakt,ik zag die mc amerika op tv ,ik denk ziet er lekker uit en niet echt duur
Jezus man,dat ding is 10 keer zo klein als op tv
Voor een burgertje met chilisaus dezelfde handeling maar o wee o wee heb je geen kleingeld? Wel het gaat makkelijk als je een vijfje hebt kijk je hebt daan een geldwisselmachine staan daar gooi je dan je vijfje in en er gebeurt iets miracaleus het wisselt! Alleen guldens in dit geval maar nu gooi je een van de vijf guldens erin en je hebt kwartjes! Ideaal voor die 2,50,- burgers. Geweldig nie? Niks geen wachtrijen het is godver nèt Kijkshoppen bij de Febo.
Alleen 1 nadeel voor een patje of iets vettigs a la speciale moet je even naar de patatbakkster ook voor het wisselen van papiergeld.
Maar verder jonkie...
vergeet de Mac ga Kijkshoppen bij de Febo!
maar die McAmerika was wel zwaar yummy ![]()
nu nog ff de McAzie proberen
quote:nee dank je:
Op 31 augustus 2000 00:45 schreef Priscella het volgende:vergeet de Mac ga Kijkshoppen bij de Febo!
Jottem!!!
quote:ik dacht dat jij alleen in pizzaria's werkte?
Op 31 augustus 2000 01:41 schreef Ali Salami het volgende:
Tja, ga zelf eens een maandje bij de McDonald's werken, dan praat je heel anders
quote:Is me echt nog NOOIT gebeurd. Echt niet. Zal wel aan jou liggen dus.
Het is elke keer raak,nooit klopt een bestelling,maar dan ook nooit he
quote:Ik zou best bij Mc Donalds willen wonen. Er is altijd genoeg speelgoed en soms mag je zelf pannekoeken bakken. Het is ook erg spannend om daar te eten. Wat je ook bestelt, het blijft altijd een verrassing wat je krijgt. Ze zijn er erg beleefd. Zelfs tegen mijn moeder zeggen ze 'Meneer'.
Die mcdrive is ook waardeloos uren sta je daar te wachten, terwijl mensen die gewoon naar binnen gaan, allang en breed weer thuis voor de tv zitten
Het lijkt me nog leuker als ze Mc Febo's uitvinden. Dat ze dat glas voor die snacktrekvakjes afplakken, zodat je nooit weet wat je uit de muur gaat sjorren. Of dat ze die snackmuur combineren met een gokkast, zodat je ineens 40 kroketten voor een knaak krijgt, of dat je een hongerige zwerver zijn laatste gulden er in ziet gooien en dat ie dan niets krijgt. Hi hi.
Overigens hangt mij die slappe smaak van de mek me inmiddels wel een beetje de keel uit. Nee dan de burger king. Heeft tenminste nog een beetje smaak. Hoewel, het is wel errug vet en zo.
Nou ja, nu ik erover nadenk, denk ik dat ik maar eens een fijne bak rauwkost ga eten. Mjammjam, lekkur. Hoewel....
Trsuet beste fokkers en dat we morgen maar veel biggies mogen eten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |