Wie ben je eigenlijk?quote:Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef Toto69 het volgende:
Het zicht is zeker heel slecht!
Kan ik ook in de OP trouwens?
Toto69 / Bryan / 25 April
Das nie zgn, das heel serieus...quote:Op maandag 21 november 2011 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen zgn. achter Hen aanzitten
Idd, tijd voor een winter-OPquote:Op maandag 21 november 2011 19:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Das nie zgn, das heel serieus...
En ik ben van mening dat de OP wel weer eens mag worden bijgewerkt!
uit het mistige Almeloquote:Op maandag 21 november 2011 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zag ik ja.
Waar kom je vandaan?
En de namen ook weer eens bijwerken..quote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, tijd voor een winter-OP
True, true...quote:Op maandag 21 november 2011 19:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En de namen ook weer eens bijwerken..
Bob, Nicole, Mrs Vixen zie ik nooit meer langskomen
kreator, intelligence ook nietquote:Op maandag 21 november 2011 19:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En de namen ook weer eens bijwerken..
Bob, Nicole, Mrs Vixen zie ik nooit meer langskomen
Mooie aanvulling! tnx mate!quote:Op maandag 21 november 2011 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
kreator, intelligence ook niet
Assiej en bambino kunnen er dan ook wel uitquote:
San ook wel.quote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Assiej en bambino kunnen er dan ook wel uit
Harde kern hequote:
Het is nog geen kerst hoor!quote:Op maandag 21 november 2011 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga maar es douchen trouwens
Huhu.quote:
Was jij bij heracles twente?quote:
Werk bij Ten Cate Advanced Compositsquote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef haakon het volgende:
Ik ga zo pittn, en David begint niet. Waar werk je eigenlijk?
mooie bak hequote:Op maandag 21 november 2011 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouter
zag je zaterdag nog rijden in je bolide
Het ventiel wel goed dichtgedaan? Anders kan je morgen weer blazen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Omdat ik Maddy net in dr kontje heb genomen
Dus je gelooft niet dat ik ook een eckte meid kan pakken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het ventiel wel goed dichtgedaan? Anders kan je morgen weer blazen.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 02:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dus je gelooft niet dat ik ook een eckte meid kan pakken?
Kdacht dat ik je zag op tv in 't stadion.quote:
Goed werk Jeff.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Allright ik heb degene die hier niet meer posten een PB gestuurd.
Aii, sterkte ermee Syl.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef Sylvana het volgende:
![]()
Ik ben er nog wel en lees nog wel mee. Maar ben sinds vorige week opgenomen in de Westeres, dus heb genoeg aan mijn hoofd, maar weinig te vertellen voor hier...
bejaardencentrum in Beilen.quote:
Wouterquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bejaardencentrum in Beilen.
Sterkte sylvana
Sterkte Sylv! Ik laat je mooi in de OP en we zien je vanzelf wel als jij het er naar hebtquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef Sylvana het volgende:
![]()
Ik ben er nog wel en lees nog wel mee. Maar ben sinds vorige week opgenomen in de Westeres, dus heb genoeg aan mijn hoofd, maar weinig te vertellen voor hier...
Doar hej'mquote:
Nou ja, is hier ook wel eens drukker geweest jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doar hej'm
Sammz mocht ik uit de OP halen vertelde ze mij. Ze had 't druk zat in 2 andere slowchats en dit ging te langzaam volgens haar. Wellicht onze taak om haar ongelijk te bewijzen? Topics volrammen !
Bevestiging voor mij dat dat zweverige gedoe nooit goed voor je kan zijn...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef Sylvana het volgende:
![]()
Ik ken het als een wijk. Zo vreemd is die vraag niet. Dus. Stfu.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:30 schreef GimmeGore het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=westeres+almelo
True.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nou ja, is hier ook wel eens drukker geweest ja
Ik kende het helemaal niet, maar ik weet hoe Google werkt. Dus. Stfuquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken het als een wijk. Zo vreemd is die vraag niet. Dus. Stfu.
Nou je kan wel nagaan dat je niet opgenomen wordt in een wijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken het als een wijk. Zo vreemd is die vraag niet. Dus. Stfu.
Maarten kan niet denken, dus voor hem is dat niet zo logischquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nou je kan wel nagaan dat je niet opgenomen wordt in een wijk
Nop, in deze regio is niet al te veel aanbodquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
Heb je ondertussen al nieuw werk gevonden dan Bas?
Waar woon je en wat zoek je?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nop, in deze regio is niet al te veel aanbod
Almelooo, en chauffeurswerk..liefst internationaal, weekenden thuis. 2100bruto betaaldquote:
Kan je goed schilderen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Almelooo, en chauffeurswerk..liefst internationaal, weekenden thuis. 2100bruto betaald
Rustig maarquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemiddag, trouwens.Noodzakelijke post om toch maar in de OP te blijven staan...
Goed! Jij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe is het met al mijn lieve ToF-mensjes?
quote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Assiej en bambino kunnen er dan ook wel uit
Gewoon posten, jij krapuulquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:50 schreef bambino het volgende:
[..]stoute Justin!
Ik post niet meer zo vaak maar lees nog wel stiekem mee
Finequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon posten, jij krapuul
Zoiets?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe liever wat lekkere balkanwijven of zo...
die mime spelers zijn ook niet meer wat het geweest is.quote:
Liever niet zeg, heb liever nog een béétje zinnige posts. Niet alleen maar posten om het posten en het postcountkrikken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doar hej'm
Sammz mocht ik uit de OP halen vertelde ze mij. Ze had 't druk zat in 2 andere slowchats en dit ging te langzaam volgens haar. Wellicht onze taak om haar ongelijk te bewijzen? Topics volrammen !
Omdat hij topicstarter isquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom zijn op de mobiele fok jouw posts gekleurd bij mij David?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik topicstarter ben
No no, I'm just twisted.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef GimmeGore het volgende:
He is the topic started, twisted topic starter
Kun je aan/uit zettenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Aaaah. Dat is bij gewone fok niet toch?
Ik duik zo lekker mn bedje in. Opnieuw hopen dat ik vanavond wél slaapquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lam en straks weer werken
Verder wel oké
Doe ik morgen rond 07:00 weerquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik duik zo lekker mn bedje in. Opnieuw hopen dat ik vanavond wél slaap
Maar wel goed nieuws: Mijn moeder heeft kunnen fixen dat ik donderdag al terecht kan. Hoef dus niet 2 weken te wachten, maar maar 2 dagenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe ik morgen rond 07:00 weer
Hoop ook voor je dat je goed kan slapen
Tofquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel goed nieuws: Mijn moeder heeft kunnen fixen dat ik donderdag al terecht kan. Hoef dus niet 2 weken te wachten, maar maar 2 dagen
Haha, okequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tof
Doe haar de groetjes maar van me
Trustenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Off to bed
Slaap lekker alvast lieverds!
Dankquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, en jij werkze natuurlijk![]()
trustenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Off to bed
Slaap lekker alvast lieverds!
Nee, geen sneeuw. Mag niet van de katten hiero.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef Toto69 het volgende:
Buienlijn op weg maar Overijssel zo te zien, mogelijk sneeuw?
Aangezien het hier rond de -1.5 is.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef Toto69 het volgende:
Buienlijn op weg maar Overijssel zo te zien, mogelijk sneeuw?
Aangezien het hier rond de -1.5 is.
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, geen sneeuw. Mag niet van de katten hiero.
Dat zei zn vriendin ook vannachtquote:
Had weinig met fluisteren te makenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat zei zn vriendin ook vannacht
dat valt dan altijd tegen jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef haakon het volgende:
Poaaa in lange tijd weer eens getraind!
Bakte dr niks van
Vertel..quote:Op woensdag 23 november 2011 08:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb over jullie gedroomd
Dat hoor ik vakerquote:Op woensdag 23 november 2011 08:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen.
Vertelquote:Op woensdag 23 november 2011 08:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen.
Dude, ik eet net een Sultana...quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Omdat ik Maddy net in dr kontje heb genomen
Chocoladesmaakje?quote:Op woensdag 23 november 2011 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dude, ik eet net een Sultana...
Ja, ik was geil, dus ik dacht ach. Eens kijken...quote:Op woensdag 23 november 2011 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Hé Krea. Jij hier? Lang niet gezien!
Gaan we anders even de ASA herprogrammeren...quote:Op woensdag 23 november 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik was geil, dus ik dacht ach. Eens kijken...
Bohohohoh!quote:
Je leven is en blijft een opeenstapeling van teleurstellingen he?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De Markant-variant van de Em-Té.Kredietcrisis...
Uiteraard. Ik zit niet voor niets op Fok. Als mijn leven uitsluitend uit successen bestond, dan zat ik nu op de Seychellen met een cocktail...quote:Op woensdag 23 november 2011 11:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je leven is en blijft een opeenstapeling van teleurstellingen he?
Dit weekend dus spareribs op het menu?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:16 schreef haakon het volgende:
Wut? Hier op de boerderij kalf 6 weken te vroeg geboren.. Dat is echt een kalfkalf
Nee spare ribs van een varken zijn lekkerderquote:Op woensdag 23 november 2011 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit weekend dus spareribs op het menu?
Tot zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weer onderweg naar het mooie tukkerland
Nice.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weer onderweg naar het mooie tukkerland
quote:
Haha. Hoe dichter ik bij Enschede kom, hoe mistiger het wordt..quote:
Ie ook al? Ik heb vannacht amper 2 uur geslapenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kolere, nu al moe. Zo nog maar ff slapen.
Ik vannacht helemaal nietquote:Op woensdag 23 november 2011 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ie ook al? Ik heb vannacht amper 2 uur geslapen
;iquote:Op woensdag 23 november 2011 17:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vannacht helemaal nietHeb nachtdienst he
Ben in een soort opleiding om kogel- en steekwerende materialen te ontwerpen alsmede onderdelen voor vliegtuigenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
;i
Wat doe je dan precies?
Funkyquote:Op woensdag 23 november 2011 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben in een soort opleiding om kogel- en steekwerende materialen te ontwerpen alsmede onderdelen voor vliegtuigen
Op 't moment vooral productiewerk
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:55 schreef norich het volgende:
[..]
Won't you take me to funkyyyytooooooooooooown
Dit:quote:Op woensdag 23 november 2011 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vannacht was er allemaal kutmuziek op de radio he
Vraagt de ploegbaas of iemand wat "muziek om wakker te worden" bij zich had.
Ik de iPod aansluiten, A7X op maximaal volume door die hal blazen
Geniaal
Jij hebt je toekomst al bepaald? Het is gewoon productie werk toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben in een soort opleiding om kogel- en steekwerende materialen te ontwerpen alsmede onderdelen voor vliegtuigen
Op 't moment vooral productiewerk
We hadden een meet in een pretpark. Jij, Justin, David, San, Marko en ik. Een wirwar van attracties waar we ook allemaal ingingen. En ineens zaten we met zn allen in een rond zwembad en kwam Monopoly (ook een FOK!user) erbij.quote:
LoooooLquote:Op woensdag 23 november 2011 19:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
We hadden een meet in een pretpark. Jij, Justin, David, San, Marko en ik. Een wirwar van attracties waar we ook allemaal ingingen. En ineens zaten we met zn allen in een rond zwembad en kwam Monopoly (ook een FOK!user) erbij.
En toen werd ik wakker.
Sinds de meet in Enschede toevallig?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
LoooooLZulke onzindromen heb ik ook vaak weer de laatste tijd.
ohnee niet zozeer over toffers maar gewoon. Rare plekken en ook van de hak op de tak enzoquote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sinds de meet in Enschede toevallig?
Het pretpark ging behoorlijk van de hak op de tak maar de personen waren constant. Van begin tot het eind waren deze ToF'ertjes bij me.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ohnee niet zozeer over toffers maar gewoon. Rare plekken en ook van de hak op de tak enzo
Makkelijk gegevenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
1-2 Barca inmiddels, maar was dat wel een penalty?
sportmanquote:Op woensdag 23 november 2011 22:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vanmorgen sportschool, en ben net terug van voetbaltraining
Sportschool is FFF?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vanmorgen sportschool, en ben net terug van voetbaltraining
tsjah energie over en thuis zitten is niets voor mij..quote:
Jup nog altijd f4f, ik ben opzoek naar een ander maar eerst contract uitdienen..quote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sportschool is FFF?
En ben je nou niet te fanatiek bezig gezien je ziekenhuisgedoe pas geleden?
joa. Die actie van prince (l)quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
We hadden een meet in een pretpark. Jij, Justin, David, San, Marko en ik. Een wirwar van attracties waar we ook allemaal ingingen. En ineens zaten we met zn allen in een rond zwembad en kwam Monopoly (ook een FOK!user) erbij.
En toen werd ik wakker.
quote:
Dan kun je mij ook wel wat doen :$quote:Op donderdag 24 november 2011 10:15 schreef Oldenzaal het volgende:
Goeiemorgen!
Net mijn loon binnen, veel meer dan ik verwacht had!!![]()
![]()
![]()
quote:
Derp derpquote:
Alleen t haar klopt niet, verder is ie wel net zo lelijk jaquote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Derp derp
Nee, op een foto over wat van die occupy'ers (occupiers?) op de Brooklyn Bridge. Hier issie:
[ afbeelding ]
Hij heeft een iets dikkere kop en iets grotere neus, maar verder lijkt 'ie enorm op me
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Alleen t haar klopt niet, verder is ie wel net zo lelijk ja
Opzich onmogelijk iddquote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een dikkere kop dan Justin?
Hoax
dat moeten we vaker spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:52 schreef Daywalk3r het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)oware-laaien-op.html
Je zegt nooit meer dat je van me houdt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Doe eens lief, heb ik wat verkeerd tegen je gezegd ?
quote:
Hiere, hebben we vadertje vetklep ook welquote:
Ik ja, met m'n 72 kgquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hiere, hebben we vadertje vetklep ook wel
Dat zeg ik, dikkequote:
Moet ik hem eerst opgraven, d'r ligt er nl. eentje in de tuin begravenquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga je kanarie afzuigen ofzo
Hoe kom je uberhaupt op die gedachte.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga je kanarie afzuigen ofzo
Necrofiel was je toch alquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst opgraven, d'r ligt er nl. eentje in de tuin begraven
Zei een collega tegen een andere toevallig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe kom je uberhaupt op die gedachte.
Dead girls can't say no.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het echt nergens over?
Trusten Justinquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, alweer bijna half 3!?Daarnet was het nog half 1!
Ik ga naar bed
Je bent nu op je werk?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hehe, ik ben aan het werk ja
Weet toch dat je niet vaag bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |