heb je lurka of commodo al gezien?quote:Op zondag 27 november 2011 23:56 schreef TripleP het volgende:
ZATERDAG CLUEKID
Ik denk dat ik daarna zo'n beetje al mijn helden heb zien draaien. Tijd om een nieuwe hobby te zoeken.
Ja, hoe leuk was dat!quote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef TripleP het volgende:
Ik ga nooit meer naar de patro als ik er 3 uur voor terug moet reizen
Naast een snurkende triple zittenquote:
Removed... mirror?quote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef TripleP het volgende:
Dit is zoooo niet appropriate
Maar alsjeblieft
Het was een chick die undercover gepaald werd tijdens de dubstep awards in Engeland.quote:
Mensen hebben soms rare fetisjen...quote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef TripleP het volgende:
[..]
Naast een snurkende triple zittenyou must have had amazing fun
zie hem nu ook voorbij komen op den feesboekquote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef TripleP het volgende:
Dit is zoooo niet appropriate
Maar alsjeblieft
En toch is er iets voor te zeggen..quote:
Die nieuwe CD is wel belachelijk slecht hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 07:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
En toch is er iets voor te zeggen..
In de zin dat: K heb eigenlijk elke Cd van Korn, en vanaf cd1 zitten er tracks tussen waar idd zo'n trage dubstepsound in zit.. Om nou te claimen dat ze de grondleggers zijn gaat wat ver, maar ze hebben zeker dubsstep-stijlelementen gebruikt vanaf hun eerste cd in 1994
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |