heb je lurka of commodo al gezien?quote:Op zondag 27 november 2011 23:56 schreef TripleP het volgende:
ZATERDAG CLUEKID
Ik denk dat ik daarna zo'n beetje al mijn helden heb zien draaien. Tijd om een nieuwe hobby te zoeken.
Ja, hoe leuk was dat!quote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef TripleP het volgende:
Ik ga nooit meer naar de patro als ik er 3 uur voor terug moet reizen
Naast een snurkende triple zittenquote:
Removed... mirror?quote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef TripleP het volgende:
Dit is zoooo niet appropriate
Maar alsjeblieft
Het was een chick die undercover gepaald werd tijdens de dubstep awards in Engeland.quote:
Mensen hebben soms rare fetisjen...quote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef TripleP het volgende:
[..]
Naast een snurkende triple zittenyou must have had amazing fun
zie hem nu ook voorbij komen op den feesboekquote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef TripleP het volgende:
Dit is zoooo niet appropriate
Maar alsjeblieft
En toch is er iets voor te zeggen..quote:
Die nieuwe CD is wel belachelijk slecht hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 07:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
En toch is er iets voor te zeggen..
In de zin dat: K heb eigenlijk elke Cd van Korn, en vanaf cd1 zitten er tracks tussen waar idd zo'n trage dubstepsound in zit.. Om nou te claimen dat ze de grondleggers zijn gaat wat ver, maar ze hebben zeker dubsstep-stijlelementen gebruikt vanaf hun eerste cd in 1994
The Others, Cluekid en Bcee zijn het wel waard om de 'captain underage' titel van een maat van me over te nemenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:34 schreef TripleP het volgende:
Maar nu moet je dus in je uppie?
Één van de maten met wie ik ga heeft een chick die allemaal mede-chicks van 16 jaar meeneemt. Als je wilt kan ik je best koppelen.
No problem, heb helaas geen andere mixes van haar kunnen vindenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef Beardslasher het volgende:
ik weet niet wie het was, maar iemand hier postte een tijd geleden 2 mixes van marina faib. Waarvoor hierbij dank
![]()
Dan was je een van de laatste, we zijn inmiddels uitverkochtquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:27 schreef Beardslasher het volgende:
Zie dat Kaputt bijna is uitverkocht. Heb maar voor mijn maten besloten dat ze meegaan
Ik heb dus waarschijnlijk een kaartje overquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:49 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dan was je een van de laatste, we zijn inmiddels uitverkocht
die ja, luister ze bijna elke week welquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:44 schreef mr.flame het volgende:
[..]
No problem, heb helaas geen andere mixes van haar kunnen vinden![]()
Voor de geïnteresseerden:
Marina Faib - Worn Out Places Mix Part 1
http://www.dubstepforum.c(...)t-places-t93958.html
Marina Faib - Worn Out Places Mix Part 2
http://www.dubstepforum.c(...)12-2009-t120085.html
Ik luister de laatste ook steeds meer naar dubstep. Moet zeggen dat er een aantal van de geposte tracks erg vet zijn!quote:
Check www.facebook.com/lbcommunity want er zijn nog zat mensen daar die een kaartje willenquote:Op woensdag 30 november 2011 00:08 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
Ik heb dus waarschijnlijk een kaartje over
ik zag het ja. maar ik ben nu bezig om wat mensen van mijn studie over te halen om mee te gaanquote:Op woensdag 30 november 2011 13:33 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Check www.facebook.com/lbcommunity want er zijn nog zat mensen daar die een kaartje willen
En als die niet gaan, wilt een goede vriend van me wel dat kaartje overkopen.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:53 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
ik zag het ja. maar ik ben nu bezig om wat mensen van mijn studie over te halen om mee te gaan
Represent.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:14 schreef Elkouw het volgende:
Gaat er iemand naar PRSPCT XL 14? Maassilo Rotterdam.
Kuedoquote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef krioro het volgende:
Kuedo deed een kekke DJ-set afgelopen zaterdag in Amsterdam. Ik kwam er niet voor maar was aangenaam verrast.
Whehe, hij is wel een leuke gozer, heb nog even met hem staan praten naderhand.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef TripleP het volgende:
[..]
Kuedo
In berlijn gezien en ik was megafan
Hij moest lachen toen ik stuk ging, omdat hij araabmuzic draaide (best moment of my life)
Ik schrok van z'n onderkaakquote:Op woensdag 30 november 2011 20:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe, hij is wel een leuke gozer, heb nog even met hem staan praten naderhand.
niet zo negatief doen hèquote:Op donderdag 1 december 2011 17:36 schreef TripleP het volgende:
http://www.examiner.com/g(...)e-grammy-nominations
5 grammy nominaties voor skrillex![]()
wait what
phenomquote:Dubstep phenom Skrillex
Don't shoot the messengerquote:
S-Xquote:
harde verkeers updatesquote:Op donderdag 1 december 2011 18:23 schreef TripleP het volgende:
http://radio.rinse.fm/
Pearson sound aan de decks die voor de verandering dubstep, garage en grime schijnt te gaan draaien.
Hahaha ik luister nu pas naar die chick. "minor delays"quote:Op donderdag 1 december 2011 19:01 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
harde verkeers updates
chille tracks wel afgelopen half uur
Hoi wil je je kaartje verkopen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Beardslasher het volgende:
ik zoek nieuwe vrienden voor kaputt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |