SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geluidskaart stond in de verkeerde modus; jaaaaaa hij is zeker te horen en te voelenquote:
Sorry maar nee, niks aan.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:18 schreef dekatophetspek het volgende:
Wat vinden jullie van deze demo ?
http://soundcloud.com/dj-3y3b4ll/3y3b4ll-dubdada
Het is een duoquote:Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef VliegendeSchoen het volgende:
KOAN Sound
Jammer dat ie nu bij de label van Skrillex zit :/
Goeie uptempo dubstep die eerste!quote:Op donderdag 8 december 2011 14:08 schreef dabadbass het volgende:
Deze is ook top
vanaf 1:36:
Maar dat komt omdat ik m voor het eerst hoorde in de bazenserie Misfits.
Deze ge-wel-di-ge scene:
Als hun lekker met hun eigen sound door gaan is het toch ok?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef VliegendeSchoen het volgende:
KOAN Sound
Klopt, maar heb die remixen die ze van Skrillex hebben gemaakt gehoord en die zijn echt slecht. :/quote:Op donderdag 8 december 2011 15:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als hun lekker met hun eigen sound door gaan is het toch ok?
Hmm maar is luisteren dan. Als ze maar niet steeds dezelfde samples gaan gebruiken zoals Skrillex..quote:Op donderdag 8 december 2011 15:30 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Klopt, maar heb die remixen die ze van Skrillex hebben gemaakt gehoord en die zijn echt slecht. :/
de fakquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef VliegendeSchoen het volgende:
KOAN Sound
Ja, snapte ik.quote:
ja vastquote:
Geen idee maar ik vind t dope.quote:
Heeft wel het tempo dat veel dubstep-nummers hebben.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef VliegendeSchoen het volgende:
KOAN Sound