Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
Suc - Avecu
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2011 18:10:34 ]
quote:Op maandag 21 november 2011 18:26 schreef Speciman. het volgende:
Kunnen jullie eens alle plus en minpunten noemen die jullie zijn tegen gekomen[+vermeld het platform erbij]
quote:Op maandag 21 november 2011 18:28 schreef Cliffy het volgende:
Minpunten:
- Operation Firestorm
- geen teambalance
+ Vette actie
- Alleen leuk met team/squad wat goed samenwerkt (xbox nemen en een van ons joinen en dat is een +)
Ik baalde ook altijd als mn maatje in Bf2 zei dat ik een negert wasquote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Hij wilde een ander poppetje, want de zwarte bij assault vond hij niet leuk.
Hahah vieze racistquote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
Niks tegen negers verder maar ik wil er geen zijn!
Stouterd!quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef Dven het volgende:
![]()
Zei dat ik niets met die neger heb. Ziet er toch niet uit, zo'n beest van een vent in dat lullige uniform met die smalle broekspijpen?
Wat is er moet Operation Firestorm dan?quote:Op maandag 21 november 2011 18:28 schreef Cliffy het volgende:
Minpunten:
- Operation Firestorm
- geen teambalance
Ik vind die map erg onoverzichtelijk..quote:Op maandag 21 november 2011 22:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat is er met Operation Firestorm dan?
Net te groot voor 24 spelers.quote:Op maandag 21 november 2011 22:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat is er moet Operation Firestorm dan?
Jaja, volgende week.quote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef DrNick het volgende:
Boem-dikkie, mistermcmuffin, eric_88: Koop eens een headset, het is erg ongezellig zo op mijn zolderkamertje!
RAGEQUIT RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHquote:Op maandag 21 november 2011 23:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Net even op zoek naar een chille server. Ik stap gelijk in bij iemand in de Havoc, die vliegt gelijk een muur in. Volgende server pak ik een scout helicopter, schiet snel de tegenstander neer maar wordt geraakt. Vlieg terug naar het vliegdekschip om te repairen en iemand anders vliegt er mee weg. Door naar de volgende server, daar lukt het me om de een of ander reden niet om iemand te locken terwijl ik hem echt goed in het vizier had en dichtbij was. Gelijk xbox maar even uitgezet.
De 1e keer dat ik de xbox maar uitzet, scheelt mij weer wat geschreeuw.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef DrNick het volgende:
Boem-dikkie, mistermcmuffin, eric_88: Koop eens een headset, het is erg ongezellig zo op mijn zolderkamertje!
Als je op de PS3 speelt wil ik vanmiddag wel paar potjes met je spelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 07:47 schreef Rauw. het volgende:
Steeds last verschrikkelijke rot teams maar wel goede squadplay. Erg jammer.
Staan er bijv 4 gasten alleen maar te snipen of zetten een tank op een heuvel om van een afstandje constant mis te schieten.
Dan ben je in feite gewoon met 8 tegen 12 aan het spelen en is winnen bijna onmogelijk.
Zou wel graag wat meer met Fok!kers willen spelen maar die zijn meestal pas tegen 9en online en tegen half 10 duik ik mijn nest in.
Individuele en squad scores doen het gelukkig wel goed.
Speel op Xbox, overdag werk ik helaas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als je op de PS3 speelt wil ik vanmiddag wel paar potjes met je spelen
PSN: Mauzizz
Laat ze het maar niet lezenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:45 schreef Sickert het volgende:
Haha,
Ik ben 28 en getrouwd.
Dan is de lol er wel af!
Af en toe moet je even aan het vrouwtje denken
Ja, op zulke momenten baal ik echt dat ik een teamkills kan maken idd...quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:45 schreef Pumatje het volgende:
merk ook erg vaak dat het team de spelervaring maakt of breekt...
vooral lui die campen zijn godsgruwelijk irritant..
waar ik me helemaal groen geel aan erger zijn die mongolen die mijn tank inpikken wanneer ik hem aan het repareren ben...
Haha geniaal, vrouwen horen thuis, achter het fornuisquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
Kan ze ook niet, dat haalt de ketting vanuit de keuken niet
Ga nou niet over moeders beginnen, aangezien dat bij sommigen, waaronder ikzelf, behoorlijk gevoellig kan liggen. We hebben samen nogal het een en ander door moeten maken en die opmerking van mij was ook maar een grap, dus ik zou het waarderen als we het daar ook bij kunnen latenquote:
Jankerd..Niet zo overdrijven, die had je kunnen zien aankomen..quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ga nou niet over moeders beginnen, aangezien dat bij sommigen, waaronder ikzelf, behoorlijk gevoellig kan liggen. We hebben samen nogal het een en ander door moeten maken en die opmerking van mij was ook maar een grap, dus ik zou het waarderen als we het daar ook bij kunnen laten
Maak je toch niet zo druk, doe ik ook nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:28 schreef Sant. het volgende:
[..]
Jankerd..Niet zo overdrijven, die had je kunnen zien aankomen..
Iets met een pot en een ketel . mug en olifant, een bal kaatsen, etc.
AEK is best wel ''beest''. Maar vind de scopes niet zo super die er bij zitten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk, doe ik ook niet
Support service star ook eindelijk binnen, nu druk met assault, welk wapen is het beste (voor de F2000)?
Ik erger me kapot aan die lompe scope wat er op zit. Maar ik gebruik gewoon mijn M416 bij assault of 870MCS. De shotgun is echt underrated. Gisteren wel een dikke montage clip gehad met de shottie, 3 headshots achter elkaar met die 12G Frag ammo ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef Catkiller het volgende:
Hij schiet wel snel maar die andere hebben andere munitie en zijn wel krachtiger geloof ik, volgende is F2000 dus nog even doorbijten dan maar
Heeft iemand nog een goed overzicht (of die google docs) van alle wapens? Benieuwd weer naar die silencer dingen, en welke dan ook echt silenced zijn en niet op de map tevoorschijn komen.
Ja die eerste scope sowieso, als je daar niet doorheen kijkt is je halve scherm al weg doordat dat ding in de weg zitquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan die lompe scope wat er op zit. Maar ik gebruik gewoon mijn M416 bij assault of 870MCS. De shotgun is echt underrated. Gisteren wel een dikke montage clip gehad met de shottie, 3 headshots achter elkaar met die 12G Frag ammo ofzo
Ik unlock bij rank 22 (waar ik nu van op de helft ben) die M10 nogwat shotgun, is die goed?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja die eerste scope sowieso, als je daar niet doorheen kijkt is je halve scherm al weg doordat dat ding in de weg zit
Wacht maar tot je een DAO-12 of USAS-12 hebt, dat zijn toffe shotguns
Ja alleen reload van die DAO-12... Aaarrrgghhh!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja die eerste scope sowieso, als je daar niet doorheen kijkt is je halve scherm al weg doordat dat ding in de weg zit
Wacht maar tot je een DAO-12 of USAS-12 hebt, dat zijn toffe shotguns
Zoom scopes zitten vaak alleen maar in de weg wanneer iemand ineens dichtbij je opduikt, of wanneer ze hard voorlangs rennen en je ze bij moet houden.
Geen flauw idee, nooit gebruikt. Saiga ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik unlock bij rank 22 (waar ik nu van op de helft ben) die M10 nogwat shotgun, is die goed?
Op BFBC2 (die ik in augustus kocht), had ik heel snel 4 gouden sterren al met de Saiga
Ja kogeltje voor kogeltje laden kost wat tijd maar met 12 mensen op het andere team is er genoeg tijd voor toch!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja alleen reload van die DAO-12... Aaarrrgghhh!!!
Maar wel chill ding inderdaad
F2000 is epischquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen flauw idee, nooit gebruikt. Saiga ook niet.
[..]
Ja kogeltje voor kogeltje laden kost wat tijd maar met 12 mensen op het andere team is er genoeg tijd voor toch!Dat die Semi-auto is merk je weinig van.
Ja ik ben nog steeds verliefd op mijn M16A3, maar ik hoor iedereen enthousiast zijn over de F2000, dus die ga ik ook maar eens proberen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:11 schreef 67Impala het volgende:
[..]
F2000 is epischik vind de recoil omhoog voor zo'n snel wapen reuze meevallen. Wat het alleen lastiger maakt is van wat grotere afstanden schiet dan bedoel ik bijv. vanaf de Ticket Booth bij Metro tot aan de vlag. Ik vind de F2000 headsup tegen de AEK beter. F2000 is my one and only Assault rifle
Zelfde geldt een beetje voor die AS-VAL . Fire rate van 900 maar snel leeg dus alles wat je schiet moet raken wil het effectief zijn..quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:19 schreef Catkiller het volgende:
P90 heb ik 10 kills mee, ding heeft een magazijn van 50 en schiet best snel maar om iemand om te leggen heb je best wat kogels nodig ook. Kleine munitie ten opzichte van andere wapens.
Nee klopt ik gebruik weinig PDW's eigenlijk. Mja moet ooit ook mijn Recon service star halen dus dan gaan ze optimaal gebruikt worden en wil ik ze ook allemaal even service starren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:15 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja ik ben nog steeds verliefd op mijn M16A3, maar ik hoor iedereen enthousiast zijn over de F2000, dus die ga ik ook maar eens proberen...
En heb bijna die P90 unlocked, is dat wat dan?
Edit: Oh, heb je niet mee gespeeld zie ik...
Iemand anders een mening over de P90?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:19 schreef Catkiller het volgende:
P90 heb ik 10 kills mee, ding heeft een magazijn van 50 en schiet best snel maar om iemand om te leggen heb je best wat kogels nodig ook. Kleine munitie ten opzichte van andere wapens.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:23 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zelfde geldt een beetje voor die AS-VAL . Fire rate van 900 maar snel leeg dus alles wat je schiet moet raken wil het effectief zijn..
[..]
Nee klopt ik gebruik weinig PDW's eigenlijk. Mja moet ooit ook mijn Recon service star halen dus dan gaan ze optimaal gebruikt worden en wil ik ze ook allemaal even service starren.
Ok, ik moet dus gewoon de F2000 gaan lvlen nu, duidelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:26 schreef Catkiller het volgende:
Ja die AS-VAL ben je vaak al de lul mee als je 2 personen achter elkaar krijgt, of ze moeten zo'n beetje in elkaar zitten, anders moet je reloadenSnap ook niet dat er voor dat ding geen extended mags zijn, die mis ik ook bij de M98B
Iemand online op Xbox? Ben nu de patch blijkbaar aan het downloaden.
Ik heb bijna me service star 5 ermee (nog 8 Kills). Puur omdat ik het wapen heerlijk vind. Vooral ook in CQC is hij ideaal, omdat hij zo snel is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:39 schreef Vinno het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok, ik moet dus gewoon de F2000 gaan lvlen nu, duidelijk.
Thnx!
Scar is dan ook super, net de A-91 in gebruik, bevalt me ook goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:07 schreef HerrPiet het volgende:
Lol al die guns waar ik nu over leesen dan ben ik al vet blij met mijn nieuw gewonnen SCAR
Die zijn ff de servers restarten joh, maak je niet druk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:51 schreef Catkiller het volgende:
Geweldige patch, net al alle dingen kwijt, kon geen scoreboard meer bekijken, geen kit meer selecteren, mijn ammo en health en niks meer zien. Nu loopt die midden in de game vast en doet niks meer, donder toch op
A-91 met silencer en RDSquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
Ver uit het beste wapen is nog steeds de AEK 971 met silencer...
Alleen lijkt niemand dat te snappen.
Die SCAR heeft alleen zo'n ongelofelijk kleine clip... Ik pak liever de A-91quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Scar is dan ook super, net de A-91 in gebruik, bevalt me ook goed.
Het is dat ik zo weinig te doen heb en vrienden druk zijn met andere dingen. Anders had ik een serieus probleem gehad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die zijn ff de servers restarten joh, maak je niet druk.
Doe jij eigenlijk nog wle iets anders dan BF? Ik vind van mezelf al dat ik de laatste tijd geen sociaal leven meer heb..
Euh, ergens in December volgens mij. Het i ¤14,99 in de PS store, of iets van 1200 Marketplace points op Xbox. Behalve als je de Limited Edition hebt, dan is het gratis.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef GasTurbine het volgende:
Vanaf wanneer is B2K te verkrijgen en is die in de winkel te koop?
Alleen heli's toch? Sharki Peninsula heeft ook een heli.quote:
Nee jets en heliquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen heli's toch? Sharki Peninsula heeft ook een heli.
Oja, was in de war met Mashtuur Cityquote:
Dat was toch dat je die rivier over moest steken met die grote moskee in het midden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Oja, was in de war met Mashtuur City
Dat is 'em! Kijk zelf reikhalzend uit naar Wake Island. Hopen dat je bij dat kleine eilandje nog steeds je boot in planee kan laten gaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat was toch dat je die rivier over moest steken met die grote moskee in het midden?
Geweldige map was dat!
Zat laatst al te denken hoe hij ook alweer heette.
Sharqi Peninsula was ook altijd geweldig!
Mmm, C4 op de vlag plakken en dan volle blackhawks opblazenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat was toch dat je die rivier over moest steken met die grote moskee in het midden?
Geweldige map was dat!
Zat laatst al te denken hoe hij ook alweer heette.
Sharqi Peninsula was ook altijd geweldig!
Kom ik weinig tegen, helemaal grappig als er een engineer in zit, dat is nu al moeilijk, laat staan als die dingen meer kunnen hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:48 schreef Sant. het volgende:
Ik merk anders dat veel jets heli's bij een lock al hun flares dumpen, dan zijn het nog steeds easy targets toch?
Ik knal / disable er best veel (neer) eigenlijk.
Xbox had toch nog geen patch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:07 schreef Baalhaar het volgende:
Hebben jullie nu ook lelijke graphics op de xbox na die patch?
Jawel hij was zo'n 180MB en mijn graphics lijken nu echt alsof ik die HD content niet heb geïnstalleerd.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:09 schreef Catkiller het volgende:
Valt me niet zo op, wel een schokkerig beeld soms, kan ook lag zijn maar zou wel heel toevallig zijn ineens.
Net weer een goede ragequit, achterlijke lui laten A opgeblazen worden en er zit gewoon niemand op B, vervolgens ga ik defusen en komt er een teringn00b achter me staan die ook wilt defusen waarna ze hem neerschieten en ik er maar gewoon mee stop omdat ik geen zin heb in een mes in mijn rug. Hopelijk komt die persoon morgen voor een bus, heb ik in ieder geval nooit last meer van hem of haar
Mij viel ook al iets op ja..quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:07 schreef Baalhaar het volgende:
Hebben jullie nu ook lelijke graphics op de xbox na die patch?
Ging wel ff lekker he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Paar potjes gespeeld, begon slecht maar ging daarna wel weer de goede kant op!
Wel ongeveer 25 keer dood gegaan door lui die echt een sure-killl doen met hun RPG-tje. Fucking irritant.
SPM, K/D en W/L gaan nog steeds gestaag omhoog.
"Go take your medicine" hoor ik regelmatig van mensen waar ik mee speelquote:
Ik begon goed en eindigde triest slecht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Paar potjes gespeeld, begon slecht maar ging daarna wel weer de goede kant op!
Wel ongeveer 25 keer dood gegaan door lui die echt een sure-killl doen met hun RPG-tje. Fucking irritant.
SPM, K/D en W/L gaan nog steeds gestaag omhoog.
twitter::quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Jawel hij was zo'n 180MB en mijn graphics lijken nu echt alsof ik die HD content niet heb geïnstalleerd.
Even afwachten dus. Ben benieuwd of die patch ook de voice chat oplost op de ps3.quote:Battlefield Battlefield
Today's Xbox 360 #BF3 patch is from Microsoft. Update will not change anything in-game. Our BF3 patch for 360 & PS3 at a later date.
Volgens mij ligt het ook vaak aan de soort headset. Ik heb zelfs zonder headset dat ik sommige mensen echt kraakhelder hoor praten het hele spel. En andere hoor ik alleen een beetje stoor, hier en daar wat woordjes e.d.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Voice chat is redelijk goed, iig al beter dan bij de release. De gene met wie ik speel hoor ik meestal ook wel. Dat squad probleem kunnen ze imo beter als eerst gaan oplossen. Als ik met 3 andere vrienden wil spelen gaat dat 1 op de 10 keer gewoon in een keer goed.
Hobbel via omwegen naar vlaggen en probeer bij te blijven met je squad(mits daar degelijke spelers inzitten) ik haal sinds ik meer voor de teampunten dan de kills ga gemiddeld 3000punten per map. Goed voor toch al een aantal MVP medals.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:19 schreef Sant. het volgende:
Gisteren eindelijk weer even kunnen spelen!
En:
Ik kan er nog steeds niks van, maar t begint te komen.
Flink ammo kunnen droppen en daardoor wat ribbons kunnen scoren.
Verder vooral veel verloren
Ook stug geprobeerd wat te vliegen in Jets en Heli's, maar ik blijf ongeveer 30 seconden in de lucht met een jet en 1 minuut met een heli.. Mijn team zal blij zijn geweest met me.
Ik merk dat ik het best speel als support of engineer.
Maar ik heb nog niet een keer +2000 punten gehaald in een rondje. (met ribbons erbij wel, maar niet puur vanuit je gamescore)
Eigenlijk moet ik ergens op les ofzo om eens even goed door te krijgen hoe, wat waarom en wie..
Iemand tips?
IK haal ook best voldoening uit de resupplys!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hobbel via omwegen naar vlaggen en probeer bij te blijven met je squad(mits daar degelijke spelers inzitten) ik haal sinds ik meer voor de teampunten dan de kills ga gemiddeld 3000punten per map. Goed voor toch al een aantal MVP medals.
Kills komen vanzelf als je de maps en wapens onder de knie hebt.
En onderschat als support je ammogeven niet, 10 punten voor een normale resupply en 20 voor een squadsupply klinkt niet interessant, maar op sommige maps haal ik toch ~500 punten met alleen resupply's
Oh, en schiet niet op alles wat beweegt maar spot ze. En zodra je dichtbij genoeg bent kun je de kill maken.
Scar-H is geweldig, wat mij als Xbox n00b hielp was de sensitivity lager zetten in options. Draaien gaat dan minder snel maar mikken net iets beter.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:30 schreef Sant. het volgende:
[..]
IK haal ook best voldoening uit de resupplys!
Gisteren op metro stonden er 3 spelers flink support fire te geven, daar trok ik gelijk 2 ribbons uit met resupply! Ik weet niet waarom, maar t was wel leuk!
Dat spotten snap ik nog niet. Krijg het niet voor elkaar.. Hoe werkt dat dan?
Ik weet iets met select op PS3, maar ik kom er niet uit. Dacht dat dat vooral iets was voor de recon class.
-edit: kills maken vergt ook de nodige oefening.. Wat is MW toch gemakkelijk als je t vergelijkt.. Mijn guns vliegen alle kanten op. In MW2 was de SCAR-H baas, in BF kan ik niaatz met dat geweer
Dat is een glitch waar degene die het overkomt eigenlijk niks aan kan doen. Bannen is dus niet nodig, patchen die shit.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ik kwam net een of andere faalkneus tegen die kon niet dood. Hij zat dan wel bij mij in het team maar dan nog. Hij had trouwens ook geen naam boven zich. Op laatste stond 29-0 en uiteindelijk ging zomaar ineens 8 keer achter elkaar dood.....
bannen die shit.
das ok nie leukquote:Op woensdag 23 november 2011 10:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
en toen werd ik helaas geknifed
Mijn grootste ergenis in Battlefield 3 jaquote:Op woensdag 23 november 2011 12:17 schreef Sant. het volgende:
Ik stond gister achter iemand die op de grond lag te snipen, stond achter hem en knifede, maar kreeg alleen een hitmarker, daarna draaide ie en knalde die mij af. terwijl ik zijn dogtag wilde scoren
Hoezo is een knife attack niet gewoon 1 kill?
Slim spelen, BF3 is niet de game die je in je eentje kan winnen (behalve als je belachelijk goed bent) Communiceer en speel samen met je squad, leer de maps en gebruik cover, als je in open ruimtes staat ben je gewoon een free killquote:Op woensdag 23 november 2011 09:19 schreef Sant. het volgende:
Gisteren eindelijk weer even kunnen spelen!
En:
Ik kan er nog steeds niks van, maar t begint te komen.
Flink ammo kunnen droppen en daardoor wat ribbons kunnen scoren.
Verder vooral veel verloren
Ook stug geprobeerd wat te vliegen in Jets en Heli's, maar ik blijf ongeveer 30 seconden in de lucht met een jet en 1 minuut met een heli.. Mijn team zal blij zijn geweest met me.
Ik merk dat ik het best speel als support of engineer.
Maar ik heb nog niet een keer +2000 punten gehaald in een rondje. (met ribbons erbij wel, maar niet puur vanuit je gamescore)
Eigenlijk moet ik ergens op les ofzo om eens even goed door te krijgen hoe, wat waarom en wie..
Iemand tips?
Kan alleen ingame. Ik vind de hele menu structuur er uit zien alsof het een hobbyprojectje van iemand was.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:26 schreef HerrPiet het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je je RU personage kan aanpassen? Op de PS3 kan ik het maar niet vinden. Wel hoe je US aanpast want die staat standaard.
Gemaaktquote:Op woensdag 23 november 2011 16:13 schreef Cremesoep het volgende:
Heb je op de PS3 eigenlijk map-only servers? Ik heb zin om mijn jet te levelen, ik heb net belt speed unlocked. Dat gaat snel als je 2x een 6 man heli uit de lucht haalt die vol zit. Wel zijn er een paar weaps overpowered. De MAV is trouwens ook heel fijn, alleen werkt dat "geweertje" niet altijd op de equipments, wat is trouwens die tank shell?
hoe bedoel je gemaakt? als het over de servers gaat, wat is een caspian border/kharg island op rush only serverquote:
Edit werkt niet op m'n telefoon, vandaar nieuwe post, ik heb wel headset, heb wel kiddy stemquote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef DrNick het volgende:
Weer gemaakt, leer interpunctie te gebruiken. Ook hoofdletters, punten, en leestekens zouden niet misstaan...quote:Op woensdag 23 november 2011 16:23 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gemaakt? Als het over de servers gaat, wat is dan een caspian border/kharg island op rush only server?
Dat van die interpunctie lukt wel, maar gaat nogal sloom op een mobiel, en ik heb nou eenmaal niet zoveel geduld met zo'n mobiel in m'n handen.Ik snap dat gemaakt nog niet, werkt de mic. ook in co-op trouwens?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weer gemaakt, leer interpunctie te gebruiken. Ook hoofdletters, punten, en leestekens zouden niet misstaan...
-edit:
Met gemaakt had ik het over je post.
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:32 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Dat van die interpunctie lukt wel, maar gaat nogal sloom op een mobiel, en ik heb nou eenmaal niet zoveel geduld met zo'n mobiel in m'n handen.Ik snap dat gemaakt nog niet, werkt de mic. ook in co-op trouwens?
En zijn er eigelijk van die servers?
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:46 schreef Cremesoep het volgende:
Hoe duur is zo'n server ongv? Ben trouwens om ongv. half acht weer op Battlefield
Lol, ik moest lachenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:56 schreef Sant. het volgende:
[..]
You must be joking!!
Je had het al over je kiddy stem, maar hoe oud ben je echt? 8?
Hmmm, ik heb er toch nu toe jammer genoeg geen last van gehad.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:27 schreef Cliffy het volgende:
Die godmode glitch![]()
![]()
![]()
Dat ze dat ff heel snel fixen
zo'n persoon kan wel dood door explosies he.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:27 schreef Cliffy het volgende:
Die godmode glitch![]()
![]()
![]()
Dat ze dat ff heel snel fixen
Als je dood gaat, iiemand revived je net als je weer gaat spawnen en dan denkt de game dat je dood bent.. Daardoor kan je niet dood door kogels en kan je niet door de irnv gezien worden als levend persoon. Je kan alleen dood door explosiesquote:
Ook echt dat je overwoog om een server te kopenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:57 schreef Cremesoep het volgende:
Sorry, ben niet zo technisch, ben zelf 13,
Heb al wat gespaard hoor, heb 2.5k uit te gevenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ook echt dat je overwoog om een server te kopen
Hoe kom jij ooit aan ¤2500!?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Heb al wat gespaard hoor, heb 2.5k uit te geven
* Hiero!quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef 67Impala het volgende:
Ok genoeg gekletst.. Wie o wie komt er met ome Impala een paar potjes ownen
@ps3 uiteraard
Klopt, ik waande mijzelf onoverwinnelijk!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:29 schreef Morgen- het volgende:
[..]
zo'n persoon kan wel dood door explosies he.
Stouterd!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, ik waande mijzelf onoverwinnelijk!Tot er een auto ontplofte waar ik naast stond
Heb in zeer korte tijd wel veel mensen kunnen irriteren!
Je dacht zeker 90% van de tijd dat je in leven was dat je goed bezig was?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, ik waande mijzelf onoverwinnelijk!Tot er een auto ontplofte waar ik naast stond
Heb in zeer korte tijd wel veel mensen kunnen irriteren!
Inderdaad iedereen ineens uit de gamequote:Op woensdag 23 november 2011 20:22 schreef xminator het volgende:
Lost connection aargh zaten we net met zn allen :p
Dat probleem heb ik ook met de xdoos.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:39 schreef xminator het volgende:
Ligt het aan mij of is er de laatste tijd veel problemen met geluid dat wegvalt en of raar klinkt tijdens multiplayer (ps3)?
Ook op de Xbox. Meestal duurt het maar een seconde of tien trouwens...quote:Op donderdag 24 november 2011 00:39 schreef xminator het volgende:
Ligt het aan mij of is er de laatste tijd veel problemen met geluid dat wegvalt en of raar klinkt tijdens multiplayer (ps3)?
Die spawnrapers heb ik ook last van, lijkt elke dag erger te worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef Sickert het volgende:
Hoe kan het toch dat je steeds in een noob klote kk team gegooid wordt
Ik ben het zo beu dat ik overweeg BF3 weg te tieven!
Kan aan mij liggen maar er word ook meer gespawn raped dan ooit te voren hopenlijk komt die verhelpende patch snel! Snap ook niet waar die patch van 176 mb goed voor was imho is er nog niks opgelost!
Heel mn kd naar de klote in 2 dagen verdomde kut klote zooi!!
Je schiet een man neer en meteen naaien ze je in je rug.
Ook de squadplay met Bassie,Rensje,Rudy ging ruk! Ons team faalde hard omdat de overige 8 geen kut deden had ik het idee!
Snel tijd voor dedicated servers op de console! Dan kun je die graf mongolen die naar hun tugs staan te staren er af tyfen.
Speel je op Xbox of PS?quote:Op donderdag 24 november 2011 08:49 schreef Sant. het volgende:
Gisteren weer langzaam wat puntjes verzameld.
Bijna Rank 9 nu
Gisteren voor het eerst met een headset gespeeld, maar ik hoorde niemand van mijn squad of team..
Bij het laden van de volgende match hoorde ik wel iemand, maar ingame helemaal niets.
Hoe werkt dat dan?!
Ik ben om de haverklap mijn team kwijt en dan dool ik maar wat rond heb ik het idee.
Blijf ik ergens bij een vlag om te verdedigen, maar dan ben ik daar de enige..
Ga ik vervolgens weg, wordt die vlag in no time weer overgenomen..
Aargh, ik MOET echt zwaar een dikke tutorial hebben anders flikker ik hem weg.
Ik ben niet te beroerd om een spel te moeten leren, maar ik heb er nu bijna 11,5 uur online opzitten en weet nog niet wat de bedoeling precies is. En dan heb ik RUSH nog niet eens gespeeld...
Die koop ik er denk ik nog naast.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:41 schreef Catkiller het volgende:
We kunnen anders altijd nog allemaal BF3 voor MW3 gaan ruilen![]()
Als ik die melding krijgt flikker ik hem gelijk terug de kast in en komt de game er de komende 6 maanden niet meer uit.quote:
Zit qua W/L nog steeds onder de 1.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef dreamzk het volgende:
Al die haters hierSpeel nog steeds geregeld en mn W/L ratio komt steeds dichter bij de 3.0. En ik speel vrijwel nooit met bekenden omdat ik te lui ben om een squad te vormen.
Haha ja gek werd ik er van.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Inderdaad iedereen ineens uit de gamenet wel Vinno eventjes goed geïrriteerd
W/L zit ik op 1.1quote:Op donderdag 24 november 2011 10:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zit qua W/L nog steeds onder de 1.
Begrijp nog steeds niet hoe mensen dat boven de 2 krijgen, net als dat ik niet begrijp dat mensen 600spm halen.
Zit op 265spm en zoals ik gisteren bekeek zit ik helemaal niet op bijzonder laag niveau hoor. Aardig wat MVP badges gekregen.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:42 schreef Dven het volgende:
Recon ga ik never nooit niet een service star voor behalen. Wat ben ik een waardeloos sniper zeg!Jammer want (om maar bij de TT te blijven) ziet die er wel stoer uit
Snap al dat gezeur niet zo over steeds maar in een verliezend team terecht komen. Stop dan eens met dat gequickmatch en zoek een server uit die net gaat beginnen of join een groepje FOK!kers. Er is er altijd wel eentje online en het komt eigenlijk zelden voor dat ik met een FOK!ker verlies. Wanneer je een SPM van onder de 200 hebt moet je toch echt meer vlaggen gaan veroveren, reviven, repareren of bevoorraden. Mijn K/D is waardeloos (0.7) maar heb wel een SPM van rond de 470.
Klopt, maar het zegt wel iets dat je na een paar weken al 45+ bent. Toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
De balans is niet kut, die is gewoon, er is namelijk geen balans. Je wordt gewoon in een team gezet waar plek is. Dat was zo bij alle BF spellen zover ik weet. Daarbij is het bij BF absoluut niet zo dat iemand van een hogere rang perse 'beter' is.
Ja, speeltijd. Ik zie vaak genoeg lui rondlopen van 30+ die echt nog als een fucking mongool door die maps heen lopen te rennen en close RPG-kills doen omdat ze anders geen kut raken.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, maar het zegt wel iets dat je na een paar weken al 45+ bent. Toch?
Enige wat dat zegt is dat je te veel vrije tijd hebt.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, maar het zegt wel iets dat je na een paar weken al 45+ bent. Toch?
Niks quickmatch!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:42 schreef Dven het volgende:
Recon ga ik never nooit niet een service star voor behalen. Wat ben ik een waardeloos sniper zeg!Jammer want (om maar bij de TT te blijven) ziet die er wel stoer uit
Snap al dat gezeur niet zo over steeds maar in een verliezend team terecht komen. Stop dan eens met dat gequickmatch en zoek een server uit die net gaat beginnen of join een groepje FOK!kers. Er is er altijd wel eentje online en het komt eigenlijk zelden voor dat ik met een FOK!ker verlies. Wanneer je een SPM van onder de 200 hebt moet je toch echt meer vlaggen gaan veroveren, reviven, repareren of bevoorraden. Mijn K/D is waardeloos (0.7) maar heb wel een SPM van rond de 470.
Ook wel van 45+, werd gisteren maximaal in de rug gesprayd, had tijd om om te draaien en 2x mis te schieten door m'n paniekerige aim voor ik hem doodschoot.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, speeltijd. Ik zie vaak genoeg lui rondlopen van 30+ die echt nog als een fucking mongool door die maps heen lopen te rennen en close RPG-kills doen omdat ze anders geen kut raken.
quote:Op donderdag 24 november 2011 01:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook met de xdoos.
Het rare is hiervoor( paar dagen geleden) had ik er nog geen last van en nu best wel vaak.. Misschien ligt het aan de gamecache/install op hdd.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook op de Xbox. Meestal duurt het maar een seconde of tien trouwens...
Wat is die voucher dan ?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!!
EA geeft Battlefield 1943 vouchers vrij
Lees het berichtquote:Op donderdag 24 november 2011 11:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat is die voucher dan ?
edit; ah dat je gratis battlefield 1942 kan downloaden/spelen?
Cool.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!!
Nicequote:Op donderdag 24 november 2011 11:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!!
Gewoon naar die site gaan, code ophalen. In de psn store code invullen, downloaden en spelen maar.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat je moet doen voor de PS3 is mij ook niet helemaal duidelijk
Nja voor de PS3 (Europa) komt hij zaterdag al uit!
Ik wil je wel helpen hoor. In een goede squad spelen is leuk maar niet essentieel. Voeg me maar even toe op Psn: Munn1k. Ik kan je denk wel wat ins en outs meegevenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
W/L zit ik op 1.1
mijn K\D zit op 0.6 ofzo
Mijn SPM op 130
ik kan niaatzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef Document1 het volgende:
Al dat gejank hier, donder maar op naar MW3 zijn we daar ook weer vanaf.Idd er moet godver geknald worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Less talking more killing
![]()
Munn1k die bakt er niks van hoor!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:30 schreef Document1 het volgende:
Ik zou wel eens een potje met je willen spelen, tijd voor crossplatform.
Gister toen je mij voor de 4e/5e keer achter elkaar had, op Bazaar, toen flikkerde ik bijna mijn controller door m'n scherm. Ik schoot je tot 4% ofzo...quote:Op donderdag 24 november 2011 12:34 schreef 67Impala het volgende:
Ben af en toe inderdaad een faalhaasMaar cross platform
![]()
Haha klopt! Scheelde heel weinig! F2000 vs F2000. Medpackje er naast en weer 100%quote:Op donderdag 24 november 2011 12:45 schreef Vinno het volgende:
[..]
Gister toen je mij voor de 4e/5e keer achter elkaar had, op Bazaar, toen flikkerde ik bijna mijn controller door m'n scherm. Ik schoot je tot 4% ofzo...
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef Document1 het volgende:
Al dat gejank hier, donder maar op naar MW3 zijn we daar ook weer vanaf.Kom dan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil een party en squad met jou Dribbel en DvenNarf!
Haha ja, had er genoeg van.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:49 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha klopt! Scheelde heel weinig! F2000 vs F2000. Medpackje er naast en weer 100%![]()
Moest wel lachen dat je het potje erna wel bij mij in de sqd zat
Dat is het zeker.. tegen FOK!kers spelen is vaak lastig zat, want je weet dat ze samen spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:54 schreef Vinno het volgende:
[..]
Haha ja, had er genoeg van.
Sowieso met FOK!kers leuker dan tegen...
Wat een eer! Ik kan helaas pas weer op zn vroegst op zondagavond, nogal druk de komende paar dagen. Maar we gaan zeker binnenkort weer samen knallen!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
Kom dan!!
Ik wil een party en squad met jou Dribbel en Dven
IRNV op F2000quote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef xminator het volgende:
Zit eindelijk boven de 1 met KDR. Ik begon met 0.4, wist niet hoe alles ging en was totaal nieuw.
IRNV is ganz geil, een irnv op een sniper en je owned iedereen.
Heb de f2000 geunlocked, maar speel nog met de m16a4. Ik vind de normale scope van de f2000 niet zo fijn, moet er denk even uurtjes mee maken en het een en ander voor unlocken.quote:
Ik zal je eens toevoegen dan! Wat BF les zou niet verkeerd zijn voor mijquote:Op donderdag 24 november 2011 12:00 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen hoor. In een goede squad spelen is leuk maar niet essentieel. Voeg me maar even toe op Psn: Munn1k. Ik kan je denk wel wat ins en outs meegevenbelangrijksyte wat je moet leren is mapkennis maar dat komt vanzelf!
Gisteravond laat had ik um eindelijk unlocked, IRNV op mijn F2000quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:15 schreef Cliffy het volgende:
Voor aangepaste maprotaties op console servers moeten we eigenlijk mailtjes gaan sturen naar DICE.. Infantry server met Metro/Seine/Bazaar![]()
Jawel joh, mensen stroomstoten geven, heerlijk!quote:Op donderdag 24 november 2011 14:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind de M4 heel relaxt, maar slecht op lange afstand
Ik wil ook graag de F2000, maar vind de rol van medic niet leuk
Ja klopt, schijnt alleen te werken als je hem precies op het goede plekje (geen idee waar?) raakt...quote:Op donderdag 24 november 2011 14:43 schreef Cliffy het volgende:
Jammer trouwens dat je mensen niet meer dood kan paddlen.. veel leuker dan knifen
Ik zat net even te kutten op server browser en je kan filteren op infantry only. Dat gedaan en er kwamen een stuk of 50 servers naar voren, allemaal metro, seine en bazaar. Niemand speelde erop maar goed, ze zijn er blijkbaar dus welquote:Op donderdag 24 november 2011 14:15 schreef Cliffy het volgende:
Hoop frustraties hier zeg
Dat je vaker in een team komt dat verliest als je een server joint is vrij logisch, luitjes in het verliezende team verlaten de server vaker dan aan de winnende kantVolgende week komt er een patch die ervoor zorgt dat je niet meer in areas waar veel enemies zitten zou kunnen spawnen, al vind ik dat niet echt onder spawnrapen vallen, al zou ik alsnog graag 1-2 seconden spawn protection hebben zoals bv. Gears of War 3 dat heeft.
Geen trappen om op het gebouw bij D op Kharg Island te komen is wel heel slordig, daar verlies je vaak de ronde gewoonGodmode glitch en haperend sound mag snel gefixed worden.
Voor aangepaste maprotaties op console servers moeten we eigenlijk mailtjes gaan sturen naar DICE.. Infantry server met Metro/Seine/Bazaar![]()
Jup er zijn maar een paar servers daarvan in gebruik, komt mede denk ik omdat daar dus ook de gehele maprotatie opstaat terwijl dat echt alleen Metro/Seine/Bazaar zou moeten zijn..quote:Op donderdag 24 november 2011 15:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik zat net even te kutten op server browser en je kan filteren op infantry only. Dat gedaan en er kwamen een stuk of 50 servers naar voren, allemaal metro, seine en bazaar. Niemand speelde erop maar goed, ze zijn er blijkbaar dus wel
Ja Caspian (bijvoorbeeld) is klote als je geen voertuigen hebt...quote:Op donderdag 24 november 2011 15:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jup er zijn maar een paar servers daarvan in gebruik, komt mede denk ik omdat daar dus ook de gehele maprotatie opstaat terwijl dat echt alleen Metro/Seine/Bazaar zou moeten zijn..
Zekers, de hele map oorlopen is geen pretje.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:55 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja Caspian (bijvoorbeeld) is klote als je geen voertuigen hebt...
Eens, leuke username heb je trouwens!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:17 schreef ____________ het volgende:
[..]
Zekers, de hele map oorlopen is geen pretje.
Minder weer. :|quote:
Wij doen meestal altijd ingame voicechat, werkt het makkelijkst.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef MrRedTube het volgende:
Als jullie met veel mensen spelen, gebruiken jullie alleen ingame squad voicechat met 4 mensen per chat of via PC met TeamSpeak of skype met ze allen?
Ok. Hoop binnenkort met jullie te spelen!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wij doen meestal altijd ingame voicechat, werkt het makkelijkst.
12 volgens mij als je explosives perk gebruikt en ze blijven liggen na je doodquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoeveel mijnen kan je totaal als engineer leggen? of verdwijnen de geplaatste mijnen weer als je dood gaat?
Wat bedoel je met perk ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
12 volgens mij als je explosives perk gebruikt en ze blijven liggen na je dood
Ah de Specialization! bedanktquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die soldier spec, Sprint, Ammo, Explosives etc
Maar als je dood gaat dan verdwijnen de mijnen ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:18 schreef Catkiller het volgende:
6 mijnen per leven met EXPL. Is denk ik onbeperkt wanneer je naast een ammo crate zit, heb dat nog nooit gedaan dus weet het niet zeker
Ik heb het nooit gespeeld dus kan toch wel vragen of het wat is of nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:36 schreef Rauw. het volgende:
Ben ik dan de enige die helemaal geen donder geeft om die hele BF1943?
quote:Beste members. Indien je zelf een game joined en wil dat andere members (later) ook kunnen joinen, join dan een game van een officiele Dice Server. Dit doe je in de serverbrowser. Het is dan namelijk mogelijk voor andere members iin een wachtrij te komen voor de server en de kans dus kleiner is dat er een andere server wordt gezocht.
Nee. Dat kan niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gespeeld dus kan toch wel vragen of het wat is of niet
wajoo stoere boiquote:
Hebben we toevallig dezelfde vrienden?!quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:09 schreef Apenkoning1 het volgende:
Iemand die met mij co-op wil doen?
Klacht: paupervrienden die mw3 spelen
Ik wil wel, heb ze toch allemaal al uitgespeeld op hard maar kom nog een 200k aan punten tekort voor alle wapens! Dus ik moet ook nog even co-op pompenquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:09 schreef Apenkoning1 het volgende:
Iemand die met mij co-op wil doen?
Klacht: paupervrienden die mw3 spelen
8 uur per dag sinds release.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Waaaat, kom even iemand tegen met 238 uur speeltijd.
Je zegt het goed, aantal. Denk niet dar er echt meer dan 200 mensen zijn met zoveel speeltijdquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
8 uur per dag sinds release.
Ziek maar denk zelf dat er wel een aantal mensen meer gespeeld hebben.
Ik ben bang van wel met de huidige werkloosheid en verslavingscijfers.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Je zegt het goed, aantal. Denk niet dar er echt meer dan 200 mensen zijn met zoveel speeltijd
te weinig damage zeker he..maarru, in vergelijking met de pdw-r is hij wel beter toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:20 schreef Apenkoning1 het volgende:
p90 heb 56 kogels per magazijn en als je dan gwn ammo specilazation doet heb je naar mijn mening ook wel genoeg ammo. Maar tis wel een kutwapen vanwege ze damage
Ben bijna rank 46 inmiddels, maar om eerlijk te zijn heb ik de P90 nog nooit aangeraakt. Sterker nog enige PDW's die ik gebruikt heb zijn de UMP en PP2000 (daarmee moet ik nog 8 kills dan service star) en dan pas komt de PDW-R en dan de P90quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:59 schreef Morgen- het volgende:
Zeg Impala, jij bent vast rank 40+, is die p90 wat? Ik wil hem wel halen maar ik hoor dattie snel leeg is
Went vanzelf.. hoe meer speeluren en mapkennis des te beter het gaat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:52 schreef zerokil het volgende:
Heb nu paar dagen BF3 op de PS3, maar snap er nog niet zo veel van. ( Gamemode's etc.)
Ook het mikken op een speler is nog steeds moeilijk..
Je hebt eerst twee computerkasten om te vernietigen / verdedigen op 1 gebied. Als deze opgeblazen zijn verschuift de map naar een ander deel. Zo heeft elke map een verschillend aantal gebieden. De een heeft er 3 de ander 5. Opzich verschuift zo het type gevecht steeds weer. Bijv. van vrij open vlakte naar een stedelijk gebied (Tehran Highway).quote:
alles in vergelijking met de pdw-r is beterquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
te weinig damage zeker he..maarru, in vergelijking met de pdw-r is hij wel beter toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |