inruil mogelijk?quote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Tevens verkoop ik hierbij mijn vriendje
Aan obesitas jongetjes hebben we niksquote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
En wie gaat die babyneger verzorgen? Het zal nog zeker een aantal jaren duren voordat hij oud genoeg is om te werken.quote:Op maandag 21 november 2011 17:43 schreef Barbapapamama het volgende:
ik verkoop mijn neger, hij is wel 2e hands maar is mooi prijsje van te maken!!
50 euro en een babyneger
Srry schatje, zo heb ik tenminstens nog wat aan jouquote:
Alleen tegen een Marokkaan, 't liefst Mohammedquote:
zeg maarquote:Op maandag 21 november 2011 17:48 schreef Zweetteef het volgende:
ik weet nog een maar als ik het zeg krijg ik een note/ban![]()
Uitbeelden.quote:Op maandag 21 november 2011 17:48 schreef Zweetteef het volgende:
ik weet nog een maar als ik het zeg krijg ik een note/ban![]()
Pikke.quote:
Negers werken harder door. Turken moeten om de paar uur het werk stilleggen om te bidden naar Mekka.quote:
Die willen ook niet werken, maar verwachten er in tegenstelling tot negers wel een fatsoenlijk salaris voor.quote:
Oeh een neger 4Squote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb nog een superneger 2000 in de aanbieding. Kostte me destijds ¤450,- en is nog in zeer goede staat. Wordt geleverd in hip zwart/rood hoesje, en heeft het officiele S logo nog netjes op het frontje zitten.
In de bijlage vindt U een foto van dit exemplaar.
Groetjens,
BBQ.
Bijlage:
[ afbeelding ]
Hij ziet er niet al te snugger uit, en aan het gebit te zien heeft hij ook geen fatsoenlijke training gehad... Wat voor werk heb je hem laten doen?quote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb nog een superneger 2000 in de aanbieding. Kostte me destijds ¤450,- en is nog in zeer goede staat. Wordt geleverd in hip zwart/rood hoesje, en heeft het officiele S logo nog netjes op het frontje zitten.
In de bijlage vindt U een foto van dit exemplaar.
Groetjens,
BBQ.
Bijlage:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |