abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4951480
en?

mijne ging wel goed, speelden aardig strak, mijn zang was wel ok ...

voordie tijd mega zenuwachtig, de hele tijd naar de plee e.d.

woensdag 10 juli 2002 @ 08:17:13 #2
23920 Nitroglycerine
I'm kinda...... explosive
pi_4951633
het ging geweldig, we hebben er zelfs een platencontract(je) aan overgehouden!
Confucius zei ooit eens: Tis maar Fok! weet je. Een simpel forum op het internet. [br] 14-11-2003: De JA-zeg-dag :D
pi_4951659
Het eerste optreden (poeh das al even geleden) speelden wij volgens mij te snel. Het was allemaal wel strak, maar erg snel.

En de podium presentatie was nog niet alles.

[Dit bericht is gewijzigd door Kuupke op 10-07-2002 08:54]

pi_4951778
Afgang M'n gitaar deed het halvewege niet meer Kwam door de techniek, ik kan er gelukkig om lachen
..
pi_4951853
Het optreden als geheel was gaaf...mijn eigen getoeter was niet zoveel..Maar de jury (was een popronde) vind het allemaal prachtig dus mochten we naar de volgende ronde We hebben uiteindelijk de finale ook gewonnen...waren we wel trots op als funk band in E'hoven Rockcity..:))

De zenuwen zijn trouwens nooit weggegaan...

pi_4951894
Mijn snaar brak tijdens de solo. Maar uiteraard speelde ik heel koel door Was er niet zenuwachtig voor maar podiumprestatie was min 10 en we speelden vrij snel.
  woensdag 10 juli 2002 @ 09:37:50 #7
18992 2nosedT
Music-addict
pi_4951909
Kwas best zenuwachtig... ik drink een glaasje water voordat we eerste nummer spelen en m'n hand trilt als een gek daarbij... gitaar stond nog niet aan terwijl m'n bandleden al begonnen te spelen (gelukkig merkte bijna niemand dat.. had hem wel snel op vol volume gezet). Zang ging wat brak, was allemaal wat binnenmonds, denk door de zenuwen.
We kregen gelukkig wel hele leuke reacties van het publiek en de jury (was een talentenavond) en werden 3e
Die keren daarna (wel 2! vrijdag de 4e) ging het heel goed
pi_4951913
hm, ik kletterde bijna van het podium af tijdens One

En bij het openingsnummer vergiste de gitaist zich in het nummer en speelden we half Enter Sandman, en half Youthanasia

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  woensdag 10 juli 2002 @ 12:30:28 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_4953580
Bejaardentehuis.

een dolle boel dus.

pi_4954865
Haaa, eerste optreden ging geweldig , tenminste het eerste optreden in onze geweldige "rock" band waar ik vorig jaar in zat en waarvan ik de 2 andere muzikanten niet erg mocht. We speelden overdreven simpele liedjes ik op bas de andere twee op gitaar, alles stond scheef, het was in het theater bij ons op school, en 2/3 van de school kon er van meegenieten. Het eerste optreden was bijna net zo slecht als het tweede, het tweede optreden hadden we opeens een drummer en al 2,5 maand niet meer samen gespeeld... dus je moet je wel kunnen inbeelden hoe dat ging.
pi_4955356
gaaf topic dit, ons eerste optreden komt er ook aan binnen paar maanden denk ik, en ben benieuwd hoe dat gaat mislukken
It's not IF it's going to fail, but HOW it's going to fail!

kromme engelse zin he?

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_4955430
Ik was 14 jaar en we speelden (qua stijl) een combinatie van de Beastie Boys en Napalm Death of zo. Alles overstemde elkaar en ik (de zanger) schreeuwde de longen uit mijn lijf. Het publiek bestond uit ongeveer 7 mensen (allemaal bekenden) die de muziek verschrikkelijk vonden, maar wel waardering hadden voor de energie waarmee we, ehm, 'speelden'. Kort daarna brak mijn stem definitief en kwam er geen zinnige noot meer uit De kans op een platencontract en de Rock 'n Roll lifestyle was verkeken.

[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 10-07-2002 19:37]

The prettiest people do the ugliest things
pi_4957865
1e optreden was in de kantine op mijn school
ik was wel zenuwachtig, maar had daar eigenlijk geen tijd voor omdat ik de hele tijd in de weer was met alles sjouwe enzo ( nee nee, geen roadies bij je eerste show )

Voor de rest ging het niet slecht en werden er natuurlijk wel schoonheidsfoutjes gemaakt, maar dat heeft iedereen de 1e keer

pi_4961234
ik (de topicstarter whoehaa), en de rest vd band natuurlijk, speelden ook veel sneller dan normaal bij het oefenen, zenuwen.
mijn eerste optreden was 26 juni dit jaar , 2 weken daarna hadden we op dezelfde dag 2 optredens, dat was ook wel vet. a.s. zaterdag moeten we in zwolle en 9 augustus in vroomshoop oid en 14 september in hasselt ! vette shit !

btw tweede en derde optreden gingen al beter, ik was niet zenuwachtig en het spelen ging ook wel ok. nog wel wat snel enzo maar goed. ook goede reacties achteraf enzo. is vet.

woensdag 10 december 2003 @ 20:25:28 #15
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_15312239
*Huge KICK*

Eerste optreden kan ik niet meer herinneren, maar laatste optreden(vorige week zaterdag) ging werkelijk fantastisch!! Heel veel vrienden (en wat familie) van me, heel hard applaus en alles ging perfect(kwam waarschijnlijk omdat we er nu 2 eigen nummers tussen hadden gestopt ) Egt het beste optreden ooit k praat er nu nog steeds over . En ook eindelijk 's alles gefilmd, k heb nog geen foutjes kunnen ontdekken!

Die zoute stokjes...
  woensdag 10 december 2003 @ 20:52:43 #16
43172 crN
The Excessum
pi_15312999
Eerste optreden van ons ging goed, 1 nummer ging scheef, en het geluid was wel ok.
pi_15313007
Mijn eerste optreden ging opzich wel goed. We spelen amerikaanse-achtige poppunk shitty zooi. The Offspring, Sum41, Pennywise enzo.

Twas voor ongeveer 40 mensen en iedereen was wel positief (zat ook familie bij).

2 weken terug nog optreden gehad, dat ging ook weer lekker.

We oefenen 5, 6 dagen per week. Dus we gaan lekker snel

deze maand nog 2 optredens voor de boeg

pi_15313576
1e optreden ging erg goed, geen foutjes gemaakt enzo, leuk publiek

Het 2e optreden ging minder, met dank aan "geweldige" geluidsmannen hadden we zowat 'n uur moeten soundchecken
En dezelfde geluidsmannen hadden volgensmij ook geen enkel idee hoe ze een acoustische gitaar moesten uitversterken (gelukkig hadden we die gitaar maar voor 1 nummer nodig)
uhhh ff denken....Ohja, Ik hoorde mezelf, en de band niet in mijn monitor (alleen de zang) dus ik heb zowat het hele optreden op goed geluk gespeeld. 5x gevraagd of ze de drums en de bass in de monitor konden zetten maar er gebeurde niets...neee die geluids mannen hadden het te druk met zuipen

Later de opname gehoord van dit optreden en het spelen viel gelukkig wel reuze mee.

Bands....Vermijd "Soos Plock" in Volkel!

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_15314188
Oh! Tijdens dat beruchte 2e optreden zouden we eigenlijk onze naam gaan veranderen van Penis Agraricus naar Orion.
Mits het optreden een succes was

Dus onze leadzanger begint....Ja, op de poster staat Penis Agraricus....en hij begint dat verhaal te vertellen... Ik zo: Leeroy!! Leeroy!! houd je kop!!

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  woensdag 10 december 2003 @ 22:07:28 #20
43172 crN
The Excessum
pi_15315508
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:33 schreef BrianMay het volgende:
Dus onze leadzanger begint....Ja, op de poster staat Penis Agraricus....en hij begint dat verhaal te vertellen... Ik zo: Leeroy!! Leeroy!! houd je kop!!
Lol. xD
  Trouwste user 2022 woensdag 10 december 2003 @ 22:20:33 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_15316016
Ooit één keer opgetreden, op Bommelpop.

Wegens overweldigend succes ben ik op m'n hoogtepunt gestopt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')