mijne ging wel goed, speelden aardig strak, mijn zang was wel ok ...
voordie tijd mega zenuwachtig, de hele tijd naar de plee e.d.
En de podium presentatie was nog niet alles.
[Dit bericht is gewijzigd door Kuupke op 10-07-2002 08:54]
De zenuwen zijn trouwens nooit weggegaan...
En bij het openingsnummer vergiste de gitaist zich in het nummer en speelden we half Enter Sandman, en half Youthanasia
kromme engelse zin he?
[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 10-07-2002 19:37]
Voor de rest ging het niet slecht en werden er natuurlijk wel schoonheidsfoutjes gemaakt, maar dat heeft iedereen de 1e keer
btw tweede en derde optreden gingen al beter, ik was niet zenuwachtig en het spelen ging ook wel ok. nog wel wat snel enzo maar goed. ook goede reacties achteraf enzo. is vet.
Eerste optreden kan ik niet meer herinneren, maar laatste optreden(vorige week zaterdag) ging werkelijk fantastisch!! Heel veel vrienden (en wat familie) van me, heel hard applaus en alles ging perfect(kwam waarschijnlijk omdat we er nu 2 eigen nummers tussen hadden gestopt ) Egt het beste optreden ooit k praat er nu nog steeds over
. En ook eindelijk 's alles gefilmd, k heb nog geen foutjes kunnen ontdekken!
Twas voor ongeveer 40 mensen en iedereen was wel positief (zat ook familie bij).
2 weken terug nog optreden gehad, dat ging ook weer lekker.
We oefenen 5, 6 dagen per week. Dus we gaan lekker snel
deze maand nog 2 optredens voor de boeg
Het 2e optreden ging minder, met dank aan "geweldige" geluidsmannen hadden we zowat 'n uur moeten soundchecken
En dezelfde geluidsmannen hadden volgensmij ook geen enkel idee hoe ze een acoustische gitaar moesten uitversterken (gelukkig hadden we die gitaar maar voor 1 nummer nodig)
uhhh ff denken....Ohja, Ik hoorde mezelf, en de band niet in mijn monitor (alleen de zang) dus ik heb zowat het hele optreden op goed geluk gespeeld. 5x gevraagd of ze de drums en de bass in de monitor konden zetten maar er gebeurde niets...neee die geluids mannen hadden het te druk met zuipen
Later de opname gehoord van dit optreden en het spelen viel gelukkig wel reuze mee.
Bands....Vermijd "Soos Plock" in Volkel!
Dus onze leadzanger begint....Ja, op de poster staat Penis Agraricus....en hij begint dat verhaal te vertellen... Ik zo: Leeroy!! Leeroy!! houd je kop!!
quote:Lol. xD
Op woensdag 10 december 2003 21:33 schreef BrianMay het volgende:
Dus onze leadzanger begint....Ja, op de poster staat Penis Agraricus....en hij begint dat verhaal te vertellen... Ik zo: Leeroy!! Leeroy!! houd je kop!!![]()
![]()
Wegens overweldigend succes ben ik op m'n hoogtepunt gestopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |