Ach, als ik uitreken hoe weinig ik eigenlijk gebruik, nog geen 100 MB per maand. Zeker sinds ik in Opera Mini browse is het bijzonder weinig.quote:Op maandag 21 november 2011 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doen ze bijna allemaal niet
Bellen en dreigen dat je weg gaat wil nog wel eens in een betere aanbieding resulteren.
Aan de andere kant willen ze af van onbeperkt inet abo's
Ik zit op iets van 4/5 mb per dag. Maar niet iedereen heeft overal wifiquote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, als ik uitreken hoe weinig ik eigenlijk gebruik, nog geen 100 MB per maand. Zeker sinds ik in Opera Mini browse is het bijzonder weinig.
Zoals het hoort. Ik koop hem wel los.quote:Op maandag 21 november 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Edit: Hi doet niet aan klantenbinding en voor bestaande klanten is de telefoon daar met verlenging ¤300
Ik ook niet, kan op mn werk wel maar is met zo'n vervelende weblogin alhoewel ze daar wel iets aan schijnen te gaan doen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit op iets van 4/5 mb per dag. Maar niet iedereen heeft overal wifi
Thuis heb ik WiFi. Bij m'n ouders ook. Gebruik 3G alleen in de trein, geen idee hoeveel ik er dan doorheen jas.quote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit op iets van 4/5 mb per dag. Maar niet iedereen heeft overal wifi
Ben jij niet omkoopbaar?quote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Kane in de OP?
Ik doe ff mee met het zeiken over de TT dnawel de OP op de eerste pagina.
En jaaaaaa, eerste pagina, want neeeee ik heb niet alles op 1 pagina
quote:Hij kreeg alleen straf voor het verbergen van haar lijk onder een laag beton van het huis van zijn tweelingbroer.
Maar wel dat het beste van Goudtand-trash en KlemKaak-Arro niet goed genoeg was voor jou.quote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zingen niet over hoe tof ik ben
jezus mag dat ook al niet meer?quote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef MNR het volgende:
Aangifte Nuenense arts tegen Peter R. de Vries
[..]
Dat kun je zien op je huidige telefoonrekeningquote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Thuis heb ik WiFi. Bij m'n ouders ook. Gebruik 3G alleen in de trein, geen idee hoeveel ik er dan doorheen jas.
Tuurlijk welquote:
Ik heb toch fucking overal wifiquote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet, kan op mn werk wel maar is met zo'n vervelende weblogin alhoewel ze daar wel iets aan schijnen te gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |