Thanks, stond er blijkbaar nog niet op toen ik keek. Want had gekeken op naam, tijd en omroep.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:29 schreef Tjalala het volgende:
Staat er volgens mij gewoon op:
http://player.omroep.nl/?aflID=13393104
Als je DIG hebt dan vind je de uitzending ook terug bij Geschiedenis24?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:13 schreef Steven184 het volgende:
Ik had gehoopt deze docu op uitzendinggemist te vinden, maar helaas.
Los van het feit dat deze documentaire niks nieuws aan de horizon brengt inzake het doen en laten van Erik van Loo aangezien dit een zoveelste inkijk is in een keuken van een topchef die men al genoeg op binnen en buitenlandse zenders heeft kunnen zienquote:In 2006 nam Van Loo restaurant Parkheuvel over van driesterrenchef Cees Helder. Het restaurant duikelde van drie naar een ster. Een tweede ster heeft hij inmiddels weer teruggewonnen. Van Loo’s missie is om de derde ster te halen. Maar dan moet hij 14 uur per dag buffelen en zijn hoofd leegmaken om nieuwe gerechten te verzinnen
Als Erik van Loo, chef-kok en eigenaar van sterrenrestaurant Parkheuvel in Rotterdam aan aardappels denkt, denkt hij aan de aardappelsoep van zijn vader, een eenvoudige slager uit Limburg. Die soep maakt hij zelf eigenlijk net zo. Hij moet het alleen wat geraffineerder afwerken om het in Parkheuvel te kunnen serveren. Van Loo wist vanaf zijn achtste al dat hij kok wilde worden. Voor hem is smaak gekoppeld aan de diepste emoties die een mens kan hebben.
NCRV document op NED 2
Ja,kan jij jeuk van krijgen maar is toch een feit dat men elkaar het daglicht niet gunt en naar buiten toe men niks zegt of zich netjes houdt maar off the record elkaar wel kan schieten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef RobinOok het volgende:
Van dat (onderlige) gebitch in die restaurantwereld/keukens blijf ik jeuk van krijgen.
Gast,ik kan merken dat jij een amateurkok bent en geen professionele want dan had je deze opmerking niet gemaakt aangezien ook van belang is wat voor kok je voor je hebt ipv je alleen maar bezig te houden of iets moois en smaakvols op je bord terechtkomt.quote:Ook zo'n reactie van Rubje bijvoorbeeld. Man, man, man, doe nou eens gewoon een keer normaal tegen elkaar. Niet alles is een wedstrijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |