Auw, daar ben ik zelf regelmatig bang voorquote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuk als er niemand op je begrafenis komt inderdaad.
Kennismakingsgesprek, drie weken geleden. Ik probeerde er zonder vooroordelen heen te gaan, maar ik voelde me gewoon ontzettend ongemakkelijk bij alles wat ze zei of vroeg.quote:Op maandag 21 november 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Recent? Hoevaak ben je geweest dan?
Dat is altijd zo bij een eerste gesprek, ze moet toch eerst een beeld bij je krijgen voordat ze eventueel met een oplossing kan komen. Jammer dat je daarna meteen niet meer bent gegaan. Of als je haar gewoon niet mocht, kan je het nog proberen bij een ander.quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kennismakingsgesprek, drie weken geleden. Ik probeerde er zonder vooroordelen heen te gaan, maar ik voelde me gewoon ontzettend ongemakkelijk bij alles wat ze zei of vroeg.
En advies gaf ze me ook niet, ze vroeg alleen maar vervelende dingen.
Ik kon een vervolgafspraak maken over twee weken, maar eigenlijk heb ik teveel tegenzin om er wat aan te hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is altijd zo bij een eerste gesprek, ze moet toch eerst een beeld bij je krijgen voordat ze eventueel met een oplossing kan komen. Jammer dat je daarna meteen niet meer bent gegaan. Of als je haar gewoon niet mocht, kan je het nog proberen bij een ander.
En met een vriendin. En met nog meer anderen. En ik ben te futloos om het goed te maken.quote:Op maandag 21 november 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar goed, jammer dat je ruzie met je ouders hebt. Het zal wel weer overwaaien.
Als je gewoon eerlijk bent kan je er zomaar wat aan hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kon een vervolgafspraak maken over twee weken, maar eigenlijk heb ik teveel tegenzin om er wat aan te hebben.
Met tegenzin gaan heeft inderdaad weinig zin. Maar misschien wordt het op ten duur wel minder ongemakkelijk en heb je er dan wel wat aan. Ze zeggen vaak wel dat je niet meteen moet afhaken na zo'n eerste gesprek, dat is vrijwel nooit leuk.quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kon een vervolgafspraak maken over twee weken, maar eigenlijk heb ik teveel tegenzin om er wat aan te hebben.
Ik heb geen woord gelogen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als je gewoon eerlijk bent kan je er zomaar wat aan hebben.
Komt morgen wel dan.quote:Op maandag 21 november 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En met een vriendin. En met nog meer anderen. En ik ben te futloos om het goed te maken.
Dit. Goed advies. Je gaat jezelf ook niet verder helpen zo.quote:Op maandag 21 november 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met tegenzin gaan heeft inderdaad weinig zin. Maar misschien wordt het op ten duur wel minder ongemakkelijk en heb je er dan wel wat aan. Ze zeggen vaak wel dat je niet meteen moet afhaken na zo'n eerste gesprek, dat is vrijwel nooit leuk.
Maar dat geeft haar ook informatie. Dus het is wel degelijk nuttig om te zeggen dat je ergens geen antwoord op weet. Geen antwoord weten is ook een antwoord.quote:Op maandag 21 november 2011 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen woord gelogen.
Ik kon alleen oprecht geen antwoorden verzinnen op al die vragen 'hoe het voelde' om dingen te doen enzo. Ik kon alleen maar vragen wat ze bedoelde en dan snapte ik nog niet wat ik nu moest antwoorden.
Iedereen kent je alquote:Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef kree het volgende:
Zo me toch maar effe aangemeld op de misschien lijst voor de meet.
Lijkt me opzich een leuk en afwisselend clubje.
Maarja ik ben nooit makkelijk met zo onbekenden ontmoeten, maar ik ga er heeeeel serieus over nadenken om toch maar eens te komen.
Lijkt me wel gezellig en het is in de buurt ook nu.
Waarschijnlijk niet, ik ben er te lui voor, altijd. Al een week. Ik jaag iedereen tegen me in het harnas. Mijn vriendin vindt dat ik niet eerlijk tegen haar ben en dat ik geen aandacht aan haar besteed. En elke keer dat ik het wil uitpraten zeg ik allemaal foute dingen.quote:
Ik zal ook eens nadenken of ik ga komen, dan komen er misschien nog rellen in real life.quote:Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef kree het volgende:
Zo me toch maar effe aangemeld op de misschien lijst voor de meet.
Lijkt me opzich een leuk en afwisselend clubje.
Maarja ik ben nooit makkelijk met zo onbekenden ontmoeten, maar ik ga er heeeeel serieus over nadenken om toch maar eens te komen.
Lijkt me wel gezellig en het is in de buurt ook nu.
Ja via internetquote:
En ze wilde me meteen allemaal neurologische onderzoeken aanpraten, terwijl ze me nog geen halfuur kende. Ik vind dat raar.quote:Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat geeft haar ook informatie. Dus het is wel degelijk nuttig om te zeggen dat je ergens geen antwoord op weet. Geen antwoord weten is ook een antwoord.
Mogen jij en supersoep het op spierkracht en intelligentie doenquote:Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zal ook eens nadenken of ik ga komen, dan komen er misschien nog rellen in real life.
Denk dat het wel mee zal vallen, maarja blijf het een beetje engig vinden om zomaar ineens met bijna totaal vreemde irl af te spreken.quote:Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zal ook eens nadenken of ik ga komen, dan komen er misschien nog rellen in real life.
Daar zal ze dan wel een reden voor hebben hoe jij op haar overkomt. Bij mij gebeurde dat namelijk niet. En bij een vriend van mij ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ze wilde me meteen allemaal neurologische onderzoeken aanpraten, terwijl ze me nog geen halfuur kende. Ik vind dat raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |