1. ik wist niet dat kokkie van raadseltjes hieldquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
Pluskut Pluskut is een fictieve plaatsnaam die voortkomt uit een raadsel. Dit luidt: hoe kun je Enschede vertalen? Als plus-kut (synoniemen voor en + schede ). Buiten het raadsel lijkt Pluskut vooral in de studententaal te worden gebruikt als bijnaam voor Enschede. Ook op internet tref je het geregeld aan.
een rondje van 300 kmquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom heet dat pluskut? Dus veel in de auto morgen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1. ik wist niet dat kokkie van raadseltjes hield
2. kokkie is geen student meer
3. conclusie hij hangt teveel op internet
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]Ga teveel met jonge(re) mensen om
helaas welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en hij hapt weer
![]()
weet ik toch, daarom ken je het repetoire van K3 ook zo goed
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas welmoest een paar jaar terug verplicht meeluisteren op het werk
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Drassss het volgende:
Hey Muis, wist jij dat je in Vaginaveen woont?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Drassss het volgende:
Hey Muis, wist jij dat je in Vaginaveen woont?
quote:
Gevraagdquote:
Amsterdamquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
@Kokkie waarom woon ik in Vaginaveen
[..]
[..]
[..]
Gevraagd
Joh, echt waarquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
Vaginaveen De Romeinen gebruikten vagina voor ‘schede van het zwaard’. Sinds het begin van de 18de eeuw wordt dit woord in het Nederlands gebruikt voor ‘vrouwelijk geslachtsdeel’. Vaginaveen is onder meer gehoord in Amsterdam. Zonder twijfel dankt het zijn naam aan de alliteratie.
weet het verder ook nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, echt waar![]()
Die had ik ook gevonden, moest zelfs opzoeken wat alliteratie is. Maar er staat nergens dat Amsterdam = Vaginaveen
Drassss Kokkie weet het ook nietquote:
Dus nu mag jij het uitleggenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
ik ga er van tusse, moet er weer vroeg uit
komt goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik wou net zeggen, ik ga
![]()
succes morgen met je rondje Oost-Nederland
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef pl4kkie het volgende:
Ik hou je wel gezelschap hoor, geen enkel probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |