quote:
eerst maar een andere foon, en dan zie ik wel weerquote:Op zondag 20 november 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
was weer niet aan het opletten!
de mijne houd het bij normaal gebruik goed een dag vol. maar met schoolgebruik niet. aangezien ik het ook gebruik voor vertalen staat de verlichting eigenlijk de hele dag aan.
spotify werkt ook perfect. sluit de tellie altijd aan in de camper. zalig al die muziek
spotify werkt ook uitstekend op symbian!quote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
eerst maar een andere foon, en dan zie ik wel weer
Ik heb spotify nu net in mijn abo van kpn zitten.... Geweldig, jammer alleen dat nog niet alle artiesten een overeenstemming hebbenquote:Op zondag 20 november 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
was weer niet aan het opletten!
de mijne houd het bij normaal gebruik goed een dag vol. maar met schoolgebruik niet. aangezien ik het ook gebruik voor vertalen staat de verlichting eigenlijk de hele dag aan.
spotify werkt ook perfect. sluit de tellie altijd aan in de camper. zalig al die muziek
Ik dacht dat jij nooit naar uitzending gemist keekquote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
Zie net dat sesamstraat al is afgelopen, moet naar bed
moet ik abbo nemen toch? of is dat niet meer nodig muis nu kpn dat heeft vrijgegevenquote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
spotify werkt ook uitstekend op symbian!
en trekken er steeds meer terug zag ik op een plaatjequote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb spotify nu net in mijn abo van kpn zitten.... Geweldig, jammer alleen dat nog niet alle artiesten een overeenstemming hebben
Spotify is gratis, maar je krijgt reclames en een max aan aantal nummers dat je per maand mag luisteren en géén offline spotify. Spotify premium kost 10 euro per maand. Of bij de all-in-one kpn-pakketten vanaf silver gratis premium in pakket.quote:Op zondag 20 november 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet ik abbo nemen toch? of is dat niet meer nodig muis nu kpn dat heeft vrijgegeven
dat bedoel ik dus. voor mij dus geen ofline spotifyquote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spotify is gratis, maar je krijgt reclames en een max aan aantal nummers dat je per maand mag luisteren en géén offline spotify. Spotify premium kost 10 euro per maand. Of bij de all-in-one kpn-pakketten vanaf silver gratis premium in pakket.
klopt, denk dat het nog wel meer word. maar vind het gewoon zalig, niet meer op die rare site's voor downloaden en de kwaliteit is altijd goed.. ik heb er graag mijn 10 euro per maand voor overquote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb spotify nu net in mijn abo van kpn zitten.... Geweldig, jammer alleen dat nog niet alle artiesten een overeenstemming hebben
Dat komt door Steve Jobs die nog vanuit zijn graf regeerdquote:Op zondag 20 november 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
en trekken er steeds meer terug zag ik op een plaatje
jup, voor mobiel moet je abbo hebben. maar zoals ik al zei heb het er graag voor over, vooral nu ik zoveel weg benquote:Op zondag 20 november 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet ik abbo nemen toch? of is dat niet meer nodig muis nu kpn dat heeft vrijgegeven
Och als je eenmaal de albums hebt ben je klaar met downloadenquote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt, denk dat het nog wel meer word. maar vind het gewoon zalig, niet meer op die rare site's voor downloaden en de kwaliteit is altijd goed.. ik heb er graag mijn 10 euro per maand voor over
quote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. voor mij dus geen ofline spotify
Had ik dus ookquote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt, denk dat het nog wel meer word. maar vind het gewoon zalig, niet meer op die rare site's voor downloaden en de kwaliteit is altijd goed.. ik heb er graag mijn 10 euro per maand voor over
ben geen muziek fanaticus, dus voor mij niet nodigquote:Op zondag 20 november 2011 23:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, voor mobiel moet je abbo hebben. maar zoals ik al zei heb het er graag voor over, vooral nu ik zoveel weg ben
maar ik ben al zoveel "nieuwe" muziek tegengekomen. en dat is ook mooiquote:Op zondag 20 november 2011 23:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Och als je eenmaal de albums hebt ben je klaar met downloaden
Uiteraard.. ken het wel. Alhoewel ik nu amper nog iets download. Hooguit een album of 10 per jaarquote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ik ben al zoveel "nieuwe" muziek tegengekomen. en dat is ook mooi
Ik vooral via LastFmquote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ik ben al zoveel "nieuwe" muziek tegengekomen. en dat is ook mooi
voor 2 personen hoop ikquote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje.... ik had vandaag Veronica opstaan (radio dus) en er komt komende week een wedstrijd waarmee je een volledig verzorgde reis naar Miami kan winnen voor een Dolphins game!
Vond het maar niksquote:Op zondag 20 november 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vooral via LastFm![]()
Maar ook die 'vage'muziek van Drassss is op spotify te vinden
ken zijn smaak niet ....quote:Op zondag 20 november 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vooral via LastFm![]()
Maar ook die 'vage'muziek van Drassss is op spotify te vinden
Eh, behalve alcohol gebruik je,quote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vond het maar niksen wat ik gebruik ( nu al 2 jaar ) is ook geweldig
quote:Op zondag 20 november 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, behalve alcohol gebruik je,heroine, cocaine,
Wat prijs je hem aan?quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)4InubEl9gIb8k0c374X3
Spotify downloaden en linkje volgenquote:
ken het nietquote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)4InubEl9gIb8k0c374X3
Heb ik al 1x gedaan, maar een dag erna meteen afgeflikkerdquote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spotify downloaden en linkje volgen
Kende het ook niet.... beetje minimalistisch, beetje Kraftwerk achtig, maar heeft ook wel wat van Philip Glass wegquote:
Ik luister vooral naar kleine rock/punk bandjes of S&S writersquote:
Angels and Airwavesquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb ik al 1x gedaan, maar een dag erna meteen afgeflikkerd
quote:
Dat is ook zeker aardige muziek ja.quote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en door Bol heb ik Racoon leren kennen
ja, kom wel weer een keer terugquote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
Bol het was leuk dat je er weer even was
en nu echt weg![]()
quote:
Wie?quote:Op maandag 21 november 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
Vanavond om 23:00 uur op NL Dokument "De Smaak van de Ziel" over/met Erik van Loo en Cees Helder
Oude chef en nieuwe chef van Restaurant Parkheuvelquote:
Ik kijk Topchef meer voor de grappen, vandaarquote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oude chef en nieuwe chef van Restaurant Parkheuvel
Oh, zoquote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kijk Topchef meer voor de grappen, vandaar
Maar 5% kans morgen, overmorgen misschien ietsiepietsie meerquote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
Had ik nog niet meegekregen. Reed is een beetje stil op twatter
Maar een beetje stabiel weer of weer een puinzooi?quote:Op maandag 21 november 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar 5% kans morgen, overmorgen misschien ietsiepietsie meer
Morgen een front met daarvoor een aantal buien die flink kunnen groeien. Vandaag vooral in Arkansas kans op wat buien..quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar een beetje stabiel weer of weer een puinzooi?
Bedacht mij dat de USA tot dit jaar wél geluk heeft met de orkanen.
quote:
doe maarquote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik wil wel gaan hoor, misschien dat anderen dan hier weer durven te komen.
Las ook ergens over flinke buien in Texasquote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen een front met daarvoor een aantal buien die flink kunnen groeien. Vandaag vooral in Arkansas kans op wat buien..
zo gaat dat in een goed huwelijkquote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef Drassss het volgende:
Ik ben blij dat jullie zo lief naar elkaar zijn
quote:
Ik wilde net zeggen, net man & vrouw.quote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo gaat dat in een goed huwelijk
ben er klaar voorquote:Op maandag 21 november 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Deze week weer nieuwe kans. Worden donderdagavond al drie wedstrijden gespeeld, dus zorg dat je morgenavond kan gaan inzetten
quote:Op maandag 21 november 2011 21:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, net man & vrouw.
Ik nog niet, moet overzicht nog maken en zorgen dat ik dit keer geen game vergeet. Trouwens vanavond nog Chiefs@Patriotsquote:
go patriotsquote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik nog niet, moet overzicht nog maken en zorgen dat ik dit keer geen game vergeet. Trouwens vanavond nog Chiefs@Patriots
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
Is natuurlijk ook een manier om te kaasfonduen
quote:Op maandag 21 november 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
Is natuurlijk ook een manier om te kaasfonduen
geloof dat ik wat misquote:
quote:
Is niets beters op TVquote:
Ja, joh, daar wordt ik vrolijk vanquote:
hoort bij de algemene ontwikkelingquote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, joh, daar wordt ik vrolijk van
Ik hoef niet meer ontwikkeld te worden, ben allang afgedrukt en gefixeerdquote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoort bij de algemene ontwikkeling
en bij gebrek aan beter
en vergeeldquote:Op maandag 21 november 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer ontwikkeld te worden, ben allang afgedrukt en gefixeerd
Neu joh, kan niet als je goed gefixeerd bentquote:
Oei, en jij mag van jezelf niet meer ná 8 uur 's avonds etenquote:
Ja.. erg klote is dat.quote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, en jij mag van jezelf niet meer ná 8 uur 's avonds eten
Beetje chips gepakt en straks inderdaad wat waterquote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon een liter water naar binnen drukken
Eerst een litertje bouillon extra gezouten, dan een liter waterquote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon een liter water naar binnen drukken
Chipsquote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Beetje chips gepakt en straks inderdaad wat water
een week met een bus pringlesquote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja... beetje zout. Niet helemaal oke, maar niet dat ik meteen zak leeg vreet
nieuwsuurquote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
Logisch toch dat je de taal van het land waar je in verblijft moet leren als je daar wilt werken
quote:
Pindawormpjes?quote:Op maandag 21 november 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Enige zoutje ik wel lekker vond waren die pindawormpjes die nu nergens meer verkocht worden
Ja, de pinda variant van de kaaswormpjesquote:
Pindaknabbelsquote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef Drassss het volgende:
Ohhhh die krengen! Die ken ik, volgens mij bij de Jan Linders oa.
Kaasknabbels?
die hete vroeger toch chipitos. Van die dingen kreeg je altijd gele vinger en de mond kapotquote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, de pinda variant van de kaaswormpjes![]()
Wordt volgens mij in NL nergens meer verkocht.
Deze dingen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 november 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
die hete vroeger toch chipitos. Van die dingen kreeg je altijd gele vinger en de mond kapot
Drassss, ik ben foursquare Mayor van de C1000 die hier 50 meter vandaan zit, en die heeft ze echt niet meerquote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef Drassss het volgende:
Muisje, volgens mij moet je eens naar de C1000 gaan
quote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drassss, ik ben foursquare Mayor van de C1000 die hier 50 meter vandaan zit, en die heeft ze echt niet meer
Zal misschien in de durpen nog wel zo zijn, mijn C1000 is aan het upgraden, verkoopt nu zelfs coquilles en albecore tonijnquote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Drassss het volgende:
[..]Oke, ik vond wat op internet namelijk vandaar
Toemaar!quote:Op maandag 21 november 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal misschien in de durpen nog wel zo zijn, mijn C1000 is aan het upgraden, verkoopt nu zelfs coquilles en albecore tonijn
quote:Op maandag 21 november 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
ik ga slapen, was weer een mooie dag
Ik neem hem ook op hoor. Kan altijd nog dvd-tje jouw kant op knallenquote:
ga een klein stukje kijken, als het me boeit zal ik het wel af kijkenquote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
trusten..... Zal morgen je wel vertellen of het de moeite is om die bij Uitzending gemist te kijken
zal ook wel ergens op www te vinden zijnquote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem hem ook op hoor. Kan altijd nog dvd-tje jouw kant op knallen
Wat is er mis met het nummerquote:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Leetquote:Op maandag 21 november 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat is er mis met het nummerKlopt toch
quote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Leet
Verhip..... En dan nog door Bollokus geopendquote:
Ik was eerderquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Verhip..... En dan nog door Bollokus geopend
Ik geef jullie allebei gewoon eer....quote:
Jij hebt weer wat geleerd in ieder gevalquote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geef jullie allebei gewoon eer....
Kan ik niet vanaf mn mobiel. Ja kan wel maar duurt een eeuwigheidquote:
Ik kon hem wel hoor, maar was vooral gefocused op de TT. ik heb niet eens op het nummer geletquote:Op maandag 21 november 2011 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij hebt weer wat geleerd in ieder geval
quote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En sorry, ben wat vergeten.. dan doe ik het nu gewoon bij het weggaan!
Ga even lekker voor Cold Case hangen en dan naar bed.. Wilde leren, maar ben te moe
Drassssquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Voetbal + tennis + tornado avond![]()
Muisje
Ik denk dat er nu nog weinig te zien is.. zal nog even durenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drassss![]()
Er is verder toch niets op tv, dus ik ga zo wel even op zoek naar wat streams
Het is nog niet zover, maar in het zuiden van Amerika ( Alabama)quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef kaatje50 het volgende:
hoi
zijn jullie druk met een tornadokans? waar? heb ook wel zin om mee te kijken
Ik heb nog niet gekeken, maar er is tornadowatchquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef kaatje50 het volgende:
hoi
zijn jullie druk met een tornadokans? waar? heb ook wel zin om mee te kijken
quote:
Een keer gezien en vind het maar niets. Schakel zo wel om voor Hermanquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef kaatje50 het volgende:
ik zit naar Krabbé op straat te kijken. Wat een kleuren gebruiken die stylisten toch elke keer weer zeg
hou het op NCISquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een keer gezien en vind het maar niets. Schakel zo wel om voor Herman
Ik heb al een beetje rondgezapt, maar is verder niets wat ik graag wil zien, dus laat het maar staanquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een keer gezien en vind het maar niets. Schakel zo wel om voor Herman
Heb ik nu ook opstaan (reclameblok nu dus)quote:
yep. als je je wilt verbazen, mort je rtl5 opzettenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik nu ook opstaan (reclameblok nu dus)
Kaat was jij vtoeger ook zo'n maffe braboquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik heb al een beetje rondgezapt, maar is verder niets wat ik graag wil zien, dus laat het maar staan
New chicks?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep. als je je wilt verbazen, mort je rtl5 opzetten
oh, je bedoelt die Brabantse meiden? Heb het nog niet gezien, maar wel gehoord dat wij Brabanders er niet trots op hoeven te zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
Kaat was jij vtoeger ook zo'n maffe brabo
zal me eens gaan verdiepenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie, we moeten deze week ook eens gaan nadenken over onze voorspellingen voor de playoffs. Deze week 12e week
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss...... ik heb vandaag bij C1000 eens gevraagd en ze hebben nog wel van die pindawormpjes, alleen niet meer van smiths. Ik heb dus maar een zakje meegenomen
he wat vervelendquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss...... ik heb vandaag bij C1000 eens gevraagd en ze hebben nog wel van die pindawormpjes, alleen niet meer van smiths. Ik heb dus maar een zakje meegenomen
Kijken jullie ook altijd naar Document. wij ook, alleen gisteren afgezet, leek me niet zo'n interessant onderwerpquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie, heb je nog naar document gekeken? Ik vond het tegenvallen
werd in het begin al moe. wat een slechte docu. ben in slaap gevallenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie, heb je nog naar document gekeken? Ik vond het tegenvallen
Ik kijk zelden, ging gister over twee sterren-koks daarom leek het mij wel interessant, maar viel tegenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Kijken jullie ook altijd naar Document. wij ook, alleen gisteren afgezet, leek me niet zo'n interessant onderwerp
mij op zich wel, maar slecht opgenomen, slecht geluid en niet duidelijk wat ze wilde vertellen. alleen cees helder was duidelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Kijken jullie ook altijd naar Document. wij ook, alleen gisteren afgezet, leek me niet zo'n interessant onderwerp
wij kijken het juist heel vaak. Ik vind die documentaires meestal wel mooiquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk zelden, ging gister over twee sterren-koks daarom leek het mij wel interessant, maar viel tegen
Hij was helder jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
mij op zich wel, maar slecht opgenomen, slecht geluid en niet duidelijk wat ze wilde vertellen. alleen cees helder was duidelijk
Ik hoop dat je pinda-chipito's bedoeltquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
Er zat helemaal geen verhaal in, en Erik was idd heel slecht te verstaan, en dan nog irritante plonk-plonk geluiden eronder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
mij op zich wel, maar slecht opgenomen, slecht geluid en niet duidelijk wat ze wilde vertellen. alleen cees helder was duidelijk
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je pinda-chipito's bedoelt
Ik vond de cinematografie absoluut niet mooi. Alleen de versnelde opmaak van de gerechtjes was leuk, maar daar zat dan weer zo'n plonk-plonk geluidje onder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wij kijken het juist heel vaak. Ik vind die documentaires meestal wel mooi
In de kaasvariant heten ze zo, dus ik ging er voor het gemak maar van uit dat de pindasmaak ook zo heet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar wij noemden ze vroeger pindawormpjes. Ik wist niet eens meer dat ze chipito's heette
dat bedoel ik met slecht opgenomenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vond de cinematografie absoluut niet mooi. Alleen de versnelde opmaak van de gerechtjes was leuk, maar daar zat dan weer zo'n plonk-plonk geluidje onder.
Met pindasmaak heten ze ook zo, maar zijn al heel lang niet meer te koop, helaas. Ga ik nu maar even een zak met kaassmaak openmakenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de kaasvariant heten ze zo, dus ik ging er voor het gemak maar van uit dat de pindasmaak ook zo heet.
Die vind ik niet te vreten..... maar deze posts doen mij vermoeden dat ik misschien de pindawormpjes ook niet lekker ga vindenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Met pindasmaak heten ze ook zo, maar zijn al heel lang niet meer te koop, helaas. Ga ik nu maar even een zak met kaassmaak openmaken
Klopt.... Pindaknabbels van milliesquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Ook lekkerMillies heten ze nu volgens mij
ik lag vroeger elk jaar wel een keer in het ziekenhuis voor mijn knie. Vond het eten destijds niet om te v....., daarom bracht mijn moeder elke avond een zak chipito's mee en een fles cola. Alleen cola drink ik nu nooit meer, chipito's eten nog welquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die vind ik niet te vreten..... maar deze posts doen mij vermoeden dat ik misschien de pindawormpjes ook niet lekker ga vinden![]()
Wat zijn de lekkerste chips?
quote:
quote:
GMTAquote:
de pindasmaak daarvan is wel lekker, maar de kaasknabbels smaken geheel anders dan de echte chipito'squote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt.... Pindaknabbels van millies
Die heb je dan vandaag opgetrokken naar 10 uurquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Drassss het volgende:
Mijn eet grens is trouwens tot en met 10 uur he
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb je dan vandaag opgetrokken naar 10 uur
das dan vandaag beslotenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Drassss het volgende:
Mijn eet grens is trouwens tot en met 10 uur he
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Ook lekkerMillies heten ze nu volgens mij
Ik laat jullie wel weten hoe ik die pindaknabbels vind.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
de pindasmaak daarvan is wel lekker, maar de kaasknabbels smaken geheel anders dan de echte chipito's
bij mij wil de kip ook niet wegvliegenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik laat jullie wel weten hoe ik die pindaknabbels vind.
Ik ben nu nog mijn rijst met kip aan het verteren
quote:
Dan had je hem ook niet moeten kortwiekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij wil de kip ook niet wegvliegen
Ik zie de buien wel, maar nog geen hookquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als het goed is moeten vooral de buien voor de lijn tornado gevaar opleveren.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga weer afsluiten hier, moet nog e.e.a. doen voor morgen, dus tot de volgende keer maar weer
Denk dat de kans niet zo heel groot is vandaag.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zie de buien wel, maar nog geen hook
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga weer afsluiten hier, moet nog e.e.a. doen voor morgen, dus tot de volgende keer maar weer
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
nope. morgen om 9.00 in pluskut zijn
ben ik stiekem ook, maar verwacht wat van de Falconsquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
Vier verschillen leuk
![]()
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je voor de Vikings zou zijn
enschedequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]das een kantoorbaantijdstip
(wat is pluskut
)
Terechtquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben ik stiekem ook, maar verwacht wat van de Falcons
Waarom heet dat pluskut? Dus veel in de auto morgenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
Pluskut Pluskut is een fictieve plaatsnaam die voortkomt uit een raadsel. Dit luidt: hoe kun je Enschede vertalen? Als plus-kut (synoniemen voor en + schede ). Buiten het raadsel lijkt Pluskut vooral in de studententaal te worden gebruikt als bijnaam voor Enschede. Ook op internet tref je het geregeld aan.
1. ik wist niet dat kokkie van raadseltjes hieldquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
Pluskut Pluskut is een fictieve plaatsnaam die voortkomt uit een raadsel. Dit luidt: hoe kun je Enschede vertalen? Als plus-kut (synoniemen voor en + schede ). Buiten het raadsel lijkt Pluskut vooral in de studententaal te worden gebruikt als bijnaam voor Enschede. Ook op internet tref je het geregeld aan.
een rondje van 300 kmquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom heet dat pluskut? Dus veel in de auto morgen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1. ik wist niet dat kokkie van raadseltjes hield
2. kokkie is geen student meer
3. conclusie hij hangt teveel op internet
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]Ga teveel met jonge(re) mensen om
helaas welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en hij hapt weer
![]()
weet ik toch, daarom ken je het repetoire van K3 ook zo goed
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas welmoest een paar jaar terug verplicht meeluisteren op het werk
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Drassss het volgende:
Hey Muis, wist jij dat je in Vaginaveen woont?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Drassss het volgende:
Hey Muis, wist jij dat je in Vaginaveen woont?
quote:
Gevraagdquote:
Amsterdamquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
@Kokkie waarom woon ik in Vaginaveen
[..]
[..]
[..]
Gevraagd
Joh, echt waarquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
Vaginaveen De Romeinen gebruikten vagina voor ‘schede van het zwaard’. Sinds het begin van de 18de eeuw wordt dit woord in het Nederlands gebruikt voor ‘vrouwelijk geslachtsdeel’. Vaginaveen is onder meer gehoord in Amsterdam. Zonder twijfel dankt het zijn naam aan de alliteratie.
weet het verder ook nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, echt waar![]()
Die had ik ook gevonden, moest zelfs opzoeken wat alliteratie is. Maar er staat nergens dat Amsterdam = Vaginaveen
Drassss Kokkie weet het ook nietquote:
Dus nu mag jij het uitleggenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
ik ga er van tusse, moet er weer vroeg uit
komt goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik wou net zeggen, ik ga
![]()
succes morgen met je rondje Oost-Nederland
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef pl4kkie het volgende:
Ik hou je wel gezelschap hoor, geen enkel probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef pl4kkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
ik kijk veel liever topchefquote:Op woensdag 23 november 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Finale van Het Blok én van Masterchef.
Heb ik ook gekeken hoorquote:
Als ik uit werk kom kan ik net de laaste 10 min van Wie is de Chef kijken.quote:
Whut, kom jij zo laat thuis uit je werk?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als ik uit werk kom kan ik net de laaste 10 min van Wie is de Chef kijken.
Nee de herhaling die om 4 uur begintquote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, kom jij zo laat thuis uit je werk?
Ah, zo....quote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee de herhaling die om 4 uur begint
Bij de meeste soaps is 1 aflevering per maand ook genoegquote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, zo....
Lijkt mij toch lastig te volgen dagelijks alleen de laatste 10 minuten van een serie kijken
Soaps kijkenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bij de meeste soaps is 1 aflevering per maand ook genoeg
Dat is precies genoeg om de 3 gerechten te zienquote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, zo....
Lijkt mij toch lastig te volgen dagelijks alleen de laatste 10 minuten van een serie kijken
Drassssquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is precies genoeg om de 3 gerechten te zien. precies genoeg om het te kunnen volgen
al dat slap gelul ervoor hoe ik niet tezienquote:
Heb ik wel eens gezien. Ik vind zijn gerechten altijd zo rommelig, maar best smakelijk. En heb hier bij Fifteen gegeten, en dat was écht niet zo best en véél te duur.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef pl4kkie het volgende:
Vaak komt Jamie Oliver erna met in 30 minuten een dinner maken. Wat een baas is dat zeg
Dat is waarquote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk vind ik MC Australie het leukste programma. Tenminste masterclasses die te volgen zijn en goeie tips. Jammer dat er zoveel voor ons niet bereikbare produkten gebruikt worden.
Gewoon veel doen. Maar ik kan ook nog niet zo goed koken hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Ik hoop dat ik over een paar jaar ook zo goed kan koken
Rommelig of niet, je kan het toch nooit heel in je mond stoppen, zoalang het lekker isquote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gezien. Ik vind zijn gerechten altijd zo rommelig, maar best smakelijk. En heb hier bij Fifteen gegeten, en dat was écht niet zo best en véél te duur.
Zijn roadshows zijn wél leuk, voor die USA serie was
Daar denkt je vriendin toch anders over.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Rommelig of niet, je kan het toch nooit heel in je mond stoppen, zoalang het lekker is
Welke vriendin?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar denkt je vriendin toch anders over.
Mijn schoonmoeder moet nog geboren wordenquote:
Oei, jij wacht tot je 50 bent en neemt dan een jong bloemetjequote:Op woensdag 23 november 2011 21:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder moet nog geboren worden
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, jij wacht tot je 50 bent en neemt dan een jong bloemetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |