quote:
eerst maar een andere foon, en dan zie ik wel weerquote:Op zondag 20 november 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
was weer niet aan het opletten!
de mijne houd het bij normaal gebruik goed een dag vol. maar met schoolgebruik niet. aangezien ik het ook gebruik voor vertalen staat de verlichting eigenlijk de hele dag aan.
spotify werkt ook perfect. sluit de tellie altijd aan in de camper. zalig al die muziek
spotify werkt ook uitstekend op symbian!quote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
eerst maar een andere foon, en dan zie ik wel weer
Ik heb spotify nu net in mijn abo van kpn zitten.... Geweldig, jammer alleen dat nog niet alle artiesten een overeenstemming hebbenquote:Op zondag 20 november 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
was weer niet aan het opletten!
de mijne houd het bij normaal gebruik goed een dag vol. maar met schoolgebruik niet. aangezien ik het ook gebruik voor vertalen staat de verlichting eigenlijk de hele dag aan.
spotify werkt ook perfect. sluit de tellie altijd aan in de camper. zalig al die muziek
Ik dacht dat jij nooit naar uitzending gemist keekquote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
Zie net dat sesamstraat al is afgelopen, moet naar bed
moet ik abbo nemen toch? of is dat niet meer nodig muis nu kpn dat heeft vrijgegevenquote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
spotify werkt ook uitstekend op symbian!
en trekken er steeds meer terug zag ik op een plaatjequote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb spotify nu net in mijn abo van kpn zitten.... Geweldig, jammer alleen dat nog niet alle artiesten een overeenstemming hebben
Spotify is gratis, maar je krijgt reclames en een max aan aantal nummers dat je per maand mag luisteren en géén offline spotify. Spotify premium kost 10 euro per maand. Of bij de all-in-one kpn-pakketten vanaf silver gratis premium in pakket.quote:Op zondag 20 november 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet ik abbo nemen toch? of is dat niet meer nodig muis nu kpn dat heeft vrijgegeven
dat bedoel ik dus. voor mij dus geen ofline spotifyquote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spotify is gratis, maar je krijgt reclames en een max aan aantal nummers dat je per maand mag luisteren en géén offline spotify. Spotify premium kost 10 euro per maand. Of bij de all-in-one kpn-pakketten vanaf silver gratis premium in pakket.
klopt, denk dat het nog wel meer word. maar vind het gewoon zalig, niet meer op die rare site's voor downloaden en de kwaliteit is altijd goed.. ik heb er graag mijn 10 euro per maand voor overquote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb spotify nu net in mijn abo van kpn zitten.... Geweldig, jammer alleen dat nog niet alle artiesten een overeenstemming hebben
Dat komt door Steve Jobs die nog vanuit zijn graf regeerdquote:Op zondag 20 november 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
en trekken er steeds meer terug zag ik op een plaatje
jup, voor mobiel moet je abbo hebben. maar zoals ik al zei heb het er graag voor over, vooral nu ik zoveel weg benquote:Op zondag 20 november 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet ik abbo nemen toch? of is dat niet meer nodig muis nu kpn dat heeft vrijgegeven
Och als je eenmaal de albums hebt ben je klaar met downloadenquote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt, denk dat het nog wel meer word. maar vind het gewoon zalig, niet meer op die rare site's voor downloaden en de kwaliteit is altijd goed.. ik heb er graag mijn 10 euro per maand voor over
quote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. voor mij dus geen ofline spotify
Had ik dus ookquote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt, denk dat het nog wel meer word. maar vind het gewoon zalig, niet meer op die rare site's voor downloaden en de kwaliteit is altijd goed.. ik heb er graag mijn 10 euro per maand voor over
ben geen muziek fanaticus, dus voor mij niet nodigquote:Op zondag 20 november 2011 23:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, voor mobiel moet je abbo hebben. maar zoals ik al zei heb het er graag voor over, vooral nu ik zoveel weg ben
maar ik ben al zoveel "nieuwe" muziek tegengekomen. en dat is ook mooiquote:Op zondag 20 november 2011 23:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Och als je eenmaal de albums hebt ben je klaar met downloaden
Uiteraard.. ken het wel. Alhoewel ik nu amper nog iets download. Hooguit een album of 10 per jaarquote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ik ben al zoveel "nieuwe" muziek tegengekomen. en dat is ook mooi
Ik vooral via LastFmquote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ik ben al zoveel "nieuwe" muziek tegengekomen. en dat is ook mooi
voor 2 personen hoop ikquote:Op zondag 20 november 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje.... ik had vandaag Veronica opstaan (radio dus) en er komt komende week een wedstrijd waarmee je een volledig verzorgde reis naar Miami kan winnen voor een Dolphins game!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |