quote:
Dit is echt de meest misplaatste post die ik in tijden gezien heb, het gaat relatief gezien, vergeleken met andere programma's vrij weinig over Ajax.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is echt de meest misplaatste post die ik in tijden gezien heb, het gaat relatief gezien, vergeleken met andere programma's vrij weinig over Ajax.
Ik snap ook niet waarom Studio Voetbal nooit mensen met echt voetbalverstand (behalve Van Halst) kunnen regelen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef De_kromme het volgende:
Kan van Halst dat hele programma niet vullen? Wat een verademing t.o.v. de rest.
Toch wel jaquote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Heracles schijnt een gezonde club te zijn....
Eerste keer dat ik dit hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Heracles schijnt een gezonde club te zijn....
eerste 20 minuten gemist?quote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is echt de meest misplaatste post die ik in tijden gezien heb, het gaat relatief gezien, vergeleken met andere programma's vrij weinig over Ajax.
Arno is een beest die belt zelfs met Ten Have.quote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Studio Voetbal nooit mensen met echt voetbalverstand (behalve Van Halst) kunnen regelen.
Teletekst 888quote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
Ondertiteling bij Jan Smit? Versta er echt geen klote van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |