terwijl het toch het grote publiek was die de meest interesantse personen wegstemden, vreemd ik denk dat het een heel interesant fenomeen zou zijn geworden als Sabine was gebleven en Bart was opgelazerd.
Denken jullie dat het publiek dit keer weer de "slechterikken" weg zal stemmen waardoor we met een stel radijsen achter blijven?
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 30-08-2000 21:58]
De vorige groep had toch alles in zich
Een knuffelbeer
Een moedertje
Het mooie meisje
De stoere bink
Een roddelaar
Een stille
Het psycho typje
Het sterretje
De studente
De cafe dame
Een neuroot
En dat is toch een leuk stelletje bijelkaar.
Het leuke was toch dat je bij deze mensen niet echt wist wie wie ging nomineren, er zat altijd wel verassing bij.
Wat te denken van de onderhuidse irritaties, de roddels, de vermeende romances. Dat zijn toch stuk voor stuk dingen die je in een geschreven soap ook tegen komt.
maar geen Seki, Seki was te....irritant aan het worden op het laatste moment. Hij maakte grote fouten tijdens zijn bewind.
"Joehoe, Seeeekiiii honey! Zal ik je even masseeeeren???"
quote:ROFLOL
Op 04 september 2000 10:57 schreef Gellarboy het volgende:
* Gellarboy wil een echte RELNICHT erbij"Joehoe, Seeeekiiii honey! Zal ik je even masseeeeren???"
quote:
Op 04 september 2000 10:57 schreef Gellarboy het volgende:
* Gellarboy wil een echte RELNICHT erbij"Joehoe, Seeeekiiii honey! Zal ik je even masseeeeren???"
Een relnicht zal het nooit lang volhouden in het BB-huis. Waarschijnlijk zijn de andere bewoners dat hysterische gedoe al zat na een uur.
en dat er een bewoner uit wordt gegooid na een zwartmakerij actie, bij voorkeur onterecht
* Helga had zich misschien toch op moeten geven, hoewel... echt een stoot is ze niet
quote:Amen!
Op 06 september 2000 10:37 schreef Ulx het volgende:
een echte valse intrigant, iemand die continu leugens verteld en de waarheid verdraait, zodat heel nederland schande spreekt, maar de andere bewoners niets in de gaten hebben.
[edit]typefout verwijderd[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 12-09-2000 09:03]
Greetinx
BT
[Dit bericht is gewijzigd door Blue Thunder op 13-09-2000 12:13]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |