Ik zal wel ff echt zo te kijken van "Whut? Huh? Poeder? Neeeeeh toch? Ooh! Pepernoot?! MUIS!quote:Op maandag 21 november 2011 14:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik was even bang dat je zou denken dat het een kogelbrief was
Ik zal een kaarsje branden voor Jipquote:Op maandag 21 november 2011 13:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind t fijn als WJ er ook bij is en die werkt tot 5.
Denk je dat het wat is die bovenstaande?quote:
Ik bedoelde meer de kwaliteit huppelkut. Ja, ik vind zo ook niet echt tof, maar ik draag ze toch alleen maar als ik met beer naar buiten gaquote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind ze voor mij te lelijk, maar met jouw maat schoen maakt het toch niks meer uit
Gadverdamme, dan ben je net zo'n maanmannetjequote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef Qwea het volgende:
ik zoek sneeuwlaarzen, vraag me af of dit goeie zijn :
http://www.scapino.nl/pro(...)ots/dames-snowboots/
Niet de mooiste, maar verreweg de beste om met mijn poot op te waggelen
http://www.scapino.nl/pro(...)ots/dames-snowboots/quote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme, dan ben je net zo'n maanmannetje.
Wat doe jij lelijk zeg. Greys is vet jong, die komt net kijken.quote:
Die zijn ook niet mooi neequote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.scapino.nl/pro(...)ots/dames-snowboots/
die vind ik echt afschuwelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze. Maar dan de goedkope versie
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nietquote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar Duberry's zou ik ook niet op door de sneeuw willen hoor, dan wil je echt snowboots.
Ik wil Rubber Ducks, kweet alleen nog niet welke
quote:Op maandag 21 november 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn ook niet mooi nee. Wacht, ik zal een model zoeken die WEL tof is
. En nee, dan bedoel ik geen Uggs
.
Zit te strak rond mijn enkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze. Maar dan de goedkope versie
.
maar die zijn wel leuk idd, en dat zijn toch geen sneeuwlaars?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik huppel zelfs met m'n leren rijlaarzen door de sneeuw en heb geen last van koude voeten. Echt, er gaat qua temperatuurregulatie NIETS boven leerquote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Duberry's zou ik wel willen voor zo, maar in de sneeuw lijkt het me gewoon echt nog te koud
Nee, maar ze zijn wel vele malen tofferquote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit te strak rond mijn enkelmaar die zijn wel leuk idd, en dat zijn toch geen sneeuwlaars?
nee, maar wel 1 met sneeuwquote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Jullie verwachten een ouderwetsche winter met temperaturen van - 40?
Gewone gummies met een paar dikke sokken erin volstaat hier dan ook welquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewone gummies met een paar dikke sokken erin volstaat hier dan ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |