Oeh! mooi dat ie zo goed bevallen is!!quote:Op maandag 21 november 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Geen homo's in de mist?
Jammer![]()
Oh oh oh, ik had gisteren trouwens die Irish stew gemaakt Croli, die was echt echt goddelijk, vanavond de restjes
Ik zou er niet rouwig om zijn, wat een gedrochtquote:Op maandag 21 november 2011 10:55 schreef Barbaaf het volgende:
Hier halen we de 100 meter zicht niet, alsof de ArenA afgebroken is van het weekend
Ja, best jammer wel, homo's zijn zo leukquote:Op maandag 21 november 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Geen homo's in de mist?
Jammer![]()
Oh oh oh, ik had gisteren trouwens die Irish stew gemaakt Croli, die was echt echt goddelijk, vanavond de restjes
Ik zou er maar een extended damage control bezoek van makenquote:Op maandag 21 november 2011 10:57 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier ook mist, net als de rest van NL.
Zometeen ff damage control proberen te doen op de sportschool en vanmiddag verder lekker niets
Wat nou?quote:
Ik ga deze week idd maar iedere dag heen, ben toch vrijquote:Op maandag 21 november 2011 11:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou er maar een extended damage control bezoek van maken
Mensch, ik ben 3 kilo aangekomen dit weekend
(en ik mis een sinaasappel)
Je hoort te wachten tot het liedje afgelopen is, dan kaarsjes uitblazen, dan een wens doen, dan netjes een puntje afsnijden en op een bordje doen en dan....mag je pas een hapjequote:Op maandag 21 november 2011 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat nou?
Zn kuif vliegt toch niet in de fik of zo?
Wat burgerlijkquote:Op maandag 21 november 2011 11:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hoort te wachten tot het liedje afgelopen is, dan kaarsjes uitblazen, dan een wens doen, dan netjes een puntje afsnijden en op een bordje doen en dan....mag je pas een hapje
Kijk, jij snapt hem!quote:
Ik heb het niet op maandagen. En dat mijn betere helft 'Es ist so schon, es ist so tolllllll, es ist die Darah aus Tiroooooooooooooooooool' zit te zingen, helpt niet echt meequote:
Moet je een dier wegdoen? sorry als ik 't gemist hebquote:Op maandag 21 november 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Wel emotioneel steeds weer, een dier weg moeten doen.
Bwahahaquote:Op maandag 21 november 2011 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het niet op maandagen. En dat mijn betere helft 'Es ist so schon, es ist so tolllllll, es ist die Darah aus Tiroooooooooooooooooool' zit te zingen, helpt niet echt mee![]()
Nah, het is niet mijn dier. Maar lief heeft besloten zijn kat weg te doen om verschillende redenen. En ja, dat is best heel emotioneel, ik vind het ook vervelend, ook al ken ik 'm net een jaartje (de kat).quote:Op maandag 21 november 2011 11:58 schreef Barbaaf het volgende:
Jarige Sjon
[..]
Moet je een dier wegdoen? sorry als ik 't gemist heb![]()
oh-oh: die kraaien bewaar ik dan voor vanavond, geen geluid hier. Heb je nog heel hard 'HAAAAAANSSSS' geroepen?
Ach Jip tochquote:Op maandag 21 november 2011 12:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip gaat achteruit, zn achterpoten sleept ie achter zich aan en hij heeft nu veel pijn. Hij piept zelfs.
Hij is ook in de war, als ie moet plassen staat ie verdwaasd om zich heen te kijken dus dan moeten we hem op de bak zetten. Net bonkte hij op de slaapkamer deur dus ben ik maar op bed gaan liggen met m. Zelf springen ging niet meer dus heb ik m getild, hij jammerde van de pijn maar nu ligt ie tegen me aan.
Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |