SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Xblister op 20-11-2011 11:17:03 ]Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Uiteraard, alle afleveringenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
jezus, wat heb ik dit veel gezien vroeger... jij ook ross?
We zijn wel lekker inderdaad ;$ :$quote:Op zondag 20 november 2011 11:42 schreef Pixell het volgende:
Morguh, lekkerste gamers van Nederland!
Gister SR3 ff gedownload op de pc, heerlijk hoe over de top hij is.
Ach heb de mijne al langer dan 3 jaar en speel bf3 ook nog op ultra, dus het valt wel meequote:Op zondag 20 november 2011 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar je bij elke game release een nieuw onderdeel moet kopen
haphap ..quote:Op zondag 20 november 2011 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar je bij elke game release een nieuw onderdeel moet kopen
Dat had ik laatst ookquote:Op zondag 20 november 2011 12:06 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, ik snij net zo een plakje duim ipv een plakje kaas
quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, niet de 600 euro extra waard
Ik ga voor de 100% dit keer dus ik doe rustig aan.quote:Op zondag 20 november 2011 12:34 schreef Michhas het volgende:
Verhaal van Revelations uit... Dat eindeNou moet ik weet een jaar wachten om te weten hoe dit verder gaat
Een reactie is niet altijd hap hap hè, en doe niet alsof je mij kentquote:Op zondag 20 november 2011 11:46 schreef Xblister het volgende:
[..]
haphap ..![]()
had van jou btw ook niet anders verwacht
Je blaat meestal onzin..quote:Op zondag 20 november 2011 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een reactie is niet altijd hap hap hè, en doe niet alsof je mij kent
quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef SoldMayor het volgende:
Het is zondag. Heerlijk.
Even gerookt, koffie gedronken.
Genoten van 15 meter zicht door mist heel mooi uitzicht hoor.
Alles lekker, nieuws gekeken en geen nare dingen gebeurd.
Maar dan.............
WAT EEN FALENDE KANKER TT!!!!!!!![]()
Hele dag verneukt nou.![]()
gr gr.
Ja ik weet wie het zegtquote:
Dat doe ik altijd achteraf, is makkelijkerquote:Op zondag 20 november 2011 13:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga voor de 100% dit keer dus ik doe rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |