Grote meets beter in de kroeg kan je daarna altijd nog met een paar een aftermeet thuis doenquote:
Hangt er van af hoeveel mensen er komen. Als er erg druk wordt, gaan we denk ik naar het Dijkje.quote:Op maandag 21 november 2011 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
Wacht even hoor, in leiden? Waar? Haha, ik zou haast gaan
Ik heb geen idee van treintijden. Hoe laat zou jij kunnen komen bijvoorbeeld?quote:Op zondag 27 november 2011 23:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
Dus met andere woorden: Als ik daar heen kom is terugreizen nauwelijks te doen, tenzij ik in een nachttrein ga zitten?
Ik zou liever niet midden in de nacht weer thuiskomen, dus toch het liefst wel uiterlijk 10 uur weer thuis zijn, dus zou ik toch tussen 7 en 8 uur 's avonds uit Leiden moeten vertrekken.quote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van treintijden. Hoe laat zou jij kunnen komen bijvoorbeeld?
Wat is het probleem met laat thuiskomen eigenlijk?quote:Op zondag 27 november 2011 23:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik zou liever niet midden in de nacht weer thuiskomen, dus toch het liefst wel uiterlijk 10 uur weer thuis zijn, dus zou ik toch tussen 7 en 8 uur 's avonds uit Leiden moeten vertrekken.
Omdat ik ziek word als mijn dag/nachtritme teveel verstoord raakt. Dat gebeurt bij mij sneller dan gemiddeld, dus daar moet ik helaas rekening mee houden.quote:Op maandag 28 november 2011 11:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Wat is het probleem met laat thuiskomen eigenlijk?
Dat is inderdaad ook een optie, maar of ik dan slaap?quote:Op maandag 28 november 2011 11:41 schreef palawan het volgende:
Anders kan je misschien bij iemand blijven slapen in leiden en de volgende ochtend naar huis, of bij iemand die ook op de meet is en niet al te ver van je route afwoont?
Als ik kom dan op vrijdagquote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van treintijden. Hoe laat zou jij kunnen komen bijvoorbeeld?
Waarom doe je beide dagen en kies je niet gewoon 1 van de dagen? Straks zijn er 3 op vrijdag en 3 op zaterdag. Dan faalt het beide dagen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen zijn vrijdag en zaterdag welkom. Maar niet de hele dag, want werk.
Als ze 2 dagen van te voren melden wanneer ze komen, ben ik thuis. Vrijdag middag tot avond. Zaterdag namiddag tot avond.
Feesten met drie mensen hoeven echt niet te falenquote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom doe je beide dagen en kies je niet gewoon 1 van de dagen? Straks zijn er 3 op vrijdag en 3 op zaterdag. Dan faalt het beide dagen.
Zelfs met 2 mensen kan het een feestje zijn. Gewoon de juiste mensen dan maakt het niet uit hoeveel mensen er zijnquote:Op maandag 28 november 2011 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Feesten met drie mensen hoeven echt niet te falen
Ik zou je wel laten slapen hoorquote:Op maandag 28 november 2011 14:38 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een optie, maar of ik dan slaap?
Nouja, het idee van een "meet" is toch een beetje mensen "ontmoeten" dacht ik. Het maakt mij niet uit hoor, ik reis vrijdag gratis, dus al is het voor een kwartiertje kan ik best even langs komen als ik niets te doen heb. Maar het zou toffer zijn als er zoveel mogelijk op 1 dag zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Feesten met drie mensen hoeven echt niet te falen
Klopt, er zijn echt wel veel mensen die ik nog eens wil ontmoeten.quote:Op maandag 28 november 2011 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, het idee van een "meet" is toch een beetje mensen "ontmoeten" dacht ik. Het maakt mij niet uit hoor, ik reis vrijdag gratis, dus al is het voor een kwartiertje kan ik best even langs komen als ik niets te doen heb. Maar het zou toffer zijn als er zoveel mogelijk op 1 dag zijn.
Dat is waarquote:Op maandag 28 november 2011 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, het idee van een "meet" is toch een beetje mensen "ontmoeten" dacht ik. Het maakt mij niet uit hoor, ik reis vrijdag gratis, dus al is het voor een kwartiertje kan ik best even langs komen als ik niets te doen heb. Maar het zou toffer zijn als er zoveel mogelijk op 1 dag zijn.
Oke dan wie komen er allemaal?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |