Een beetje fancy banner zou wel leuk zijn inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:52 schreef Adelante het volgende:
Iemand die eens een chique OP wil ontwerpen voor deze reeks?
Nu nog beterquote:
Mijn idee ook jaquote:
Regelmatig schoonmaken/legen? Ik doe mijn waterreservoir altijd maar voor 1/5 vol voordat ik mijn 1e kopje van de dag drink. Maar ik drink er dan ook max 3 per dag! Vers water is belangrijk voor de smaak van je espresso!quote:Op zondag 20 november 2011 13:38 schreef laszlol het volgende:
M'n waterreservoir stinkt, denk dat er een keer te lang water in heeft gezeten. Nespresso gemaild, kan voor 5€ een nieuw reservoir bestellen. (had gehoopt gratis) Hebben meer mensen dit probleem? M'n hele machine is gewoon een beetje vies, opvangbakje voor de capsules wordt snel vies, opvangbakje voor water is amper schoon te krijgen...
Beterderderderderderder!quote:
Ik heb de chocolade en kersen al geproefd: chocolade is prima, kersen vind ik minder.quote:Op zondag 20 november 2011 16:47 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Iemand de "Kerstsmaakjes" al in huis? Normaal ben ik niet zo van de smaken, maar dit vind ik toch altijd wel weer leuk. Borreltje erbij met slagroom.
Je bent ook niet zo van de topics doorlezen voor het reageren, geloof ik.quote:Op zondag 20 november 2011 16:47 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Iemand de "Kerstsmaakjes" al in huis? Normaal ben ik niet zo van de smaken, maar dit vind ik toch altijd wel weer leuk. Borreltje erbij met slagroom.
Ja doe ik ook wel, en doorlopen altijd, maar toch vind ik 't een beetje vies ofzo :squote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Regelmatig schoonmaken/legen? Ik doe mijn waterreservoir altijd maar voor 1/5 vol voordat ik mijn 1e kopje van de dag drink. Maar ik drink er dan ook max 3 per dag! Vers water is belangrijk voor de smaak van je espresso!
Sorry! Ik dacht, ik lever ook een keer een bijdrage als Nespresso "fan".quote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Je bent ook niet zo van de topics doorlezen voor het reageren, geloof ik.
Oh, ik vind de kersen ook wel erg lekker. Evenals de vanille overigens.quote:Op zondag 20 november 2011 17:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb de chocolade en kersen al geproefd: chocolade is prima, kersen vind ik minder.
Gezien en berichtje terugquote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef Kremers het volgende:
@papabear: Ik heb je de code via een privébericht gestuurd.
Dat is de enige waar ik echt benieuwd naar was, hou niet van vanille en choco, balen...quote:Op zondag 20 november 2011 19:48 schreef Blik het volgende:
alle3 geproefd, vind de kers echt helemaal niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop