Reserve apparaatje kopen? Heb er nog twee staanquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik had de officiële ontkalker gebruikt...
Gisteren heb ik ze nogmaals gebeld, hadden ze dus mijn telefoonnummer verkeerd ingevoerd. Ik zal dezelfde dag nog worden gebeld voor een afspraak, maar ze hebben wederom niet gebeld.
Ik zit nu door al dit gehannes aan de oploskoffie...
Wat de marketingmaffia niet al kan doen hè.quote:
Besteld!quote:Op maandag 19 december 2011 19:36 schreef Adelante het volgende:
De EN520 vind ik zelf super, handige melkkan die in de koelkast mag én in de vaatwasser. En het is een model uit 2011, die ander is veel ouder.
Thnx!quote:
Nou zeg! Die verkoper! De glaasjes passen er niet onder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:16 schreef obl het volgende:
Die verkoper stond wel even voor schut toen ik hem daarop wees.
Wij hebben glazen van WMF, verkrijgbaar bij de bijenkorf. De hoge dubbelwandige Pavina glazen van bodum zijn ook makkelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:16 schreef obl het volgende:
[..]
Thnx!
Waar kan ik latte machiatto glazen vinden voor een mooie prijs?
Was net in de MM, die verkopen die glazen maar ze passen niet eens onder de Lattissima!!! Die verkoper stond wel even voor schut toen ik hem daarop wees.
Ik heb speciaal voor die toko een Prepaid CC genomen (MasterCard, van Moneybookers), maar zelfs dàt wordt niet geaccepteerdquote:Op woensdag 14 december 2011 21:35 schreef Unknown18 het volgende:
[..]
Ja klopt, kan je bellen als je geen CC hebt en via telefoon bestellen.
Vanuit de topic openingspost van dit topic letterlijk:quote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef turbulence81 het volgende:
dank u....
zit er nu nog verder verschil tussen de KRUPS pixie en de Magimix pixie?
zie 123 niet veel verschil, zit het puur in het cosmetische of is er intern nog verschil of qua bouwkwaliteit?
Nice. Zo een bijbaan zoeken ook. Hoe ben je daar terecht gekomen^^?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef honourify het volgende:
Werk er toevallig (Bijenkorf Maastricht), als bijbaantje bij de studie. Heel de dag gratis Nespresso drinkenbinnenkant zijn allemaal hetzelfde, gaat dus puur om het uiterlijk/design/kleur wat je mooi vindt. Wat ik trouwens begrepen had, als je de machine koopt in de winkel je dan meteen 50 euro retour krijgt. Alle apparaten zijn met 50e korting, behalve de oude handmatige (30) maar die is ook bijna niet meer verkrijgbaar
Ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:38 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Nice. Zo een bijbaan zoeken ook. Hoe ben je daar terecht gekomen^^?
Heeft iemand trouwens nog een uitnodiging zodat ik €70 cashback krijg en jezelf €30 tegoed ?
Ah kan ik van jou profiteren zodat jij van mij profiteer ^^?quote:
Uiteraard. PM je emailadres even dan stuur ik hem door.quote:Op zondag 25 december 2011 22:49 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Ah kan ik van jou profiteren zodat jij van mij profiteer ^^?
ik dacht maart gehoord te hebbenquote:Op zondag 25 december 2011 09:00 schreef Rewimo het volgende:
Wanneer komt de Kazaar eigenlijk terug? 2012 is zo ruim genomen
O, en fijne feestdagen allemaal natuurlijk, met een lekkere Nespresso erbij![]()
[ afbeelding ]
Dat duurt nog langquote:Op maandag 26 december 2011 08:33 schreef flying-dutchman het volgende:
ik dacht maart gehoord te hebben
quote:
of diegene gewoon geen serie nummer laten opgeven op de site, is niet nodig zover ik weetquote:Op maandag 26 december 2011 19:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Iemand ervaring met het verkopen van een Nespresso machine?
Kan ik deze loskoppelen van mijn account en kan iemand anders deze aan zijn/haar (nieuwe) account toevoegen? Of moet diegene die een tweedehandse Nespresso machine koopt, zijn/haar capsules via een alternatieve methode regelen?
Same here. Verkooppunt maakt geen drol uit. Ik heb de mijne via RedCoon en inmiddels al de 70 euro terug gekregenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik heb van iemand de 70 euro terugcode kregen van nespresso promoclub , hoe kom ik achter de deelnemende verkooppunten of is het verkooppunt niet boeiend. Wij willen de Latissima Silky White bestellen dan is 70 euro eraf wel lekker.
Bij redcoon is hij nu 228 gaat daar dan nog die 70 vanafquote:Op woensdag 28 december 2011 22:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Same here. Verkooppunt maakt geen drol uit. Ik heb de mijne via RedCoon en inmiddels al de 70 euro terug gekregen
Jup. De mijne was € 161,- en daar ging later dus ook nog 70 vanafquote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij redcoon is hij nu 228 gaat daar dan nog die 70 vanaf?
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jup. De mijne was € 161,- en daar ging later dus ook nog 70 vanaf
Daar was ik er ook eentje van. Bijna 30 gulden voor 8 zw/w foto's was een Godsvermogen!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:38 schreef k_man het volgende:
Zouden er ook ooit mensen geweest zijn die een Polaroid camera hadden gekocht en toen gingen zeuren dat er alleen Polaroid film in past?
M.a.w. waarom kopen mensen een apparaat dat werkt met cupjes, om vervolgens te gaan zeuren over de cupjes?
Er zijn al legio betaalmogelijkheden waar bedrijven gebruik van kunnen maken, zoals ik al in mijn post hierboven aangaf (inclusief prepaid creditcard).quote:Op donderdag 29 december 2011 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik snap niet dat mensen nog geen creditcard hebben. Dat maakt dingen allenaal zoveel makkelijker. En nee je hoeft geen limiet van een miljoen euro te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop