gefrustreerde nos medewerkersquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht dat de samenvatting op volgorde van ranglijst ging?
Nopequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef Rickazio het volgende:
ajax raakt wel al hun fans kwijt op deze manier...
Die zijn nu allemaal voor alkmaarquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef Rickazio het volgende:
Als club zou ik dat soort tuig niet eens al fan willen. Zo'n hekel aan dat mooi-weer volk. Wat dat betreft zei Theo Janssen het een paar weken terug fantastisch.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef Rickazio het volgende:
Dan ben ik wel boos maar het blijft mijn club hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
NopeWel als ze Cruijff wegsturen, want dan zijn ze mij kwijt.
zulke fans wil je juist kwijtrakenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef Rickazio het volgende:
De receptioniste van AZ moet morgen overwerken hihahoquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef Rickazio het volgende:
De nepperds zijn allemaal weer naar AZ.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef Rickazio het volgende:
Alleen is het bij Eriksen wél terecht.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:45 schreef inZanity het volgende:
Eriksen is misschien nog wel gehypeder dan Messi
Ja jullie mogen allemaal wel lachen, terecht ook maar de grootste club blijft toch Ajaxquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De nepperds zijn allemaal weer naar AZ.
En 1tje naar Barca...
lachen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja jullie mogen allemaal wel lachen, terecht ook maar de grootste club blijft toch Ajax
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Alleen is het bij Eriksen wél terecht.
Tsjah mijn club ...Mijn club is een club die normaal omgaat met oud voetballers zoals Cruijff, Jonk, Bergkamp etc.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan ben ik wel boos maar het blijft mijn club hoor
Helemaal met je eens, zal ook wel gebeuren denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah mijn club ...Mijn club is een club die normaal omgaat met oud voetballers zoals Cruijff, Jonk, Bergkamp etc.
Morgen na het beraad, dacht ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Wanneer is bekend of Van Gaal wel of niet komt?
Ik hoop het maar ..quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, zal ook wel gebeuren denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |