Met open ogenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:04 schreef Paul het volgende:
Ik snap het al, er komt gewoon een nieuwe soap op tv met Ludo Sanders en het Ajax bestuur. Jawel zijn we er weer ingetuimd!
Maar oh zo leukquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
Als ajax gelijk speeltdat zou echt slecht zijn..
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
Als ajax gelijk speeltdat zou echt geweldig zijn..
we zij het ook zat. Johan's beleid moet worden gevolgdquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef Ritmo het volgende:
Toch houdt het Ajax-publiek zich opvallend rustig wat betreft Cruijff. Volgens mij zijn de supporters het zelf ook spuugzat dat gezeik, en weten ze ook niet meer wat ze ermee aan moeten.Kan ik me heel goed voorstellen ook.
Ja en in theorie ook de CL winnen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:07 schreef Rickazio het volgende:
in theorie kan ajax dit weekend nog 8ste eindigen
Ik had eigenlijk wel verwacht dat het los ging qua spreekkoren ofzo, maar het valt nog mee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
we zij het ook zat. Johan's beleid moet worden gevolgd
EGOCILIO OMFG>
Daar hebben de leden van de SV toch ook vóór gestemd?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
we zij het ook zat. Johan's beleid moet worden gevolgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |