Ja, precies.quote:
Bron.quote:Cahill: Lendl will make Murray better person
Darren Cahill tells the London Times that he is still willing to consult with Andy Murray, but that he will not step on Ivan Lendl’s toes. Murray hired eight-time Grad Slam champion Lendl to be his full-time coach this week. Cahill works with adidas Player Development and advised Murray (who is an adidas player) last year.
"Getting a good person alongside like Ivan is crucial is for Andy," said Cahill. "It’s time for them to get to know each other and they need their space. I was there at the first meeting in Miami last month. We sat down for three hours talking about tennis and I thought Ivan was inspiring. The fact he has never coached before is irrelevant. He understands the sport and the way he used to go about his game was the benchmark of a professional athlete. Who knows where the personalities will end up, but what I’m very confident about is, at the end of this, whether it lasts six months or six years, Andy will be a better player and person for it."
14:30 en 16:30 dacht ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:23 schreef Federer-fan het volgende:
Leuk programma voor vandaag en handige tijden:
18.30 uur Nederlandse tijd: Tsonga-Federer.
Gevolgd door: Nadal-Monfils.
Vind je het zo erg bij Murray dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bron.
Ja, een veel grotere griezel kan het niet worden.
Hoe kom je op die tijden?quote:
Het was een beetje als grap bedoeld. Ik vind hem zoveel negativiteit uitstralen. Maar als tennisser vind ik hem geweldig; ook dat afwachtende tennis van hem vind ik nog wel mooi. Als hij het vertrouwen krijgt dat Djokovic vorig jaar had kan hij denk ik hetzelfde als Djokovic.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vind je het zo erg bij Murray dan?
Okey, hij straalt niet altijd plezier uit maar verder valt het wel mee toch ...
Heb je bij mijn bron gekeken (http://www.atpworldtour.com/posting/2012/451/op.pdf)? Daar staan de tijden als Qatartijd neem ik aan (maar daarom is het ook onhandig dat ze er niet bij zetten welke tijd(zone) het is).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:30 schreef kevin_ het volgende:
Ik kijk hier altijd voor de tijden en wedstrijden van de dag. Zijn behoorlijk accuraat.
http://www.oddsportal.com/tennis/qatar/atp-doha/
Hoe moeilijk is het om dat zelf even op te zoeken? Je typt in 'Qatar (of Doha) time' op Google en hupla, uit de eerste hit blijkt dat het daar 2 uur later is dan bij ons.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je bij mijn bron gekeken (http://www.atpworldtour.com/posting/2012/451/op.pdf)? Daar staan de tijden als Qatartijd neem ik aan (maar daarom is het ook onhandig dat ze er niet bij zetten welke tijd(zone) het is).
Je snapt niet wat ik bedoel. Hoe moet ik weten of het Qatartijd is als er staat '04.30'? Ik schreef 'neem ik aan' omdat ik niet zeker weet of het zo is. Ik snap zelf ook wel dat het in Qatar 2 uur later is dan hier maar dat wil niet zeggen dat de tijd die in de OOP staat de Qatartijd is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om dat zelf even op te zoeken? Je typt in 'Qatar (of Doha) time' op Google en hupla, uit de eerste hit blijkt dat het daar 2 uur later is dan bij ons.
In de OOP's van de ATP en WTA worden altijd de lokale tijden gebruiken, maar dan ook echt altijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel. Hoe moet ik weten of het Qatartijd is als er staat '04.30'? Ik schreef 'neem ik aan' omdat ik niet zeker weet of het zo is. Ik snap zelf ook wel dat het in Qatar 2 uur later is dan hier maar dat wil niet zeggen dat de tijd die in de OOP staat de Qatartijd is.
Waarom zouden ze op het schema in hemelsnaam iets anders dan Qatartijd gebruiken bij het toernooi van Qatarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel. Hoe moet ik weten of het Qatartijd is als er staat '04.30'? Ik schreef 'neem ik aan' omdat ik niet zeker weet of het zo is. Ik snap zelf ook wel dat het in Qatar 2 uur later is dan hier maar dat wil niet zeggen dat de tijd die in de OOP staat de Qatartijd is.
Edit: ik snap het. Sorry voor de verwarring.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:44 schreef TheGeneral het volgende:
Voor de zekerheid:
14.30 Federer - Tsonga, aansluitend Nadal - Monfils.
Nou en. Ik vind het onduidelijk. Wat maakt het uit dat ze het altijd zo doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
In de OOP's van de ATP en WTA worden altijd de lokale tijden gebruiken, maar dan ook echt altijd.
jezus FF, denk eens na het is daar 2 uur later..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dan klopt die tijd op de OOP dus niet? Want daar staat 16.30 uur.
Dat mensen zich vergissen?quote:
Ja, ik dacht ik geef gewoon een verkeerde tijd door want dan zien jullie het allemaal niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:39 schreef kevin_ het volgende:
FF baalt gewoon dat Federer vanmiddag klop gaat krijgen van Tsonga.
Ik verwacht gewoon een tankje van Federer. Blessure kan alleen maar erger worden en als je wint kan je ook nog eens 2 uur bikkelen tegen Nadal.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:39 schreef kevin_ het volgende:
FF baalt gewoon dat Federer vanmiddag klop gaat krijgen van Tsonga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |