oh neequote:Op zaterdag 19 november 2011 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Maandag met Jip naar de DA, volgens mij werkt de prednoral niet meer goed, z'n poten vielen net onder 'm weg waardoor die van de bankleuning op de zitting viel en hij begint ook weer te likken en te plukken.
Ach shitquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Maandag met Jip naar de DA, volgens mij werkt de prednoral niet meer goed, z'n poten vielen net onder 'm weg waardoor die van de bankleuning op de zitting viel en hij begint ook weer te likken en te plukken.
Damnquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Ach lieve Jip, hopelijk weet de DA idd nog ietsquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Hopelijk weet onze fijne dierenarts nog wat, maar ik ben bang van niet.
En niks mopperen en chagrijnig doen he, ook niet tegen de honden.
Carel wil de hele tijd Jip verzorgen en wassen enzo.
Precies. Op hoeveel prednoral staat hij nu?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach lieve Jip, hopelijk weet de DA idd nog iets![]()
Ahw, wat sneu. Wat heeft Jipquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Een pilletje van 5 mg per dag.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Op hoeveel prednoral staat hij nu?
Z'n achterhand is niet goed, wat daar precies de oorzaak van is weten we niet.quote:
icm met nog metacam of enkel pred?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Een pilletje van 5 mg per dag.
En zit hij aan zijn max of niet? Heb je ook al carproral geprobeerd?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:03 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Alleen pred, metacam hebben we eerst geprobeerd maar dat deed helemaal niks.
Och, wat sneuquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Z'n achterhand is niet goed, wat daar precies de oorzaak van is weten we niet.
Ging best een tijdje goed op prednoral.
Ik ken het niet, ik zal het maandag navragen bij de DA.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
En zit hij aan zijn max of niet? Heb je ook al carproral geprobeerd?
Metacam is toch een pijnstiller/ontstekingsremmer?quote:
Daar hebben we niet achter kunnen komen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, wat sneu. Kat van lief heeft dat ook op sommige momenten, dan zwabbert haar achterhand opeens de andere kant op, alsof ze dronken is.
Wordt er nog gezocht naar de oorzaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |