Die is al gespeeld.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef Sala-adin het volgende:
Volgens mij speelde Milan uit in Camp Nou?
Kan ACM/FCB nog eerste worden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ben bang dat het een saaie pot gaat worden. Beide teams zijn al door en ik zie niet waarom FCB heel veel moeite gaat doen in Milaan en risico's gaat nemen (ze hebben geloof ik ook een druk programma in de winter). Milan kan ook niet veel klaarmaken. Gros van de tijd zal de bal wel op het middenveld rondgespeeld gaan worden. Paar kansjes voor beide ploegen: een toss-up dus, met FCB als lichte favoriet.
Milan staat 2 punten achter, FCB heeft dus genoeg aan een gelijkspel en hoeven niet zo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Kan ACM/FCB nog eerste worden?
Zowel dan heb je slechtere tegenstanders en dat is ook fijner.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef J2T het volgende:
Maar goed, Barca gaat natuurlijk met twee vingers in de neus de 3 punten pakken in Milan.
Met twee vingers in de neus denk ik sowieso niet. Milan zijn natuurlijk ook geen koekenbakkers. Maar Barcelona is inderdaad wel de favoriet. Ik denk dat het best een leuke gelijkopgaande wedstrijd kan worden.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef J2T het volgende:
Maar goed, Barca gaat natuurlijk met twee vingers in de neus de 3 punten pakken in Milan.
Ik haat alleen Messi fappers en Iniestaquote:Op woensdag 23 november 2011 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
Zal wel weer een kwaliteitstopic worden, de Barca haters vs. de Barca fappers part 43904839.
Ik ben hier sowieso niet te vinden tijdens wedstrijden. Ik doe liever inspiratie op tijdens wedstrijden om na de wedstrijd met anti Barcelona one liners te komen.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
Zal wel weer een kwaliteitstopic worden, de Barca haters vs. de Barca fappers part 43904839.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |