Ik heb server not foundquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot straksssssss![]()
Kijk, live neushooooooorn baby
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Bliss![]()
Hoe gaat ie daar?
Greys, hangt er nou wat uit? Of hoe moet ik het zien?
Er hangt nu een pootje uitquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:11 schreef MissBliss het volgende:
Ik dacht dat ik hem sloot en ik had zo'n leuke TT
[..]
Ik heb server not found
Hoi, ja het gaatquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Bliss![]()
Hoe gaat ie daar?
Greys, hangt er nou wat uit? Of hoe moet ik het zien?
Echt niks gewoonquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:11 schreef oh-oh het volgende:
MB, ik had hetzelfde, gekeken, en nu alweer alles vergeten
The thrill of the Voice is gone
Is goed gegaan hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:12 schreef oh-oh het volgende:
Huh, verdernummeren gaat toch automagisch?
ik had al ge-editquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Is goed gegaan hoor
Laamaalullen die MM
Die kutwebcam doet het hier nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Er hangt nu een pootje uit
[Webcam] Update: NEUSHOORN SAAR BEVALT NU!
MM?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:14 schreef oh-oh het volgende:
MM kan niet tellen![]()
Studeert zeker zo een fancy rechten iets, allemaal van die dummies daaro![]()
ik had niet door dat het automagisch gebeurde jah, dus toen ik open nieuw deel stond dacht ik dat dat nog aangepast moest wordenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:14 schreef oh-oh het volgende:
MM kan niet tellen![]()
Studeert zeker zo een fancy rechten iets, allemaal van die dummies daaro![]()
Ik vind sowieso the Battles altijd minder leuk dan de voorrondenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi, ja het gaat
[..]
Echt niks gewoon
Ja er was zo'n jongen die ik wel goed vond. Ofzo.
Hier ook niet heurquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die kutwebcam doet het hier niet![]()
Ikwilletookzien.
Welkomquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
MM?
Michaelis-Menten curve?
[ afbeelding ]
Blijven F5en, dan gaat ie het wel doen!quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ikwilletookzien.
quote:
Oh nee, ik had echt zin in de battlesquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso the Battles altijd minder leuk dan de voorronden
Ik krijg zelfs geen beeld als ik op 'GEEN BEELD?' klikquote:
Het is écht een kutwebcamquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ikwilletookzien.
Uit hun neushoornquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is écht een kutwebcam
Of bevallen neushoorns ergens anders uit
Heheh"Dquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijven F5en, dan gaat ie het wel doen!
En kijk nou... ik hoop dat ze de cams aan laten de komende weken, want dan zien we dit!!!!
Nooit een baby neushoorn ZO schattig gevonden![]()
Ja die zien we al weken door het beeld hollen iddquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind die muisjes op de achtergrond ook wel sfeervol
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zelden zo gay op iets gereageerd, maar nu moet het:
![]()
![]()
![]()
Ik wil een neushoornquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
Nooit een baby neushoorn ZO schattig gevonden![]()
Ja en met dat gestier met dat voorpootje af en toequote:Op zaterdag 19 november 2011 01:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heheh"D
Maar hij is sowieso heel leuk, met dat gehups
OMG ik heb beeld!!!
is dat al begonnen ja? ik zag wel n soort post ofzo die dat beheren moet ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben verslaafd aan die Northern Lights, maar die kende je al he?
Uhm, s avonds is nu die lichtshow op het Vrijthof, dat schijnt tof te zijn.
Wat lievvvvvquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:21 schreef Greys het volgende:
Het is ook echt prehistorisch he
[ afbeelding ]
Wouwquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:21 schreef Greys het volgende:
Het is ook echt prehistorisch he
[ afbeelding ]
Ja als het goed is welquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is dat al begonnen ja? ik zag wel n soort post ofzo die dat beheren moet ofzo
Op visite bij Eliesquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wouw
Wat gaan jullie morgen doen?
Vis eten bij Eliesquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wouw
Wat gaan jullie morgen doen?
Dat is pantserhuidquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft Saar cellulitis?
Of wat is die rare achterkant?
Zie foto baby neushoorn, zelfs die heeft de cellulitis alquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft Saar cellulitis?
Of wat is die rare achterkant?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo! Als dat geen aambeien gaan worden!![]()
Wuivende kinderhandjes?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo! Als dat geen aambeien gaan worden!![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat lievvvvv.
Als bioloog wil ik er in snijden..
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Omringd door allemaal vrouwen hier![]()
Eng ..
Maareh, wat bespreken jullie in deze SC zoal?
Alles! Dus als je iets kwijt wilt, gooi het gewoon in de groep!quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Omringd door allemaal vrouwen hier![]()
Eng ..
Maareh, wat bespreken jullie in deze SC zoal?
Doen wequote:Op zaterdag 19 november 2011 01:26 schreef MissBliss het volgende:
Wat leuk, veel plezier morgen en de groeten aan Elisa
Jaja, jij niet. Ok danquote:
Okiequote:Op zaterdag 19 november 2011 01:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles! Dus als je iets kwijt wilt, gooi het gewoon in de groep!
Nu, later, van de week, wat je wilt. Problemen met je buurvrouw, seks issues, je kunt alles bij ons kwijt
En nee, dan inderdaad niet. Gelukkig heb ik een hondshaai niet zo rond zien hupsen. Anders had ik ook problemen gehad met die opensnijdenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar als je het ziet hupsen op het filmpje niet, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Awquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:29 schreef Greys het volgende:
DE BABY IS ER AL![]()
![]()
Wat een alien!
[ afbeelding ]
Ik kan best lesbisch zijn heurquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:29 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een duif en een rat opengesnedenWillen we de details of willen we de foto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:29 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een duif en een rat opengesnedenHebben wij inderdaad ook allemaal gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leuk he?
Nog steeds geen beeldquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:29 schreef Greys het volgende:
DE BABY IS ER AL![]()
![]()
Wat een alien!
[ afbeelding ]
Ik had ooit foto's op een site maar verdwenenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik kan best lesbisch zijn heur
[..]
Willen we de details of willen we de foto's?
kweenie hoor, als zo'n opblaaspop bij mij bezorgd zou worden zou ik d'r terugsturen..quote:
Trust!quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:34 schreef samthegreat5 het volgende:
Maareh, veel plezier met het schattige neushoorntje.
Ik ga slapen, trusten.
Niet waarschijnlijk, maar als die opeens zoveel eet heeft hij misschien wormpjes die allemaal tegelijk zijn uitgekomen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:33 schreef oh-oh het volgende:
Zou een egel kunnen vreten tot ie ploft????????
Maar wel een leukequote:
Ja en hij gaat in ieder geval nog 2 nieuwe seizoenen door!quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:45 schreef oh-oh het volgende:
Strega, dank je wel voor de lieve post weer, we gaan zondag weer heerlijk kijken![]()
En je steen![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:58 schreef tombolafan het volgende:
Ben ik nou de enige die nog op is
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:58 schreef tombolafan het volgende:
Beter dat je het nu ontdekt dan dat je in je flanelletje met Robijntje onder de arm er in zou duikenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:52 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaaah kak, ik moet mn bed ook nog schoon opleggen, alleen afgehaald daarstraks
Met zijwieltjes?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga evengoed maar liggen denk ik, dan kan ik morgen nog ff mn bed verschonen voordat ik inkopen ga doen en naar uitgeest ga
Oeh oeh oeh, ik heb een nieuwe fiets!![]()
![]()
Nee, wel 8 versnellingen en lage instap voor kinderzitjes (quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met zijwieltjes?![]()
Mijn wekkertje gaat 8 uur en ik wil eiks ook nog ff een schoon bedje voordat ik richting Eliesje vertrek
mn fiets bestaat nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, waar blijft dat plaatje?
Ik val echt om![]()
Have fun morgen Baaf
Kom anders op de fiets; Qut in het zitje en gaaaaanquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mn fiets bestaat niet
Ik neem morgen wel foto mee
Behalve de oortjes beweegt er niet veel op het momentquote:
nee ik ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:58 schreef tombolafan het volgende:
Wassup, lukt het niet een babyneushoorntje te haken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik ook.
En iets met aaaaarch!!!
Dat zitten ze dan al heel langquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Lekker dan, bij ING.
Die zitten natuurlijk allemaal aan de koffie door dat berichtje van de collega van Ll
Je broek.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:16 schreef Qwea het volgende:
boooh, vroeg.
Laptop : Check
Bier : Check
Smeersels : Check
Foon : Check
Oplader foon : Check
Extra batterij : Check
Geldbuidel : Check
Externe hdd : Check
vergeet ik nog iets?
Ik denk dat ze allemaal nog die 5 topics in R&P zitten te lezen met dat briefje met telefoonnr van een FOK!ster en een ING medewerker enzoquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Lekker dan, bij ING.
Die zitten natuurlijk allemaal aan de koffie door dat berichtje van de collega van Ll
Je stralende humeur!quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:16 schreef Qwea het volgende:
boooh, vroeg.
vergeet ik nog iets?
Nou, die laat ff op zich wachten, het is vroegquote:
Ik stond om fucking half 10 al in de stadquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet me eerst maar es aankleden
Als ie dat soort dingen nou zou moeten kunnen voor de cursus, dan was ie vast de beste van de klasquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
Biet ligt vakkundig een tennisbal te vermoorden, óveral stukjes rubber en geel pluis
oplader laptop?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:16 schreef Qwea het volgende:
boooh, vroeg.
vergeet ik nog iets?
Oeh, kan Ll die niet opsporen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal nog die 5 topics in R&P zitten te lezen met dat briefje met telefoonnr van een FOK!ster en een ING medewerker enzo
Ja!quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ie dat soort dingen nou zou moeten kunnen voor de cursus, dan was ie vast de beste van de klas
Echt, heb jij ooit "Pinkerton Behave" van Stephen Kellog gelezen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!Ik ga een motie indienen dat ze op het examen straks de honden laten:
- wegrennen als je ze roept (heel knap, precies de andere kant op!)
- zo snel mogelijk een krant of tijdschrift versnipperen
- het spel Kill Tha Kitteh
- kluiven verstoppen en dan doen alsof je neus bloedt
- knutsel iets creatiefs van je tennisbal
Dan slaagt Biet met vlag en wimpel
Neequote:Op zaterdag 19 november 2011 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt, heb jij ooit "Pinkerton Behave" van Stephen Kellog gelezen?Dat gaat over Biet in een Deense Dog-lijf
Is een prentenboekquote:
Ohhhhquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is een prentenboekIk neem hem wel mee straks
Teringquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik stond om kwart over 8 al beneden
Uhu, in tasquote:
quote:
Succes zometeenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga even snel haar doen, met Biet langs de Lidl voor een nieuwe voorraad hondenkoekjes voor de cursus en tot straks! Mac-ze!
Wat ing zegtquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Succes zometeen![]()
Kom je ook een beetje op tijd?![]()
Niet te vroeg vertrekken, want je rijdt er echt geen 3 uur over naar het prachtige Brabantquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff snel de poesjes verzorgen en mezelf aankleden en de spullen pakken.
Vlak voor vertrek kom ik nog even bij u terug vanuit de cockpit
2 uur naar Oosterhout en dan nog een klein half uurtje naar EliesjeTownquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet te vroeg vertrekken, want je rijdt er echt geen 3 uur over naar het prachtige Brabant
Hier ook!quote:
Hehquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:28 schreef Ynske het volgende:
Waarom vechten mensen niet voor hun leven. En als je dan niet vecht. Verwacht dan niet dat anderen t altijd voor je doen, en verwacht en gebruik ze daar niet voor
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:06 schreef Qwea het volgende:
Ah, daar is de treinpleuris mijn tassen zijn zwaar!!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Godverdegodver, tik ik een klacht in op de site van de ING, wil ik het versturen krijg ik een melding dat ik iets niet goed heb ingevuld en moet aanpassen. Namelijk: het invoerveld "Korte omschrijving van uw klacht"![]()
![]()
Ja een eckte baas komt met meer dan 1 tasquote:
Portemonnee, autopapieren, telefoon en TomTom.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja een eckte baas komt met meer dan 1 tas
Volgens greys is een stralend humeur ook wenselijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Portemonnee, autopapieren, telefoon en TomTom.
En mezelf uiteraard
Blijven slikken en anders niet in je tas ik herhaal: niet in je tas !quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
Ik ben kei misselijk, ik haat ontbijten
Huh? Extra smeersel is niet wenselijk?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Blijven slikken en anders niet in je tas ik herhaal: niet in je tas !
Qwea logic.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huh? Extra smeersel is niet wenselijk?
Ooh greys? Ik ging toch mijn koeltas meenemen? Fail. Dus ik heb een halve liter ijskoud bier uit de vriezer gevist en die als koelelement gebruikt
Ik duw de mijne er wel bij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:19 schreef ElisaB het volgende:
Dames, ik ga heel strategisch parkeren, zodat we met z'n vieren op de oprit kunnen. Ik herhaal: strategisch parkeren, zodat we met z'n vieren op de oprit kunnen...
Mits de andere drie ook meedoen
Heb je bomen? Zo ja, wees maar blij dat ik niet rijquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:19 schreef ElisaB het volgende:
Dames, ik ga heel strategisch parkeren, zodat we met z'n vieren op de oprit kunnen. Ik herhaal: strategisch parkeren, zodat we met z'n vieren op de oprit kunnen...
Balen! Ik moet precies de andere kant uit, anders had ik ze wel ergens kunnen oppikken en na de werkzaamheden op de trein kunnen zetten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:20 schreef Memento-Mori het volgende:
En er waren al werkzaamheden op t traject, zoals elk weekend in limburg :/
Ja, nou, ik was dus de koelelementen vergeten in te vriezenquote:
Hoe kom jij bij 3?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:19 schreef ElisaB het volgende:
Dat had ik ook, en tip; als je ze belt kan het niet langer en ze hebben geen mailadres waar je het heen mag sturenquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Godverdegodver, tik ik een klacht in op de site van de ING, wil ik het versturen krijg ik een melding dat ik iets niet goed heb ingevuld en moet aanpassen. Namelijk: het invoerveld "Korte omschrijving van uw klacht"![]()
![]()
Er passen er max 4 op, dus vandaar 3quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe kom jij bij 3?
Jouw auto, tombo, ing, greys en maes. Of rijden die laatste 2 samen?
komt wel goed maar ff balen door de defecte trein, nu.zijn ze hier half 2 ongquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen! Ik moet precies de andere kant uit, anders had ik ze wel ergens kunnen oppikken en na de werkzaamheden op de trein kunnen zetten.
Auto puzzel!quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er passen er max 4 op, dus vandaar 3
Maes erbij gaat echt niet lukken, maar als Maes eerder is dan Greys, dan zou 5 misschien ook nog lukken
Wat schattigquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:25 schreef Oognip het volgende:
Kiek dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat schattigEn dat eigenwijze koppie
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:17 schreef Qwea het volgende:
Oeh, ik zou gewoon al dronken bij tombo aan kunnen komen
We komen van alle uithoeken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:33 schreef tombolafan het volgende:
Wacht
Elies
Ing
Greys
Maes
Cat
Tombo
6 auto's![]()
Een Qwea!quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga dus nu weg, ezelsoren en aioli ophalen en dan nog iets halen dacht ik?Maar wat?
Ik telde er eiks ook 6quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:33 schreef tombolafan het volgende:
Wacht
Elies
Ing
Greys
Maes
Cat
Tombo
6 auto's![]()
Keigroot!quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Is jouw uithoek zo groot ja Qwea?
Je zou je hand vandaag uit je slipperdepip houden hadden we afgesprokenquote:
Ja nouquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je zou je hand vandaag uit je slipperdepip houden hadden we afgesproken
En katten mentaal voorbereiden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja nou
Ik ga een rondje opruimen, vis halen, keuken poetsen, klaar zitten
Doosquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:47 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME. Ik had er blijkbaar op Alkmaar uitgemoeten
Nee, kan blijkbaar ook uitstappen op castricum. Niks aan de hand dus, pfieuwquote:
Paniek om niks dus.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, kan blijkbaar ook uitstappen op castricum. Niks aan de hand dus, pfieuw
Vuile secreet!quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Paniek om niks dus.![]()
*bergt popcorn weer op*
Faalreiziger!quote:
Ja, daar kan ik niks tegen in brengenquote:
Het is zo'n keigaaf autootjequote:Op zaterdag 19 november 2011 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Dat koekblikje van Greys past wel op de plek van je kliko hoor, Elies
Wij zijn met de vereniging sinds maart vorig jaar bezig de penningmeester uit hun registers geschrapt te krijgen. Dat is in zoverre gelukt, dat ze nergens meer te vinden is, maar de afschriften gaan nog wel naar haar. De codes voor internet bankieren komen nergens terecht, want elke keer is er een brief gestuurd, maar waarheen weet niemand. Eén groot dramaquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Stelletje eikels bij de ING
Ik had voor Christan een zakgeldrekening aangevraagd. Zijn ze eerst al het ondertekende contract kwijtgeraakt zodat we een nieuw exemplaar moesten opsturen.
Krijg ik vandaag twee brieven: eentje met de vraag waarom we de ontvangst van de pincode niet bevestigd hadden, eentje met de teruggestuurde ontvangstbevestiging van de pincodewant ze kunnen Christans handtekening niet verifiëren
Kun je ook gelijk mijn klacht even behandelenquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ff via Remote Access inloggen om te kijken hoeveel hatemail er in de afdelingsbox staat
Nou, het is dat je bij de ASN (onze andere bank, waar we zeer tevreden over zijn) pas vanaf 12 jaar een jongerenrekening kunt openen, anders had ik dat acuut gedaan vanmorgen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij zijn met de vereniging sinds maart vorig jaar bezig de penningmeester uit hun registers geschrapt te krijgen. Dat is in zoverre gelukt, dat ze nergens meer te vinden is, maar de afschriften gaan nog wel naar haar. De codes voor internet bankieren komen nergens terecht, want elke keer is er een brief gestuurd, maar waarheen weet niemand. Eén groot dramaPer 1 januari 2012 gaat de rekening opgezegd worden (dat stond ook hiervoor al in de planning, het nieuwe bestuur is niet zo'n fan van ING), ben benieuwd wat voor drama dat wordt
Haha nee daar heb ik echt in de verste verte niet iets mee te maken, anders was mn eigen klacht ook wel wat sneller opgelostquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kun je ook gelijk mijn klacht even behandelen
Jammerquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Haha nee daar heb ik echt in de verste verte niet iets mee te maken, anders was mn eigen klacht ook wel wat sneller opgelost
Ach daar geloof ik niet zo in, dat vroeger alles beter was, toen post.nl nog PTT was, de KPN ook, en je je centjes bij de Postbank had staan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jammer![]()
Echt wat een zooitje daar bij de ING, was het nog maar gewoon Postbank...
Opletten een ieder, ik had er van de week weer eentjequote:Flitser: A4 - Hectometerpaal 18.5
Den Haag-Amsterdam
mobiel flitsteam
Flitser: A4 - Hectometerpaal 20.9
Den Haag-Amsterdam
actieve flitspaal
Flitser: A6 - Hectometerpaal 83.6
Emmeloord-Almere
mobiel flitsteam
Flitser: A12 - Hectometerpaal 80.9
Arnhem-Utrecht
mobiel flitsteam
Flitser: A50 - Hectometerpaal 116.0
Nijmegen-Eindhoven
lasergun
Welke jetsersquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eh, das wel heel in your face
Ik doe het ook voor jetsers
Nooit problemen gehad toen. En met ING wel, als ik alleen al aan de bende denk die ze van onze hypotheekaanvraag maaktenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ach daar geloof ik niet zo in, dat vroeger alles beter was, toen post.nl nog PTT was, de KPN ook, en je je centjes bij de Postbank had staan.![]()
Er gaat heus zat mis, maar dat ging er vroeger ook lijkt me, misschien nog wel meer aangezien toen een hoop elektronische hulpmiddelen ontbraken. Maar misschien was er toen meer begrip ofzo. Tegenwoordig zijn we gewend dat als je vandaag iets wil het morgen geregeld (kan) zijn met de meeste dingen
Mhaw.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das waar ja![]()
Ik dacht dat ze ondertussen toch wel aan de pokon was gegaan, maar niet dus?
Nee, de raampjes meneer moet nog komen, die zou er tien minuten geleden zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:06 schreef Greys het volgende:
Ik ben er rond kwart over vier, ladies!
Ll, kwam jij nou nog? Is alles al afgeleverd?
Ok! als we dan binnenkort maar wel ff gaan Maccen ofzo, veel te lang geleden!quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, de raampjes meneer moet nog komen, die zou er tien minuten geleden zijnEn er komt straks nog een vriend van me, gaan we boven aan de plintjes beginnen. En denk dat we hem daarna ff mee uit eten nemen ofzo, aangezien hij hier praktisch de hele zomer al heeft staan buffelen in z'n weekendjes
filmpje?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:16 schreef Qwea het volgende:
Karaoke in de auto, tombo gaat los op rihanna
Ja das prima, ik heb het wel wat minder drukquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok! als we dan binnenkort maar wel ff gaan Maccen ofzo, veel te lang geleden!
Nou!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das waar ja![]()
Ik dacht dat ze ondertussen toch wel aan de pokon was gegaan, maar niet dus?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Alsof je je daar al aan hield met je bier
maar goed dat je niet komt, ik had je helemaal lens geslagenquote:
Logisch hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
En ik wil ook niet die vriend ff laten komen klussen dan naar huis schoppen, omdat hij zeker met die gipsplaten ellende echt weekend na weekend hier heeft lopen buffelen
ze mag niet vervelend doen van mijquote:
Ohquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze mag niet vervelend doen van mij![]()
en we wachten op ing
Whehe, note op je voorhoofd?quote:
Hallo, ik moet nog taart, ezelsoren, ect. Gaat het niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ging toch één van die grote burgertttttttts nemen?
Wat verstándigquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, ik moet nog taart, ezelsoren, ect. Gaat het niet?
Dat ben ik, 1 en al verstandigheid.quote:
Klopt, ik ken je niet anders dan dat, ik had beter moeten wetenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ben ik, 1 en al verstandigheid.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt, ik ken je niet anders dan dat, ik had beter moeten weten![]()
![]()
Jup, we gaan zo de ezelsoren brengen naar dr ouders.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:09 schreef Greys het volgende:
Gaat lekker daar he?
Zijn jullie al bij Elies? Ik ga over een kwartiertje rijden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |